BMW f800gs vs r1200gs

Kasutaja avatar

Gotham
Postitusi: 49
Liitunud: 30 Okt 2005, 12:58
Tsikkel: Trophy, 6days
Asukoht: Tallinn

Re: BMW f800gs vs r1200gs

Lugemata postitus Postitas Gotham »

Olin ka kunagi sama valiku ees ning lugenud hirmujutte 800gs-i tüüpvigadest, aga peale proovisõite oli ikkagi selge kumma ma omale istmiku alla soetan.
Hetkel oman mitmendat aastat f800gs-i (2012). Olen sõitnud nii üksi kui kaksi kuni 10000km ringreise. Kahekesi kannatab hästi sõita ja mootori lisavõimsusest puudust ei tunne, samas tuleb tõdeda, et naine on mul ka üsna väike, nii alla 100kg kaaluv :wink:
Arvan, et need lapsevead, mis esimestel mudelitel olid, on uuematel suuremas osas kõrvaldatud. Hetkel on läbisõit ca 25000 km ja üllatuslikult vajavad juba vahetamist lenksu laagrid. Midagi muud ei ole alt vedanud. Veljed on ka täiesti sirged, kuigi tuleb tunnistada, et ei ole oma rattaga krossirajal mitme meetriseid hüppeid teinud ega Jõelähtme enduurorajal mööda kive turninud.
f800gs on sportlikum kui 1200gs ja fun factor on kindlasti suurem. Mugavamaks kulgemiseks on sobivam 1200gs. Viimane kuulub ka keskealiste meeste eelistatuimate rataste hulka url=https://www.youtube.com/watch?v=LRQyEBY5YjQ[/url] :ner:

F800gs puhul on pikematel sõitudel veidi tülikas, et tankida tuleb üsna tihti ning eriti hoolikas peab olema piirkondades, kus tanklaid on vähe. Kütusekulu on väga hea, keskmine natukene üle 4l-i. Sõbral on 800gs adventure versioon ja kütusekulu liitri jagu suurem. Adventure'l on bensupaak oluliselt mahukam, millest tingitult ka perse laiem ning et ratta välimus oleks proportsioonis, on ka esimesed gondlid õhku täis pumbatud (laiad). Adventure'l on mugavam sadul pikemateks sõitudeks, 800gs-il on sadul veidi sportlikum. Mõlemal rattal on esiklaasi aerodünaamika väga halb, vähemalt minu kasvu (185) ja kiivriga (Schuberth). Eriti hull on adventure'l, kus juba linnakiirustel tuul paugutab nii, et lööb kõrvad lukku, kuigi on oluliselt kõrgem klaas kui tavaversioonil. 800gs-iga kannatab väga suure lärmita sõita kuni 100-110km/h. Ilma klaasita on vaikseim.
Midagi muud halba ei oska hetkel lisaks välja tuua.
Ise olen valikuga väga rahul ja millegi muu vastu hetkel turul olevatest samasse klassi kuuluvatest ratastest ei vahetaks.

Enne valiku tegemist on mõistlik oma persega mõlemad isendid järgi proovida. :bsmile:

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”