Üherattaline haagis mootorrattale? → Re: Üherattaline haagis?
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Üherattaline haagis?
Oleneb haagise konstruktsioonist. Kui ratas tagaotsas, siis vedrutab haagise esiotsa tsikli tagavedrustus. Seega kiige külge pandud haakeseadme puhul on haagise esiotsa ainsaks "vedruks" tsikli tagarehv. Tegelikult ulatub haagise enda vedrustuse mõju pea kogu haagisele, kuid seda geomeetrilise kiire põhimõttel ehk mida ettepoole, seda vähem vedrustatud. Siiski võib see tekitada petliku olukorra, kus vaatad, et tsikli saba kenasti kikkis, aga pärast 100km imestad, miks küll rehv purunes.
Kui tahta haagist ühtlaselt vedrustada ja vältida tsikli tagavedrustuse olulist koormamist sellega, siis tuleb ratas paigaldada haagise tasakaalupunktist vaid natuke tahapoole. Ehk siis haagise kaubaruum jagada kaheks, üks osa ratta ees, teine taga. Kui haagise ratas on piisavalt väike, siis kaubaruum üle ratta. Sellised lahendused muudavad aga haagise vähem stabiilseks, nii, et igal asjal omad head ja vead.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.