Rumalad küsimused 2
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad küsimused 2
See hooaeg pesed, järgmiseks paned uue õli ja pesed jälle. Hoolitse lihtsalt selle eest, et pesukilomeetreid koguneks. Arusaadav, et rauast kullake, aga üle ei maksa ka hooldada.
Kui võimalik, võid ju korraks karteripõhja maha võtta. Enamik sadet koguneb sinna. Kui seal suurt midagi pole, pole ka mingit üldisemat läbipesu reaalselt vaja teha.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Black kirjutas:Kui võimalik, võid ju korraks karteripõhja maha võtta. Enamik sadet koguneb sinna. Kui seal suurt midagi pole, pole ka mingit üldisemat läbipesu reaalselt vaja teha.
Hea soovitus. Mõtlen selle peale.
thx.
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 08 Veebr 2015, 11:57
- Tsikkel: suzuki vz800, kawasaki vn 1500
- Asukoht: pärnu lähedal
Re: Rumalad küsimused 2
Mingeid mootoripesuvahendeid on ka. Valad enne õlivahetust sisse, lased 10 min. töötada ja vahetad õli ära.
-
Teema algataja - Postitusi: 1512
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Pesuõli on jah selle asja nimi, kuid paraku jään vastuse võlgu, kas tsiklitele sobib
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Rumalad küsimused 2
erks kirjutas:Mingeid mootoripesuvahendeid on ka. Valad enne õlivahetust sisse, lased 10 min. töötada ja vahetad õli ära.
on olemas, ja isegi on minul olemas, aga sellega pole väga selge:
- kõik ei pruugi tsiklitele sobida - siduri pärast.
- paberite järgi, peale tavalist õlivahetust, jääb minu ratta mootorisse veel 1 liiter vana õli, ja kui kallan vedeliku enne õlivahetust, siis jääb mootorisse alles ka see läbipesuvedeliku jäänused. pole vist eriti hea?...
ja lisaks - hetkel mootoris õli pole. pole erit kuhugi pesuvedeliku kallata
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Pakun, et märgsiduriga mootorite puhul see pesuõliga möllamine lõpeb siduri lahti võtmisega ja siduriketaste pesuga.
Kui Sul see ratas on talv otsa nõrgunud siis pane aga uus õli sisse ja tõesti, kui muudmoodi ei saa siis võid 1000km pärast uuesti õli vahetada.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Rumalad küsimused 2
bitter kirjutas:Mida tähendavad ABC pulberkustuti kirjelduses B ja C taga olevad numbrid?
27A 144BC
34A 233BC
43A 233BC
55A 233BCTamrexi lehelt sain teada, et 55A kustutab 5,5m pikkuse katselõkke jne. Huvitav kuidas ... kui pulbri kogus, kustutusaeg ja joa pikkus on kõigil 6kg-stel konstantsed?
http://www.hot.ee/aitaennast/Tulekustutid.html
Küsi aga- mis teada tahad, olen tulekustutamisega seotud olnud
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Põhja Siil kirjutas:korraks käima tahan pannaläbipesemise eesmärgiga. Soojem õli peseb paremini läbi. Et kindlam oleks
On jah, õlijahutusega. Ja seda ma ise arvasin ka et vähese õlikogusega hakkama ei saa. Eks teen vist nii, et panen uue õli sisse, ja mingi 1000 km pärast vahetan uuesti.
Võid pesuõliks osta näiteks Fixusest kõige odavama sidurile sobiva motoõli, hinnaga ca 5-6 eur liiter. Teed paarsada kilti sõitu kasvõi ja siis paned õige õli. Pole mõtet a la Castrolit läbipesuks kasutada.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Tort kirjutas:Põhja Siil kirjutas:korraks käima tahan pannaläbipesemise eesmärgiga. Soojem õli peseb paremini läbi. Et kindlam oleks
On jah, õlijahutusega. Ja seda ma ise arvasin ka et vähese õlikogusega hakkama ei saa. Eks teen vist nii, et panen uue õli sisse, ja mingi 1000 km pärast vahetan uuesti.
Võid pesuõliks osta näiteks Fixusest kõige odavama sidurile sobiva motoõli, hinnaga ca 5-6 eur liiter. Teed paarsada kilti sõitu kasvõi ja siis paned õige õli. Pole mõtet a la Castrolit läbipesuks kasutada.
Hoi!
Pesemiseks vala mootorisse u 150ml (oleneb olemasoleva õli hulgast) täiesti tavalist diiselkütust ja "pese" nii 5-10 min.(sisetunne ja mootori seisukord )
Need pesuõlid ja -lisandid on paras BS ja rahategemine, kuna koostises ongi tavaline diisel/petroolium aga peidetud kõvade keemiliste ühendite nime taha.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Tort kirjutas:Põhja Siil kirjutas:korraks käima tahan pannaläbipesemise eesmärgiga. Soojem õli peseb paremini läbi. Et kindlam oleks
On jah, õlijahutusega. Ja seda ma ise arvasin ka et vähese õlikogusega hakkama ei saa. Eks teen vist nii, et panen uue õli sisse, ja mingi 1000 km pärast vahetan uuesti.
Võid pesuõliks osta näiteks Fixusest kõige odavama sidurile sobiva motoõli, hinnaga ca 5-6 eur liiter. Teed paarsada kilti sõitu kasvõi ja siis paned õige õli. Pole mõtet a la Castrolit läbipesuks kasutada.
eks ma vist nii teen.
muide - filtriga vahetuse puhul, läheb sisse 4.8l ja täis remondi puhul 5.7l . Kuhu see 0.9l ära kaob? kanalitesse ja radikasse? kuidagi palju tundub...
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Rumalad küsimused 2
kui mootori täielikult lahti võtad, siis jätkub seda õli seal kokkupanemiseks ka igalt poolt niriseb jah
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Sellega on mootorite ja õlide tootjad arvestanud, et vana mingil määral sisse jääb. Kui mootorisse just sittа sattunud pole, on tilk vana õli uue sees igati loomulik nähtus. Ärge hooldust üle võlli ka keerake!
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mõningatel juhtudel võib jahutus radikasse jääda küllaltki suur kogus.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Rumalad küsimused 2
TDM850-l on ka manuali järgi nö kaks õli kogust.Üks ilma fitri vahetuseta 6000km ja teine filtrivahetusega järgmine 6000km.On ka kaks kohta, kust õli välja lasta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 08 Veebr 2015, 11:57
- Tsikkel: suzuki vz800, kawasaki vn 1500
- Asukoht: pärnu lähedal
Re: Rumalad küsimused 2
Manuaali järgi on paljudel ratastel kolm kogust. Ilma filtrita vahetus, filtriga vahetus ja üldkogus kui mootor täitsa kuiv on.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mulle jäi selgusetuks, miks tahad tingimata mootorit seest pesta? Kas õli mootoris oli nii tökat? Mulle tundub, et pingutad kõvasti üle selle õli vahetusega. Uus filter, uus õli ja sõida!
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Isegi, kui tökat on, pole mõtet pesema hakata. Siis tuleb lihtsalt paaril korral tihemini vahetada, kui ette nähtud. Pesta on siis mõtet, kui näiteks jahutusvedelikku õli hulka on sattunud. Siis ka üldiselt ikka mingi pesuõliga.
Oma tsiklil olen 5000 km aastase läbisõidu korral 1x aastas õli vahetanud. Vana õli välja lastes olen täheldanud sellel vaid toonimuutust, muud häda pole miskit. Tsikkel minu käes 2012 sügisest alates. Mingit pesu ega muud sellesarnast pole selle aja jooksul teinud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Just nimelt! Kui õli toon pole muutunud, pole järelikult tsikliga sõidetud!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Rumalad küsimused 2
No jäi see õlivahetus 68 000km hiljaks....
Tegemist siis Audi TT mootoriga.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Rumalad küsimused 2
Motoeksootika kohta polegi teemat? Tahtsin just lugeda, kui s**t see aasta siis oli ja mis kõik valesti on.
-
- Postitusi: 309
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused 2
reimps kirjutas:Motoeksootika kohta polegi teemat? Tahtsin just lugeda, kui s*** see aasta siis oli ja mis kõik valesti on.
No millest seal ikka rääkida. Ramo, Yamu ja hiinakad. Sorry, porgandid olid ka olemas. Vanatehnika osa oli ehk isegi rohkem esitletud kui tavaliselt, meeldisid need ajastukohased daamed, parem silmailu kui need poolpaljad kondikubud, mida vanasti seal hulgim ringi siiberdas Õlled sai joodud, päris tühja käega ära ka ei tulnud, eks näis, kuhupoole see asi järgmiste aastatega keerab.
PS Juhtusin väga valel ajal sinna, piletisaba oli pikim, mida seal eales näinud, pea aegu selle ukseesise afaldiplatsi servani
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mul olid reede ja pühapäev seekord vabad päevad ja sai reede hommikupoole ära käidud. Enamus rahvast, kes kohal olid, olid kas messiga kuidagi seotud või usinalt klõpsivad ajakirjanikud. Täna käisin Tallinnas Meremessil. Viimane oli Motoexotikast kuskil 3x suurem ja pilet oli 3€ odavam, ehk viiekas.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Rumalad küsimused 2
koi kirjutas:Mulle jäi selgusetuks, miks tahad tingimata mootorit seest pesta? Kas õli mootoris oli nii tökat? Mulle tundub, et pingutad kõvasti üle selle õli vahetusega. Uus filter, uus õli ja sõida!
Olin nädalakese eemal...
õli vahetus käib:
- paned mootori käima ja ajad õli natukene soojaks.
- valad vana (sooja ja vedelama) õli välja.
- paned uue filtri, õli sisse.
Kuna oli vaja mootor maha võtta, pidin ka õliradika maha kiskuma. Lasin õli välja, ilma et ajasin ta soojaks enne (oleks võinut tegelikult). Tõenäoliselt on see väike mure, kuid kuna minul pole vähematki aimu, kuidas seda mootorit hooldati, ja kuna õlis oli suht palju valget emulsiooni (mootoril pole vesijahutust ja tegu saab vist olla ainult kondentsiga) siis tundus et üks lisa õliloputus teeb ainult head.
Re: Rumalad küsimused 2
Äkki keegi oskab Neptun Pro kerghaagiste kvaliteedist rääkida? Näiteks selline: http://www.auto24.ee/used/1033679
Re: Rumalad küsimused 2
oil kirjutas:Äkki keegi oskab Neptun Pro kerghaagiste kvaliteedist rääkida? Näiteks selline: http://www.auto24.ee/used/1033679
Pole viga midagi. Endal olemas üks ja olen ka üle koormusega vedanud ning siiani liigub. Vanust tal juba 3-4 aastat. Põhja plaat tahab nüüd vahetust (vineer).
Aa pori lapatsid võiks kohe ära tugevdada need ka sai eelmine sügis putitatud. Aga muidu toimib, tuled viled töötavad. Ja hind oli ka suht norm.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kui vähegi kannatab, siis võiks olla KERGhaagis siiski üheteljeline ja kindlasti lehtvedrul.
Kaheteljelisega tuleb kohe hunnik lisakulutusi rehvide ja laagrite näol, samuti ebamugav manööverdada ja libedamal pinnal liikuda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kauri kirjutas:Kui vähegi kannatab, siis võiks olla KERGhaagis siiski üheteljeline ja kindlasti lehtvedrul.
Kaheteljelisega tuleb kohe hunnik lisakulutusi rehvide ja laagrite näol, samuti ebamugav manööverdada ja libedamal pinnal liikuda.
Väga nõus sellga.Üheteljelisele saaad legaalsselt rohkem peale panna ja maksimum koorem jääb kaheteljelisega ka samasse auku(minu omal umbes 1,3t).Liikuvaid on osasid üheteljelisel vähem ja järgi jookseb ka kergemini ehk ka küttekulu väiksem.Kõval pinnasel jäksab ka koormaga,ilma autota liigutada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rumalad küsimused 2
Tänud vastajatele. Vineer äheb nagunii m6ne aja möödudes läbi, 6nneks selle vahetamine pole probleem.
Üheteljeline ei lähe mitte.
Re: Rumalad küsimused 2
neil kärudel ongi põhja all üks telg mille otsas balanssiirid koos 2 rattaga kumbalgi pool ja lehtvedrud.kui metalli tihti vedada siis respo ja tiki kärul vajuvad rattad lääpa.kahel kärul keerasin silla kummuli alla ja üsna kähku vajusid rattad enamvähem sirgeks.peale silla kummuli keeramist oli kärus 1.5t metalli ja parklas politsei käis vaatamas ja läks minema,rattad olid täiesti sirgelt all.mitme aasta jooksul ei olnud vaja rehve ja rattalaagreid vahetada.2 rattalise käru rehvid ja laagrid oleks ammu olnud kulunud
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r