Suzuki 1200 Bandit


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Hai,

et senini pole olnud põhjust sellest väga juttu teha, aga mul ka muidu suve teisest poolest alates selline väntsutada. Bandit 1200S, aastast 2005 siis.

Mõnituhat km jõudnud siis tutvuda ka rattaga ning sadula kohta ei oska nagu ise ka midagi negatiivset lausuda. See isegi nii pikk, et minu mõõtudega (183cm u.80kg) tegelane saab seal lausa ette või tahapoole asendit muuta, kui ongi vaja seal tunde istuda. Endale tegi hoopis rohkem muret see, et kui pikemal maantesõidul proovida enamvähem tuuleklaasi varjus püsida, siis hakkas pikemal sõidupäeval lõpetuseks kael väga rõvedalt valu tegema. Samas kuna see just rohkem tagant/vasakult poolt kippus painama, siis võibolla see ka hoopis kaelaradikuliidi algfaas vms. Vähemalt kunagi üks arst ütles, et kui palju autoroolis koni teha, aken lahti-aken kinni-aken lahti, siis sellise "mõnu" sebib endale vanaduspäevadeks üsna kindlalt!
Siiski jälle Triumphiga sõitmistest sellist valu ei mäleta...ja endurokaga ka mitte, kuigi selle seljas rohkem võimlemist ilmselt välistab igasugu "sundasendi" valud...

Samas tahaks ise hoopis teistelt kütusekulu kohta küsida, kuna mul seda vähe torgitud. Sportpütt ja sellega käsikäes teised düüsid/nõelad pandud ja paberite järgi Soomes kuskil pingis säätud isegi ja 119hj välja meelitatud :)
Aga kuna see hooaeg plaan mööda Euroopat suuremad sõõrid teha, kus siis võibolla hj ladvapööretel polegi nii oluline, kui pigem tuntav sääst kütusekulus. See siis
maanteel väga ökolt, nii 90-110 kulgedes, saab ka nibin-nabin 6 sajale hakkam, aga kui kiirteel 130-150 (või väiksematel teedel vähe huligaansemalt) sõita, siis pigem 7 juba...ja linnas ikka 8 või lausa pealegi. Ehk et kas see on suht samasse auku, mis tehase seades ratastel, või on need siiski vähenõudlikumad?
(...sest originaal düüsid/nõelad ja pütt olid kõik ilusti kaasa pakitud, lisaks see sportpütt nüüd vähe kriimustatud ka ja vajadusel saaks tagasi ringi visata!)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”