Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6792
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 698 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Paketi sisu:
1 x peakomplekt
1 x UK // AU / US / EU reisi laadija (Vastavalt oma kohaletoimetamise aadressi)
1 x peakomplekt clip w / kinnituskruvid
1 x kruvikeeraja
1 x USB kaabel
1 x velcro-
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sena S20 ja mittetöötav FM raadio
sepp kirjutas:Macintosh kirjutas:Sena on ametlikult teada andnud, et need kellel S20 FM raadio ei tööta saavad uue sidekomplektid. Pärast maili saatmist ja addressi ning üksikasjade täpsustamist saadab Sena kulleri sidekomplektile järgi.
"For anyone who has an FM issue with their 20S please send support an email at support@sena.com so we set you up with a replacement. Put in the subject "FM Radio does not work""
Allikas: http://goo.gl/PkDRJlkuidas seda mittetöötamist tõlgendada?
See kellel linnas sees hakbi koguaeg või see kellel ei lylitu yldse raadio sisse?
Kui sa ikka Tallinna linnas pole võimeline sellega Kuku raadiot kätte saama, siis ilmselt ei tööta. Minul igatahes ei õnnetu. Kui täpne olla, siis mul kuuleb üldse kahte raadjojaama: mingi soomekeelne kanal ja kristlik raadio (vist).
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2005 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
ULL1 kirjutas:XL1000 kirjutas:Ostsin kaks sellist seadet
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... 91191.html
Tulid kohale 9 päevaga ja paaritusid lihtsalt kõigi minu seadmetega.Rohkem pole küll proovinud kui üks kord telefoniga lobiseda.Seda sai teha nii lahtise kui kinnise visiiiriga 110-120-ga ja ka lahtise lõuaga umbes 90-ga sõites.See ,kellele helistasin, ei saanud aru et ma rattaga sõidan.Ise kavatsen seda kasutada küll peamiselt seljakotiga suhtlemiseks.Kui selle raha eest ühe hooaja vastu peab on asi igati OK,kui rohkem,siis juba boonusega saadud.
Tere XL1000, kas tellides oli kasrbis 1 või 2 seadet.
Tänud vastamast
Kaks karpi kummaski üks seade.Ühe hind oli 33+ midagi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Sena S20 ja mittetöötav FM raadio
Macintosh kirjutas:sepp kirjutas:Macintosh kirjutas:Sena on ametlikult teada andnud, et need kellel S20 FM raadio ei tööta saavad uue sidekomplektid. Pärast maili saatmist ja addressi ning üksikasjade täpsustamist saadab Sena kulleri sidekomplektile järgi.
"For anyone who has an FM issue with their 20S please send support an email at support@sena.com so we set you up with a replacement. Put in the subject "FM Radio does not work""
Allikas: http://goo.gl/PkDRJlkuidas seda mittetöötamist tõlgendada?
See kellel linnas sees hakbi koguaeg või see kellel ei lylitu yldse raadio sisse?Kui sa ikka Tallinna linnas pole võimeline sellega Kuku raadiot kätte saama, siis ilmselt ei tööta. Minul igatahes ei õnnetu. Kui täpnme olla, siis mul kuuleb üldse kahte raadjojaama: mingi soomekeelne kanal ja kristlik raadio (vist).
http://www.advrider.com/forums/showthre ... 90&page=32
Siin teemas räägitakse ka raadio probleemidest. Väidetavalt vahetab sena seadme välja. Perfektselt töötav eksemplar peaks hakkama seerianumbri algusega alates 1408 ja suurem
Re: Sidesüsteemidest rattal
Cardo Smartset rakendusest on väljas versioon 2.0, esialgu ainult Androidile, IOS versiooni uuendus tuleb kunagi hiljem.
Rakendusele on lisatud SHO-1 ja G9X seadmete nö. kaugjuhtimisvõimalus - kõiki funktsioone saab valida otse nutifööni või tahvli ekraanilt.
Mõistlik on eelnevalt küll teeserva tõmmata aga järgmise muusikapala või raadiokanali saab sõiduajal ka valitud, kui telefon hoidikus või paagikotis.
Rakenduse uue funktsionaalsuse kasutamiseks tuleb ka SHO-1/G9X seadme tarkvara uuendada.
Rakendusel on lisaks varasemale seadistusele lisandunud neli uut nö. sektsiooni, milles saab teha järgmist:
PHONE: häälvalimine, kiirvalimine (kuni 4 seadistatavat numbrit), kordusvalimine
MUSIC: telefoni kõhus oleva muusika kuulamine, eelmine/järgmine lugu, muusika jagamine
FM: raadiokanalite vahetus, ajutise salvestusega otsing
INTERCOM: kanalid A, B, A ja B. "Click to link" ning loomulikult ka 1+8 sõbralist
Seadistuse osa on ka päris hoolega kohendatud ja lisatud on ka aku laetuse näidik.
Spoiler
Nagu enne mainitud on siis väljas ka tarkvarauuendused Cardo SHO-1 ja G9X seadmele, mõlema versiooninumber 1.4 ning lisaks uue Smartset 2.0 rakenduse toele on veel üht-teist kohendatud.
Järgmiseks aastaks on Cardol mõnedki üllatused varuks, peamiselt puudutab see uut sidesüsteemi Packtalk ja selle funktsionaalsust aga iga asi õigel ajal.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6792
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 698 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Spoiler
Kood: Vali kõik
Pittsburgh (PA) / November 4, 2014 - A decade after Cardo Systems, Inc. introduced Bluetooth communication to motorcycle riders, it is now introducing DMC™ (Dynamic Meshwork Communication), the third generation of group communication technology for motorcyclists. This new technology that was engineered by Cardo after more than three years of intensive research and development, offers new and groundbreaking communication to motorcyclist groups. The launch of Cardo‘s new flagship product, the scala rider PACKTALK™, is planned for the first quarter of 2015, and will represent the world's first communication system for bikers equipped with DMC technology.
Technological breakthrough
Since the demise of first-generation cable-connected headsets, Bluetooth became the industry standard for communication technology for motorcyclists. Bluetooth intercom connections between multiple motorcyclists work, however, these are linear-shaped, i.e. the order of participants is defined in advance and the presence of each biker is required to maintain the communication of the whole group. When a single participant goes out of range or leaves his fellow riders, group communication breaks down.
Unlike Bluetooth, DMC technology offered in the scala rider PACKTALK™ uses a spontaneous, fluid, self-maintaining network. If one participant is disconnected for any reason, the network is maintained intact. In an ever changing and dynamic environment such as in a group of motorcyclists, DMC technology represents a shift in the paradigm of communication.
Cardo's new scala rider PACKTALK™ represents the optimal communication synthesis between the two worlds of communication, offering both Bluetooth and DMC technologies in one device. Both operate in parallel and complementarily.
With both technologies on board, PACKTALK™ introduces the 3RD GENERATION in group communication for bikers!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
This new technology that was engineered by Cardo after more than three years of intensive research and development, offers new and groundbreaking communication
See kõik on jube äge (päriselt ka) aga ... seade, millest mina puudust tunnen on selline, mis ühendub kõikide teistega võrdväärseltel alustel ilma trikitamta. Kui mu ühel sõbral on Cardo, teisel Midland ja minul Sena, siis koos sõites ei peaks me ikka käemärke kasutama ja ühenduks võrdsetel alustel.
Analoogi näitel: kuidas oleks, kui täna saaksid kõik Samsung telefonide omanikud suhelda vaid omavahel ja Nokia omanikud isekeskis. Üksteisega suhteks mõlemad grupid ikka veel suitsusignaalide abil. Jabur.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Macintosh kirjutas:This new technology that was engineered by Cardo after more than three years of intensive research and development, offers new and groundbreaking communication
See kõik on jube äge (päriselt ka) aga ... seade, millest mina puudust tunnen on selline, mis ühendub kõikide teistega võrdväärseltel alustel ilma trikitamta. Kui mu ühel sõbral on Cardo, teisel Midland ja minul Sena, siis koos sõites ei peaks me ikka käemärke kasutama ja ühenduks võrdsetel alustel.
Analoogi näitel: kuidas oleks, kui täna saaksid kõik Samsung telefonide omanikud suhelda vaid omavahel ja Nokia omanikud isekeskis. Üksteisega suhteks mõlemad grupid ikka veel suitsusignaalide abil. Absurdne.
Loodan, et sa ikka lugesid yeekimi rohkem kui kuu aega vana infoga spoilerist, et Bluetooth ei kao kuhugi?
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Sena S20
Spoiler
Macintosh kirjutas:Mul avanes võimalus proovida uut Sena S20 kiivriside komplekti.
Lühikokkuvõte sellest võiks kõlada:
Sena S20 on selline, nagu üks korralik BT headset peab olema. Sena S20 rokib!Ma ei hakka üles lugema siin kõiki imelisi ja vähemimelisi featuure, kui keegi neid soovib, siis Sena lehel on kõik olemas. Räägin oma (väga positiivsest) kogemusest. Vajamata: ma olen vaimustuses.
Algatuseks leidsin ma, et kõige fantastilisem omadus on häälkäsklused. Pisut kasutanud olen ma hoopis sillas HD Intecom nimelisest featuurist: kaaslase kiivrist ei tule sinu omasse vähimatki tausta ega tuulemüra, kostab vaid selge ja väga arusaadav kõne. Kaassõitja, kellega olen varemgi erinevaid seadmeid proovinud jagas minuga helikvalteedi seisukohta 100%. Teine ülilahe omadus on häälkäsklused, mis lubavad sul väga lihstalt moodustada uusi ühendusi, paaritada teisi seadmeid, helistada, kontrollida aku laetust, kuulata muusikat jms. Piisab kui öelda: "Hello Sena. Intercom three." ja ühendus kolmanda sõitjaga ongi püsti või "Hello Sena. Music" ja muusika hakkab mängima. Sena ei pirtsuta kellegi inglise keele häälduse peale - vahet pole, kas sul on läti või soome aktsent - see lihtsalt töötab.
Aku peab maa ja ilm (eile lõunast saati on seade sisse lülitatud ja ütleb endiselt "Battery level medium" ). Soovi korral saab 8 inimesega "laada" püsti panna, tõsi laada osalised tuleb paika panna millegipärast läbi mobiiliappi. Sena firmamärgina tuntud suur universallnupp on endiselt olemas ning ühendatavate seadmete hulk on muljetavaldav.
Olemas on kohustuslik mobiiliapp aga häälkäskluste olemasolu korral, mis toimivad ka viletsa või vigase inglise keelega ja on võimelised enamus funktsioone aktiveerima on see üsna teisejärguline. Lubatud tööulatus on 2 km aga ma tõesti ei tea, kuidas see saavutatakse, sest nad kõik hakkavad ragisema ca 600 m pealt, S20 pole erand (varasemalt proovitud Midland BT Next 2, Cardo Scala Rider G9, Sena SMH10 ja Sena SMH5). Ühenduse katkedes taastab ta selle ise ilma ratturi sekkumiseta.
Meeldib:
heli kvaliteet
heli kvaliteet
heli kvaliteet (jaa, ma tean, et see on nüüd siin kolmandat korda aga heli kvaliteet on tõesti fantastiline)
VOX (häälkäsklused)
suure hulga seadmete ühendamisvõimalus (GPS, 2xmobiil, MP3 mängija, raadiojaam)
aku pidavus
ülilihtne seadmete omavaheline paaritamine
audio multitasking
lahe disain
Ei meeldi:
Seadme liimitav kinnitusalus võiks väiksem olla ja kiivri alaservast üle mitte ulatuda
õrn intecomi kaja efekt väiksetele kiirustel (alla 30 km/h)
Kõrvalmärkusena juurde:
kasutan ise igapäevaselt Midland BT Next 2 ja senini olen temaga väga rahul olnud - konkureerib vägagi edukalt kõikide seniste turuosalistega (Cardo, Midland, Sena). S20 proovides tikkus vägisi pähe mõte soovist omaheadset välja vahetada".PS. Suured tänud Motodepoole, kes Sena S20 proovida andis.
PS2: Kas keegi sooviks minu Midaland BT Next 2 (aasta vanust ja kehtiva garantiiga) kahest peaaegu uueväärset peakomplekti osta?
Täiendus: Midland on müüdud.
Nüüd on palju aega mööda läinud ja kõvasti vigadeparandusi ja seadmete vahetusi Sena poolt tehtud. Kuna olen ise ka sideseadet kaalumas,siis uuriks, kas arvamused on säilinud või on muutunud? ADVrideris tundub, et suurem osa jamadest on nüüd lahendatud?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sena S20
Tonis_T kirjutas:Nüüd on palju aega mööda läinud ja kõvasti vigadeparandusi ja seadmete vahetusi Sena poolt tehtud. Kuna olen ise ka sideseadet kaalumas,siis uuriks, kas arvamused on säilinud või on muutunud? ADVrideris tundub, et suurem osa jamadest on nüüd lahendatud?
Kui sa Advrideril oled silma peal hoidnud, siis oled ilmselt silmanud, et negatiivsed hinnagud on enam-vähem lakanud ja positiivsed asemele tulnud. Minu arvamus püsib endine - soovitan soojalt. Ega inimesed polnudki häiritud niivõrd vigade pärast (tegijal juhtub) kuivõrd pigem Sena saamatusest tekkinud olukorda lahendada tollel ajahetkel.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2005 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Kõik need seadmed on igati vägevad,aga ikka ei suuda ma aru saada,mis seal sellist hinda võiks maksta.Peale nime ilmselt midagi.Kui muu tehnika ajapikku ikka odavneb,siis tsikli side pigem kallineb.Näiteks SENA 20.Mul on igapäevaselt kasutusel ,mingi Samsungi BT handsfree,mis toimib ka kuskil 30-40m ja isegi nii,et telefon on kontoris 2korrusel lauapeal ning õues maja ees või laos saan rääkida.See junn maksis eelmine aasta 19€,nüüd ostes seda ühele töötajale maksis see sama asi ainult 12+€.Hinnalangus ikka väga märkimisväärne.Ma saaks aru ,kui võimsama antenni ja ,veel mõne lisa võimalusega,niiskuskindel asi maksab 10x rohkem,aga miks peab see maksma 20-30x või enam korda rohkem?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
XL1000 kirjutas:Kõik need seadmed on igati vägevad,aga ikka ei suuda ma aru saada,mis seal sellist hinda võiks maksta.Peale nime ilmselt midagi.Kui muu tehnika ajapikku ikka odavneb,siis tsikli side pigem kallineb.Näiteks SENA 20.Mul on igapäevaselt kasutusel ,mingi Samsungi BT handsfree,mis toimib ka kuskil 30-40m ja isegi nii,et telefon on kontoris 2korrusel lauapeal ning õues maja ees või laos saan rääkida.See junn maksis eelmine aasta 19€,nüüd ostes seda ühele töötajale maksis see sama asi ainult 12+€.Hinnalangus ikka väga märkimisväärne.Ma saaks aru ,kui võimsama antenni ja ,veel mõne lisa võimalusega,niiskuskindel asi maksab 10x rohkem,aga miks peab see maksma 20-30x või enam korda rohkem?
No sa peaksid tegelikult ise sellele vastust teadma.
Ühte asja tehakse 100 000 tükki ja teist asja tehakse 1000 tükki, põhikulud ei tule tootmisprotsessist endast , vaid ikka planeerimisest, tööjõukuludest ja transpordist (ja veel sajast asjast, mis ei puutu reaalsesse materjali hinda). hulgi on alati odavam
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2005 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
See küsimus tekkiski mul just peale SENA koduka külastamist.Kui ettevõttel on maailmas 4 oma esindust(USA.EU,L-Korea ja India) eri regioonides ja tuhandeid edasimüüjaid,siis pakun ,et neid ikka toodetakse ka sadu tuhandeid.Muidu euroopa esindust Pariisi peatänaval ülal ei pea.Toodavad nad kõik oma asju hiinas ja transport ei maksa täna kogu maailmas enam suurt midagi.Aga tootjad suudavad kuidagi seda hinda üleval hoida,sest suurusjärk on neil kõigil suht sama.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ei ole neil tuhandeid edasimüüjaid, motosidevahendid on ikka võrreldes tavapeakomplektidega üliväike turuniśś.
4 esindust tähendab, et neljas kohas on väike putka, kus võib-olla üks inimene loeb e-maili.
Pealegi, võta oma tavaline bluetooth peakomplekt ja pista autos sõidu ajal pea aknast välja, kas siis kuuled veel midagi (kas siis teised kuulevad veel midagi?)
Minu Cardoga andis lahtise kiivriga rääkida ka veel 70km/h nii, et sõber arvas, et olen kodus laua taga.
Lisaks veel bluetoothi levi, ilmastikukindlus jms.
Kas just 15 kordne hinnavahe õigustatud on, kuid mitmekordne kindlasti.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
XL1000 kirjutas:Kõik need seadmed on igati vägevad,aga ikka ei suuda ma aru saada,mis seal sellist hinda võiks maksta.Peale nime ilmselt midagi.Kui muu tehnika ajapikku ikka odavneb,siis tsikli side pigem kallineb.Näiteks SENA 20.
Üks sõna: nishiturg. Selle peakomplekti kokkulappimine kusagil Hiina või Korea koosteliinil maksab eeldatvasti tõesti kümmekond dollarit. Aga vahet pole, milline on omahind. Niikaua, kui need vähesed turuosalised, kes selles nishis tegutsevad ei kavatse hinda all hakata taguma tuleb selliste kaupade eest ebamõistlikku hinda maksta. Lisaks tuleb tasuda ka lõputu hulga ülikallite arendusele kulunud tundide, managemendi mugavuse ja palkade ning üüratute marketingieelarvete eest. Ära ei tohi unustada ka klienditeenindust ja tarnet ning garantaiikohustust. Ahela lõpul ei maksa välja jätta ka kaupmeest, kes oma kioski ülapidamiseks, töötajate palkadeks, jeebi bensiiniks ja kommini ning nätsurahaks küsib ka võimaluse piires 50% jagu juurdehindlust. Sellepärast need hiina junnid odavad ongi, et tootmisliini ja lõpptarbija vahel on vaid internetipood.
Silmaringi avardamiseks:
http://time.com/3426087/apple-iphone-6-cost/
http://goo.gl/wAjqde
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2005 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ma selle niši väiksusest saan aru põhjamaadest ja meist,aga mujal euroopas on ikka igal matsil mingi asi kiivri küljes.Võrreldes eelmist rattaga käiku prantsuse lõunarannikule ja selle aastast,siis torkas silma see,et igal rollu sõitjal tolknes ka mikker nina all,tsiklitest rääkimatta.Eelmine kord see nii levinud polnud,aga eks nutiajastu teeb oma korrektiivid.Ei käinud küll uurimas,mida kasutati,võibolla ka neid odavamaid hiina asju.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Selline loll küsimus, et mul on N-com Nolani kiivri küljes. Sinna originaalkohta nagu midagi muud paigaldada ka ei saa. Küsimus on, et kas minu hands-free süsteemi mingite teiste tootjate omadega kuidagi võrku saab kompunnida, et poleks vaja mobiilioperaatoreid nuumata kümmekond meetrit ees või taga sõitva sõbraga suhtlemise eesmärgil? Oma tutvusringkonnas pea igaüks kasutab eri tootjate sidesüsteeme, seda kas kiivrivalikust või muidu meeldimisest johtuvalt.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2005 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
pühak kirjutas:Selline loll küsimus, et mul on N-com Nolani kiivri küljes. Sinna originaalkohta nagu midagi muud paigaldada ka ei saa. Küsimus on, et kas minu hands-free süsteemi mingite teiste tootjate omadega kuidagi võrku saab kompunnida, et poleks vaja mobiilioperaatoreid nuumata kümmekond meetrit ees või taga sõitva sõbraga suhtlemise eesmärgil? Oma tutvusringkonnas pea igaüks kasutab eri tootjate sidesüsteeme, seda kas kiivrivalikust või muidu meeldimisest johtuvalt.
Ega enne selgust ei saa,kui ei proovi konkreetse seadmega.Mõnega ilmselt saad,mõnega mitte.Kõik kasutavad justkui sama bluethooti ,aga nagu siin foorumist juba läbi käinud,siis tootjad sihilikult teevad mingeid vimkasid sisse,et ei saaks konkurendi omaga siduda.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Lambist pole ühegagi sidumine õnnestunud. Mind huvitab, et kas tarkvara kallale minnes saab erinevate tootjate seadmete sidumist kuidagi võimalikuks muuta? Kui jah, siis kas keegi on ise asjaga tegelenud?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Sidesüsteemidest rattal
pühak kirjutas:Lambist pole ühegagi sidumine õnnestunud. Mind huvitab, et kas tarkvara kallale minnes saab erinevate tootjate seadmete sidumist kuidagi võimalikuks muuta? Kui jah, siis kas keegi on ise asjaga tegelenud?
Teise tootja seadmetega ühendumiseks kasutatakse "universal intercom" või sarnase nimega funktsioon. See funktsioon on olemas enamusel tootjate sh. Nolani uuematel sideseadmetel. Erineb tavapärasest ühendusest selle poolest, et teise tootja seadmele tuleb sinu seadet tutvustada kui telefoni, mitte kui teist sidesüsteemi.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:Teise tootja seadmetega ühendumiseks kasutatakse "universal intercom" või sarnase nimega funktsioon. See funktsioon on olemas enamusel tootjate sh. Nolani uuematel sideseadmetel. Erineb tavapärasest ühendusest selle poolest, et teise tootja seadmele tuleb sinu seadet tutvustada kui telefoni, mitte kui teist sidesüsteemi.
Nähtud-tehtud. See on täpselt sama väärtuslik vahend kui tünnilauad suuskade asemel - häda pärast ajab asja ära aga kasutamine pole teab mis meeldiv kogemus, mida korrata tahkas.
Reaalsus on see, et kui tahad kellegagi suhelda, siis ostad endale sama tootja sideseadme.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2005 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ja kui sõpradel on kõigil erinevad,siis ostad omale kõik võimalikud seadmed SENA,Cardo,Midland jne
Tegelikult on see ju ikka täiesti haige,et see nii on.Meie sõbraga igatahes ostame järgmiseks tripiks,omale lisaks bluethootiga(kiivri ja PMR vahel BT) PMR saatajad.laiendab levi ja saab võibolla veel mõne PMR-ga suhelda.
Nagu ma juba siin teemas kuskil mainisin,siis see kallite seadmete,mis toimivad reaalselt ainult seljakotiga, kasutamine on nagu mänguasjadega 5 aastaste jaoks.Saab ainult oma liivakastis naabripoisiga mängida ja seda ka juhul kui naabripoisil on juhuslikult sama "mänguasi".Olukord,et saad teepeal kellegagi nö tuttavaks ja jätkad koos suheldes on välistatud,kui just koba peale mõlemil samad "mänguasjad" ei ole.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Räägi sellest PMR asjast täpsemalt! Kuidas neid kiivriga paaritatakse ja kas see tähendab seda, et telefon on sel ajal mängust väljas? Mul omal 2tk Cobra MT975 olemas, kas nendega on bluetooth ühendust ka võimalik tekitada?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2005 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
pühak kirjutas:Räägi sellest PMR asjast täpsemalt! Kuidas neid kiivriga paaritatakse ja kas see tähendab seda, et telefon on sel ajal mängust väljas? Mul omal 2tk Cobra MT975 olemas, kas nendega on bluetooth ühendust ka võimalik tekitada?
Ei sellega ei ole see võimalik.Sellel ei ole bluethooti,aga sellele saab ka peakomplekti osta,kuid see oleks ikkagi juhtmega ühendatud.Sõbral peaks ka mingi PMR asi olema.Ma ise olen hoopis seda vaadanud
http://www.tehnoturg.ee/g8e-bt-kasiraad ... dland.html
Selle puudus pidi olema,see et ei saa sõidu ajal laadida,aga ega seda peakomplekti ka ei saa.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
XL1000 kirjutas:pühak kirjutas:Räägi sellest PMR asjast täpsemalt! Kuidas neid kiivriga paaritatakse ja kas see tähendab seda, et telefon on sel ajal mängust väljas? Mul omal 2tk Cobra MT975 olemas, kas nendega on bluetooth ühendust ka võimalik tekitada?
Ei sellega ei ole see võimalik.Sellel ei ole bluethooti,aga sellele saab ka peakomplekti osta,kuid see oleks ikkagi juhtmega ühendatud.Sõbral peaks ka mingi PMR asi olema.Ma ise olen hoopis seda vaadanud
http://www.tehnoturg.ee/g8e-bt-kasiraad ... dland.html
Selle puudus pidi olema,see et ei saa sõidu ajal laadida,aga ega seda peakomplekti ka ei saa.
Alternatiivina võid võtta BT adapteri ja sellega kokku sobivad saatjad.
http://www.tehnoturg.ee/raadiosaatjad/m ... -icom.html
http://www.tehnoturg.ee/raadiosaatjad/v ... tootja=247
Mõni aeg tagasi valmistas Intercom ka BT PMR jaamu just spetsiaalselt ja ainult mootorratturilele.
Mõtlesin neid kasutada aga kuna lõpuks jäi üks tsikkkel ära, siis piisas täiesti peakomplektist.
Soovi korral on mul üks üliigne (sisuliselt kasutama) paar BT jaamu olemas, kui huvi pakub.
Re: Sidesüsteemidest rattal
Cardo Packtalk seadmeid on lähima kuu jooksul võimalik näha Tallinna Velt Motocentris. Tegemist siis mittetöötavate näidistega, mida saab näha ka Tartus Motoexotical. Motoexotica ajaks peaks olema avalik ka seadmete täielik spetsifikatsioon. Töötavad variandid võiks jõuda Eestisse maikuus. Motoexotical saab tutvuda ka Cardo jalgratturite sidesüsteemiga BK-1.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemidest rattal
isandpauk kirjutas:Tegemist siis mittetöötavate näidistega, mida saab näha ka Tartus Motoexotical. Motoexotica ajaks peaks olema avalik ka seadmete täielik spetsifikatsioon. Töötavad variandid võiks jõuda Eestisse maikuus.
Kommooon mees. Selle jutul on siin nüüd küll vänge sisutu reklaami hais manu. Miks peaks keegi tahtma vahtida sideseadme maketti?
Re: Sidesüsteemidest rattal
Macintosh kirjutas:Miks peaks keegi tahtma vahtida sideseadme maketti?
Milano EICMA messil rahvas vahtis päris hoolega. Unustasin küsida, miks see neile meeldib. Igatahes on see võimalus nüüd pisut lähemal olemas.
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Ma nüüd ootan, kuni G9 saab update ja ta samasuguse võimekuse saab nagu see packtalk
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6792
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 698 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Sidesüsteemidest rattal
Macintosh kirjutas:isandpauk kirjutas:Tegemist siis mittetöötavate näidistega, mida saab näha ka Tartus Motoexotical. Motoexotica ajaks peaks olema avalik ka seadmete täielik spetsifikatsioon. Töötavad variandid võiks jõuda Eestisse maikuus.
Kommooon mees. Selle jutul on siin nüüd küll vänge sisutu reklaami hais manu. Miks peaks keegi tahtma vahtida sideseadme maketti?
Tuues nüüd paralleeli ühe teise teemaga, küsiks:
" Mis KRDi virin see kogu aeg on, ikka kellegile ei meeldi ja on vaja moraali lugeda!"
Kas tuleb tuttav ette
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.