Teeninduskultuurist klient vs kaupmees

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7430
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1099 korda
Tänatud: 1118 korda
Kontakt:

Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

urmas66 kirjutas:

Kioskiks ei nimetaks,sest sellise suurusega kohti on mujal maailmas ikka palju.
Mulle,kes ma igapäevaselt tööasjus paljude erinevate suurtega(autoalal) pean puid ja maid jagama on see väga mõnus ja INIMLIK koht.

Ärme nüüd väga semantikasse (ja pöördesse) mine. Minu jaoks jagunevad kõik ettevõtted kas ärideks või kioskiteks:

  • kiosk - kuni keskmise suurusega ettevõte, omanikul on ettevõttega emotsionaalne side ja suhtleb klientidega, teab mõningaid nägu ja nimepidi, alguse tihtipeale saanud ühemehe ettevõttest;

  • äri - ettevõte, mille esmaseks ja ainsaks eesmärgiks on raha teenimine, kasutusel selgelt formuleeritud klienditeenidusstandardid (mis ei garanteeri teenust), omanikul puudub vähimgi emotsionaalne seos ettevõttega, igapäevases suhtluses tegev peaaegu eranditult palgatud tööjõud;

Näiteks: United Motors on äri, Streetmoto on kiosk (palun mitte solvuda)
Või kui see sinu sisetunnet hirmsasti riivab, siis jaga palun "ärid" ja "elustiiliettevõtted" (ma nimetan ikka edasi "kioskiteks" sest mõju on dramaatilisem).

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”