Suzuki GSX 600F - Argentum

Kasutaja avatar

Teema algataja
Argentum
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Sept 2008, 13:24
Tsikkel: Suzuki GSX 600F
Asukoht: Norra

Re: Suzuki GSX 600F - Argentum

Lugemata postitus Postitas Argentum »

Esmaspäev ja teisipäev olid ühed pikad värvimis päevad
Nüüdseks värvitööd lõppenud

Velgedega oli üsna lihtne. Liivaprits, puhastus, "shiny blue" pulbervärv peale, küpseta ahjus 20min, jahuta. boonuseks lisasin natuke sinist tera ja 2K lakki 2 kihti.
Ei hakka kogu protsessist piltidega risustama. Kellel huvi siis
Link velgedest ennem ja pärast

Algus ja Lõpp tulemus
[kahandapilt][/kahandapilt] [kahandapilt][/kahandapilt]

Plastikute ja paagiga oli juba veits keerulisem.
Siin mainiks ära kohe kõik värvijad. Müts maha mehed! Nüüd ma saan aru küll miks korralik "paint job" nii palju maksab

Kodustes tingimustes tulid vead sisse. Ning ka kindalasti keegi osavam kärbes oleks saanud paremini hakkama. Siin kohal mainin, et elu esimine värvimine. Maagiline google ja youtube ning lahtine pea.

Üldiselt kogu protsess tulevastele lihtsustatud kui keegi peaks sama rada minema. Kõik detailid värvitud koduses köögis Sprayga.

NB1 on puhtus igas asendis. Pisikesed hebemed ja tolmu kübemed rsk jäävad näha
NB2 Aluspinna töötlus rohkem olulisem kui ma alguses arvata oskasin. See pm määrab kõik mis lõpus tuleb (igasugused deffektid lihvimisel jäävad näha)

  1. kõigepealt teibiga joonisin jutid peale kuidas tahan, et plastikud jääksid
  2. eelmisega rahul, lendasin saega peale
  3. Mul oli võimalus kasutada peene teralist liivapritsi, seega kõik detailid said liivapritsi
  4. Siis lihvisin 120 paberiga
  5. Parandustööd plastik liimiga
  6. Pahteldustööd
  7. Veel 120 paberiga lihvimist
  8. Kui plastikul olid ainult 120 lihvimis jäljed ja muud defektid eemaldatud siis lihvisin kõik üle 320 paberiga
  9. PS peenemaks ei tasu minna (nii vähemalt internet ütleb) sest plastik ei ole poorne ja siis enam krunt ei jää külge
  10. 2x halli krunti
  11. 600 paberiga vesilihvi (pea iga lihvi lõpus.. vahetult ennem spraymist puhastasin hoolikalt igasugu rasvad ja tolmud)
  12. 1x hall krunt
  13. 1 kiht kerget musta läikivat "base coat"
  14. 2x korraliku kihti musta
  15. Vigade parandus kui on
  16. uus kiht musta kui tegid vigade parandust
  17. Disani "masking"
  18. Läksin üsna lihtsat teed pidi. Paagile, porikale tugev metallik riba, paagile "S" ja tagumistele plastikutele "GSXF"
  19. Disaini värvimine
  20. Teipide ja muu kola eemaldus
  21. Metalliku peale kandmine
  22. 1x 2K clare coat ja siis järgnes 2x 2K clare coat PS! 2K on kõvasti parem lakk kui muud sprayd. See eraldi kõvendiga ja jääb kõvasti parema läikega ning vähem "orange peel"
    23.1000 - 2000 vesi-seep lihv, et eemaldada "orange peel" ja mõned tolmu v mis iganes jörri deffektid
  23. Poleerimis pastaga poleerimine
  24. Vahatamine

Paagi ja 11 plastiku värvimseks kulus
3,5 x 0,5L purki krunti,
4 x 0,5L Gloss black spray,
1 x 0,5L Metallic black spray
3 x 0,5L 2K Clare coat lakk koos kõvendiga
200g poleerimis pastat
100g vaha
Pluss hunnik liivapabereid. algusega 120p ja lõpetades 2000

Värvikoda kodustes tingimustes ei osanud muu lahendi peale tulla kui, et köögis kubu ümber ehitasin plastikust "kambri" mida valgustas kaks kirjutuslaua lampi.
Ventilatsioon oli üsna hea. Samas toas viibiv neiu ei kurtnud värvihaisu üle. Lõpu poole hakkas sealt igasugu värvi tükke alla sadama. Järgmine kord tean, et mingi filter ette ja et seda vahetada aeg-ajalt
[kahandapilt][/kahandapilt]

Algus porikas ja lõpp toodang siis:
[kahandapilt][/kahandapilt] [kahandapilt][/kahandapilt]

Rohkem pilte siis värvimisest

Kuna siin augus kus ma elan ei ole ühtegi korraliku kirjatarvete poodi, ega ka kleepekate lõikumist, tegin ise kujunduse kleepekad.
Proovisin erinevaid variante ning leitsin, et see töötas kõige paremini

  1. Leia pilt mida tahad peale lasta ja prindi välja see sellise suurusega kuidas vaja
  2. laota maalriteip mingile pinnale millest ei ole kahju kui nuga saab ning mille peal saab täpselt lõigata (ise kasutasin vana vinüüli riba)
  3. maalriteipi laota kõrvuti mitte üle teise riba (pärast koorimisel jääb üle teibitud osa maha)
  4. liimi prinditud paber teibile ja oota kuni täielikult ära kuivab
  5. Lisa viimane kiht läbipaistvat teipi v maalriteipi tugevuse jaoks nn "lamineeri"
  6. Lõika detalid välja
  7. eemalda esimesena need osad mida sul vaja ei lähe.
  8. Eemalda disain ja aseta värvitavale pinnale
  9. Edasi juba värvi, tee mis tahad

[kahandapilt][/kahandapilt]

Rautselt värvimehed itsitavad põske, et mis lollusega tegelen. Et liiga palju tegin, või hoopis pooled etapid jätsin vahele.

Nüüd veel jäänud uute juppide ootamine, ulme kui kaua Usas asjad liiguvad. 15 päeva usa siseselt ainuüksi. Nüüd homme paneb Eikki ehk asjad siia poole teele ja ennem 6 aprilli saan kätte
Külge kruvimine ja siis ehk 7-8 aprill teeb ratas esimest häält üle pika aja ja saab minna carb synk ja carb adjust-i

Viimati muutis Argentum, 26 Mär 2015, 15:06, muudetud 2 korda kokku.
Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab ;)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”