Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
-
Macintosh
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7430
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1099 korda
- Tänatud: 1118 korda
- Kontakt:
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
urmas66 kirjutas:Kioskiks ei nimetaks,sest sellise suurusega kohti on mujal maailmas ikka palju.
Mulle,kes ma igapäevaselt tööasjus paljude erinevate suurtega(autoalal) pean puid ja maid jagama on see väga mõnus ja INIMLIK koht.
Ärme nüüd väga semantikasse (ja pöördesse) mine. Minu jaoks jagunevad kõik ettevõtted kas ärideks või kioskiteks:
kiosk - kuni keskmise suurusega ettevõte, omanikul on ettevõttega emotsionaalne side ja suhtleb klientidega, teab mõningaid nägu ja nimepidi, alguse tihtipeale saanud ühemehe ettevõttest;
äri - ettevõte, mille esmaseks ja ainsaks eesmärgiks on raha teenimine, kasutusel selgelt formuleeritud klienditeenidusstandardid (mis ei garanteeri teenust), omanikul puudub vähimgi emotsionaalne seos ettevõttega, igapäevases suhtluses tegev peaaegu eranditult palgatud tööjõud;
Näiteks: United Motors on äri, Streetmoto on kiosk (palun mitte solvuda)
Või kui see sinu sisetunnet hirmsasti riivab, siis jaga palun "ärid" ja "elustiiliettevõtted" (ma nimetan ikka edasi "kioskiteks" sest mõju on dramaatilisem).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.