Üherattaline haagis mootorrattale? → Re: Üherattaline haagis?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7417
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Üherattaline haagis?
XL1000 kirjutas:Kuna see haagis ikka väga kerge,siis võibolla monokiige kasutusele võtta.Saab veel kergemaks ja rattavahetus muutub vajadusel lihtsamaks.Sellisele raamile saab soovi korral lasta klaasplastist või alumiiniumist ka statsionaarse kookoni peale teha.Ratas ei tohiks väga väike olla,sest see hakkab kehva ilmaga juhitavust pärssima.Mingi 10-12tolli võiks ikka min olla.Suurem veerab kehvemal teel ka paremini.
Selle joonise järgi saaks selle nö kasti ka sellise teha,mis ulatuks haagise ratta küljepealt taha välja.Kui kasti ei taha sinnani teha, siis näiteks varukütuse või vee kankudele kinnitus.See reguleeriks ka raskuskeset positiivselt.
Uurisin erinevaid monokiige konstruktsioone aga otsustasin ikkagi "klassikalise" teha. Mono on küll näiliselt lihstam, aga see eest nõudlikum kogu valmistuse ja projekteerimise osas. "Koduste vahenditega" on traditsiooniline kiire lihtsam teha. Mono põhiliseks plussiks on kompaktsus, amortisaatori saab kasti alt välja tuua ja kasti enda sisse pole vaja "väljalõiget" teha. Ratas on eskiisil 13", võimalik, et tuleb 12" - tingimuseks on, et valitud veljele oleks saadaval suure kiiruseindeksiga rehve.
Kasti saaks tõesti veel pikema teha aga pole otstarbekas, hetkel on ligikaudne suurus juba oma 160L.
Samas on võimalik seda kasti valmistad vastavalt soovile just sellisena nagu vaja. Hetkel on põhieesmärgiks haagisplatvormi väljatöötamine.
AzA kirjutas:Mac - kuhu tuled, viled ja numbrimärk?
Need on veel välja joonistamata jah aga kuna teema niiikunii alles eskiisitasemele, siis ei hakanud hetkle vaeva nägema.
Aga tulel-viled on mõeldud panna "porilaua" külge.
pühak kirjutas:Porilaua asemele teeks jäigalt kinnitatud kasti, mille tagasein oleks tulede ja dubleeriva numbrimärgi aluspaneel. Nimetatud kasti põhi täidaks porilaua rolli.
Isenesest päris asjalik idee. Minu ainsaks küsimuseks on, et mis oleks selle kasti otstarve, mis ta lisaks suurele kastile juurde annaks?
...ja nurgad peaks kindlasti kokku keevitama.Keevitamine teeb jäigaks ja ka veekindlaks.
Minu nägemuses on keevitamine on sellise suure ja "faasitud nurkadega" kasti puhul ainus võimalik lähenemisviis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.