Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Õlivõtt on võetud andurist ja tagasivool karterisse, peaks olema okei, nii igatahes enamus teevad
Ok. aga kas turbo jääb õli tasemest madalamale?
Kui jääb madalamale, siis pumbast tulev õli jääb turbosse ja ei jookse ise mootorisse tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii kõrgele pandud kui võimalik, ei tohiks jääda madalamale kui õlitase on
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Nii kõrgele pandud kui võimalik, ei tohiks jääda madalamale kui õlitase on
Siis on ok
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sain siis suppordid tagasi külge, jalarauad, radikas, leidis omale koha ka uus pump( vaja ainult kinnitada raami külge koos regulaatoriga) Pildilt näha ka uus rõhutoru asetus, vaja ainult üks 90kraadine põlv keevitada juurde, ning koht Bov-ile ja vesipritsele. Üks pilt ka:
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ohoo, tuleb ikka metapritse siis? Hirmsasti tahaks seda masinat juba tänavatel veeremas näha ja nina vastu mootorit uudistada.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kahte komplekti on pakutud, Aquamist toodang ja DevilsOwn . Märtsi algul saan loodetavasti emb-kumma ära ostetud. Igaksjuhuks panen jah, saab vähe rohkem boosti kasutada, kui ilma Kui pilli linnavahele saan, siis uudista palju tahad
Heeblite kohapealt arvan, et see värv kuluks sealt suht kiiresti maha...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Kahte komplekti on pakutud, Aquamist toodang ja DevilsOwn . Märtsi algul saan loodetavasti emb-kumma ära ostetud. Igaksjuhuks panen jah, saab vähe rohkem boosti kasutada, kui ilma Kui pilli linnavahele saan, siis uudista palju tahad
Heeblite kohapealt arvan, et see värv kuluks sealt suht kiiresti maha...
Kus tanklas Sa tankima hakkad?
Mõtlesin ka korra etanooli peale, aga käin vahest eestis üritustel ja minu teada eestis ei müüda enam e85?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sellel pritsel on eraldi paak, millest läheb voolik pumpa,pumbast omakorda düüsi,mille tõenäoliselt topin boosti torusse, et rõhu temperatuuri alandada,kuna coolerit ei saa panna sellele Sõitma hakkab pill ikka 98-ga
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Sellel pritsel on eraldi paak, millest läheb voolik pumpa,pumbast omakorda düüsi,mille tõenäoliselt topin boosti torusse, et rõhu temperatuuri alandada,kuna coolerit ei saa panna sellele Sõitma hakkab pill ikka 98-ga
Aaaa ja jah, räägime täitsa erinevatest asjadest Kui Sa kardad liiga kõrge temperatuuri pärast, siis lase sisselaskesse panna temp andur, mis hoiatab kui liiga palavaks kipub Mul on ka ilma goolerita
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Krt. rõõm näha,et ma pole enam ainuke "mohikaanlane" kes siinmail turbokat aretab
Küsiks muidugi asjaosalistelt ka seda , et kes teist vabalthingava tsikliga veel sõita tahab , kui on ülelaade pilli proovind
Hea kuulda,et sellest R1-st ikka eluloom sai uuesti ja püssi põõsasse ei visatud nagu siinmail kombeks ( loe : kui peab juhtumisi rohkem kui piduriklotside või õlivahetuse raha välja käima tsikli peale )
Sooviks kunagi lähemaltki uurida .
Sami juures saavad kõik maailma asjad korda - ulme kogemustepagasiga vend - LIKE
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Deiv, midagi huvitavat peab ju tegema ja tsiklite turbokultuur eestis on väga mannetu, vast hakatakse neid ka rohkem ehitama kui nähakse, et keegi teeb ja saab sõitma ka korralikult Ma selle siduri teemaga lähengi Sami peale välja,las vaatab ka sahtlist korralikud vedrud, ise ei viitsi enam sellega jännata, terve google neid vedrusid läbi tuhnitud
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Deiv kirjutas:Krt. rõõm näha,et ma pole enam ainuke "mohikaanlane" kes siinmail turbokat aretab
Küsiks muidugi asjaosalistelt ka seda , et kes teist vabalthingava tsikliga veel sõita tahab , kui on ülelaade pilli proovindHea kuulda,et sellest R1-st ikka eluloom sai uuesti ja püssi põõsasse ei visatud nagu siinmail kombeks ( loe : kui peab juhtumisi rohkem kui piduriklotside või õlivahetuse raha välja käima tsikli peale )
Sooviks kunagi lähemaltki uurida .Sami juures saavad kõik maailma asjad korda - ulme kogemustepagasiga vend - LIKE
Sami on jah oma ala spetsialist. Minu turbo projekt saigi alguse temaga konsulteerides, Sami ütles mis juppe mul vaja on selleks, et tuleks hea. Juppide saamisega oli muidugi teine teema sest näiteks kütuse surveregulaator BEGI tellimine viis mind lõpuks tehaseni välja ja neid toodetakse ainult tellimuse peale, sama jama oli madalsurve 9.1 kolbidega.
Ei tea jah, ma ennem ei julge gsx-r 1000 maha müüa kui R1 turbot proovinud olen......loodan et üllatab positiivselt
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Deiv, midagi huvitavat peab ju tegema ja tsiklite turbokultuur eestis on väga mannetu, vast hakatakse neid ka rohkem ehitama kui nähakse, et keegi teeb ja saab sõitma ka korralikult Ma selle siduri teemaga lähengi Sami peale välja,las vaatab ka sahtlist korralikud vedrud, ise ei viitsi enam sellega jännata, terve google neid vedrusid läbi tuhnitud
Kui plaan on Samil lasta sidurit teha, siis pane uus siduriketta komplekt kohe kaasa mul põletas 3500 km. sõitnud komplekti maha pingis ja tuli uus tellida.
Ma arvan et eesti turbokultuur on rohkem rahakotis kinni, kui huvis.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No ma ennast jõukaks ei pea aga turbokat ma tahtsin ja nii see asi läind on . Summadest ajalugu muidugi vaikib
Ma ju andsin Samile edasi kontakti kus kohast hankida parimat FMU ("Begi" edasiarendus/parendus) tüüpi kütuserõhuregulaatorit "that money can buy". RCC Turbos http://rccturbos.com/
Aga see info võis ka hiljem temani jõuda - igatahes ta nägi seda minu ratta küljes kui dynosse läksin ja uuris kohe,et kust sain selle
Et Rasmuse teemas päris läbuks ei läheks : ma otsin oma sidurivedrude/seibide majanduse ka välja,siis rohkem nodi mida kaasa võtta seadistamisele - midagi ikka saab kompunnida .
Kui sidur kohe alguses õige varu peale ehitada siis ei põle maha midagi .Ma panin kohe enne esimest dyno õiged vedrud ja 4 aastat pole ma seal siduril midagi vahetanud - ainult kontrollind iga talv. Sõittu/dragi ja dynotunde on see näinud jõhkralt.
Kas sa pole selle R1-ga turbotatuna veel sõitnudki või ??? Seda esmamuljet oleks küll tore lähedalt näha .
Palju sellel lõpuks väänet tuli ja mis rõhuga ??? Mingid nr. jäid eelmistest postidest silma aga tundus kole vähevõittu
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Deiv ! Ole hea ja saada pilte mulle(kui viitsid muidugi) kusagile, nt feissi oma sellest vesipritse paagist, tahaks uurida kuidas tehtud on
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Deiv kirjutas:No ma ennast jõukaks ei pea aga turbokat ma tahtsin ja nii see asi läind on . Summadest ajalugu muidugi vaikib
Ma ju andsin Samile edasi kontakti kus kohast hankida parimat FMU ("Begi" edasiarendus/parendus) tüüpi kütuserõhuregulaatorit "that money can buy". RCC Turbos http://rccturbos.com/
Aga see info võis ka hiljem temani jõuda - igatahes ta nägi seda minu ratta küljes kui dynosse läksin ja uuris kohe,et kust sain selle
Et Rasmuse teemas päris läbuks ei läheks : ma otsin oma sidurivedrude/seibide majanduse ka välja,siis rohkem nodi mida kaasa võtta seadistamisele - midagi ikka saab kompunnida .
Kui sidur kohe alguses õige varu peale ehitada siis ei põle maha midagi .Ma panin kohe enne esimest dyno õiged vedrud ja 4 aastat pole ma seal siduril midagi vahetanud - ainult kontrollind iga talv. Sõittu/dragi ja dynotunde on see näinud jõhkralt.Kas sa pole selle R1-ga turbotatuna veel sõitnudki või ??? Seda esmamuljet oleks küll tore lähedalt näha .
Palju sellel lõpuks väänet tuli ja mis rõhuga ??? Mingid nr. jäid eelmistest postidest silma aga tundus kole vähevõittu
Seda turbot pole saanud veel proovida jah kahjuks, aga homme lähen rattale Sami juurde järgi ja kui kraadid on plussi poolel siis lähen sõites sealt ära
Arvata võib jah, et see begi on vana, sest projekti alustasin poolteist aastat tagasi
Ka minu R1 turbotamise kulu pool jääb ka ajalukku, aga kõik mis külge keerati tuli pakendist
Sami kiitis Zerial modifi kollektoreid ja käekirja
Jeps ma lendasin ka sinna originaal siduriga, aga kuna neid r1 nii palju ei turbotata siis ei teadnud ka Sami kui palju see kannatab
Düno tulemus on siin :
Ps. Mul ei ole pikka kiike taga!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Miks kiigepikendusi ei osta,kui jõu maha panekuga probleeme, nagu ma mingist jutust aru sain? peaks mingi ca 200e kätte saama poest, või lased Ape-l Soomes teha nagu enamus sealseid ehitajaid. Facebookis Ape`s
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Miks kiigepikendusi ei osta,kui jõu maha panekuga probleeme, nagu ma mingist jutust aru sain? peaks mingi ca 200e kätte saama poest, või lased Ape-l Soomes teha nagu enamus sealseid ehitajaid. Facebookis Ape`s
Mul on eesmärk jätta ratas võimalikult tehase välimusega, aga proovin sõita ja siis vaatab kuidas tundub
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Krt ma vist Bikeri foorumi siinsetest turbotsiklite omanikest viimane,kes ratastele saab..läheb veel aega Aga ma ise ka enamus ajast Soomes Lahtis, nii et suvel saame kusagile kärnatama minna
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No aga anna siis teada,kuidas tundub Graafik on küll ilus tänava jaoks - mis turbot kasutad ???
Soovitan suht ettevaatlik olla - just stock pikkuse tõttu - võib backflip-i tahta teha Ja tervita Sami ka palun .
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Deiv kirjutas:No aga anna siis teada,kuidas tundub Graafik on küll ilus tänava jaoks - mis turbot kasutad ???
Soovitan suht ettevaatlik olla - just stock pikkuse tõttu - võib backflip-i tahta teha Ja tervita Sami ka palun .
Selle aasta esimene tiir tehtud. Keerata õieti ei saanud..... lihtsalt rehv suitseb ja ei mingit tõmmet Esma mulje on väga hea, mootor käitub nagu vabalthingav, aga ütlen ausalt raju- väga raju Siduriga tagarattapeale ei saanud ja lihtsalt gaasiga ka mitte, proovisin 120 km/h pealt ka aga ei midagi.... rehv ei pea ja kogu lugu.
Ootan kunas ilmad veic soojemaks lähevad, siis saab ehk natuke paremat aimu selle võimsuse kohta.
Turbo on 04 td 16 Mitsubishi
Rieiu..... ma usun et ka Sina ei pea kahetsema, et sellise projekti ette võtsid, see on seda väärt
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Krt ma vist Bikeri foorumi siinsetest turbotsiklite omanikest viimane,kes ratastele saab..läheb veel aega Aga ma ise ka enamus ajast Soomes Lahtis, nii et suvel saame kusagile kärnatama minna
Loomulikult lähme suvel tiirule, ma sõidan igal aastal ca 13- 18000 km ja enamasti Soomes
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Oi sa raisk, hea et istusin seda lugedes, muidu oleks ärevusest persili kukkund väga kõva, et rahul oled, andis kohe motti juurde Ma ei jõua ära oodata, kuna kurvides saab hakata power slaidi laskma oma tagapalliga
Edit: Ma pole kusagilt välja lugend, et mis elektroonikat kasutad, st mis aju ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Rieju kirjutas:Oi sa raisk, hea et istusin seda lugedes, muidu oleks ärevusest persili kukkund väga kõva, et rahul oled, andis kohe motti juurde Ma ei jõua ära oodata, kuna kurvides saab hakata power slaidi laskma oma tagapalliga
Edit: Ma pole kusagilt välja lugend, et mis elektroonikat kasutad, st mis aju ?
Rapid bike 3 + lamda andur
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
teema väline aga mis ligikaudne turbotamise hind tuleb?
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Hind orjenteeruvalt:
Kepsud-kolvid ca 1500-1800€
turbo (uus) 150-250€
aju (oleneb kas kasutad eraldi aju või power commanderi sarnast lisa unitit) - 0...400€
pihustid - 200..400€
Sisselase, vaakumvoolikud ja muu purdru hind on ca 100...200€
Jämedalt 2500.3000€
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Plenum ja kolde tegemine ka, kui ise teed saad odavamalt aga teha lastes ca 100e silinder nii plenumi kui koldele..need siis proffide hinnad. Seadistamine ka ca 200-300e
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
makuke kirjutas:Hind orjenteeruvalt:
Kepsud-kolvid ca 1500-1800€
turbo (uus) 150-250€
aju (oleneb kas kasutad eraldi aju või power commanderi sarnast lisa unitit) - 0...400€
pihustid - 200..400€
Sisselase, vaakumvoolikud ja muu purdru hind on ca 100...200€Jämedalt 2500.3000€
Siit on puudu veel bensiini pump 350 euri+ kütuse surveregulaator 300 euri bensiini voolikud (etanooli kindlad Ca 50 euri meeter)
Saaled. tihendid, õli vanni keevitus+ voolikud, klambrid. + turbost õli ära imev pump 230 eur.(kui läheb muidugi vaja)
200 euriga arvan et turbot ei leia... vähemalt uut mitte?
Väljalase+ turbost edasi minev jooks 800 euri
Sisselaset .... 200 eurga ... ei tea kust saab!+ selle alla plaatide vesilõikus (mul on pritsung pealt sile)+ tihendid+ trompetid?
Sidur.... uued vedrud, seibid 60 eur+ tihend.
Pane siia töö ka juurde!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.