Husaberg vs. KTM
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Husaberg vs. KTM
nailboard kirjutas:Sai siin otsingut kasutatud aga husaberg 550 fe kohta infot eriti ei leidnud(2006 aasta isend). Oskab keegi antud masina tüüpvigadest rääkida, plussid ei tee ka paha!? Mis aja tagant muidu mootori detailide vahetus välp on (kolb,keps, laagrid jne).
tüüpviga ehk ainult starteri pendiksi kulumine või õigemini kogu pendiksi süsteem. osadel töötab osadel kulub jube kiiresti. kui kukkudes tsikkel tagurpidi läheb on õli sisselaskes kuna tuulutustoru otse ketikambri kohal kust õlil vaba tee kolinal tuulutustorusse joosta ja sealt edasi silindrisse. pärast suitseb ja vahest raske käivitada.
palju oleneb ratta hooldusest ja kasutusviisist. õli vahetus välp ca 7h ja kui korralikult hooldatud siis kestab üle 300 tunni. muidugi tähtsamgi veel on õhufiltri hooldus. nukaketi eluiga oleneb tsikli kasutusviisist a enamasti saab oluliselt varem otsa kui ülejäänud mootor. aegajalt peab ketipinguti klikke lugema. saab osta ka tugevama keti mis tuleb klikk lukuga seega vahetus suht lihtne. kui mootorit enne remonditud siis on keerulisem lugu. oleneb millised vända laagrid sisse pandud ja kuidas vänt tasakaalus on. tähtis ka vända pikilõtk jne jne. kui hästi tehtud mootor siis sõidab veel samapalju. samas olen näinud sõitvat ratast millel kolvirõngaid olid karteripõhjas juppidena kolb oli nii kulund et oli all risti käind ilmselt kuna hülsi oli alt laiali löönd. suitses aga käis. seega mootor suitseda ei tohi. korras mootor käivitub väga hästi. külmalt käivitades on erinevatel ratastel erinevad nõksud a soe mootor peab käivituma põhimõtteliselt esimesest löögist. külmalt käivitus on ette nähtud ainult jalaga mitte starteriga. laadimine on nigel seega kui ventikas töötab peab päeva lõpus jalaga käivitust kasutama. starter seega pigem teisejärguline abivahend sellel rattal.
Husabergi suur pluss on toores jõud ja pea lõputult infot internetiavaruses. kuna on nö fänniratas või mark siis foorumites infot jagatakse "omasugusele" lahkesti.
juppide saadavus on hea. esindus Freetime.ee. paljud kuluosad KTM i omad. inglismaalt saab kah http://www.taffmeisters.co.uk lehelt muretult tellida.
eripäradest veel tooks välja et sobib pigem kiireks sõiduks kui ukerdamiseks. ehk et ratas hakkab hästi käituma kui hoo üles saad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.