Diisel : pumppihusti taastamine.
- 
				
urmas66
 - Toetajaliige
 - Postitusi: 7438
 - Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
 - Tsikkel: Yamaha TDM 850
 - Asukoht: Harjumaa, Saue vald
 - Tänanud: 2011 korda
 - Tänatud: 598 korda
 
Re: Diisel : pumppihusti taastamine.
Siin nagu kahest eraldi pihustist juttu,commonrail ja pumppihusti.Need nagu veidi erinevad asjad.Teemaalgataja räägib pumpihustist ehk pihustist,mis tekitab nukkvõllilt saadud mehhaanilise liikumise tagajärjel surve,mis pihustatakse silindisse,seal on ka elektriline osa,mis avab pihusti.Commonrail ehk ühisanum pritsega pihustil hoiab ainult survet,mille tekitab kõrgsurve pump ja pihusti avab ajust tulevast elektrilisest impulsist lihtsalt pihusti.
Mina olen kunagi üritanud neid pumppihusteid(volvo veokal) lasta remontida,aga ei ole see olnud kestev.Ei oska tänase kohta öelda,sest see oli üsna mitu aastat tagasi.Mõistlik on kindlapeale välja minna,sest pumpihustil on ka vahetus ja hilisem nuka regull üsna suur ja kallis töö,olenematta mootorist.Volvo veoka oma saab täna vahetus varuosana kätte mingi 300+euriga.Kannatab enne põlveotsas tegemist ka mujalt,kui ühest kohast uurida,mis asjad maksavad.
Juhul kui tegemist mingi harvaesineva asjaga,siis head hinda loomulikult ei saa.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
				Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
				Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
				Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.