Honda Blackbird karpade probleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
- Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Honda Blackbird karpade probleem
Tere,
Rattaks on 1998 aasta karpadega Blackbird. Probleemiks on külma mootoriga käivitamine, mis on nautuke vaevaline. Toorega läheb 3,4 korraga käima aga mootor käib jube ebaühtlaselt alguses. Kui soojaks läheb siis ei ole enam probleemi.
Karpade sünkrooni kontrollimisel selgus, et on sünkroonist väljas ning sai paika pandud. Peale mõningast ratta seismist/mootori maha jahtumist olid karpad jälle sünkroonist väljas käivitades. Kas tegu võib olla tühikäigu düüside ummistusega, mis pidavat antud ratta puhul levinud nähtus olema. Samas ei tohiks see viga sel juhul ainult külma mootoriga esineda vaid kogu aeg!? Pole just suurem asi mehaanik aga abi ja kommentaarid on oodatud.
Re: Honda Blackbird karpade probleem
Õhufilter ei ole umbes? Mul oli analoogne probleem VTR1000F'iga, filtripesu lahendas probleemi.
97' BMW R1100R 2015 -
-
Teema algataja - Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
- Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Re: Honda Blackbird karpade probleem
Õhufilter läbis just kontrolli ja oli täitsa heas korras.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Honda Blackbird karpade probleem
Kindlasti puhasta karpad enne korralikult ära, muidu pole sünkimisel mõtet.
Mul on kahe suure hondaga (üks neist bläku) olnud ka veel selline probleem, et ealistest iseärasustest tulenevalt on bensiinikraani vaakummembraan katki olnud. Siis tegi ka igasuguseid trikke, küll ei läinud käima ja küll ei läinud edasi olenevalt sellest, kas sai bensiini parasjagu peale või mitte. Soovitan kontrollida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Honda Blackbird karpade probleem
Hoi!
Karpade sünkroniseerimine ei mõjuta käivitamist mitte karvavõrdki! (muidugi juhul, kui nad üksteise suhtes just absoluutselt mööda pole)
Selleks, et pöördklapid peale seismist jälle "mööda" on, tuleb vist pisikesi rohelisi päkapikke süüdistada, kes seismise ajal haamriga karpat peksmas käivad
Kas probleem tekkis üleöö, pikema seismise järel, remontisid/vahetasid midagi?
Alustada võiks jah lihtsamast, ehk küttesüsteemi korrasoleku/puhtuse kontrollimisega.
Peale edutut käivitamist võiks koheselt küünlaid kontrollida aga Bläku puhul on see vist suht raske, kui paak peal....
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
- Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Re: Honda Blackbird karpade probleem
Probleem ilmnes pikema seismise järel. Kui ratta ostsin eelmisel aastal siis oli ta ennem ca 4-5 aastat seisnud. Oli ka külmkäivituse probleem aga see sai lahendatud tühikäigu düüside puhastamisega. Peale seda käivitus enam vähem normaalselt aga jah külma mootoriga puterdab algul ikka väga see tühikäik, mis ühe tuttava mehaaniku väitel nii olla ei tohiks. Edasi läheb normaalselt ja muidu sõites mingit jukerdamist ei ole. Eks lasen karpad maha võtta ja ära puhastada ning uuesti sünkrooni panna ja proovib siis uuesti.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Honda Blackbird karpade probleem
Meie pere Varadero(karpadega) tegi ka nalja ja ei käivitunud,aga lõpuks osutus vigaseks bensupump,mis ei andnud piisavalt peale,aga kui käima sai,siis sõitis justkui normaalselt.Peale pumba vahetust töötab hästi.Sel rattal ka seismise probleem,sõidetakse väga harva,viimase 4 aasta jooksul äkki paar tuhat km.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
- Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Re: Honda Blackbird karpade probleem
Loodan, et asi ikka bensupumbani ei lähe ja saab karpade puhastamisega hakkama aga eks näis.
-
Teema algataja - Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
- Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i
Re: Honda Blackbird karpade probleem
art30 kirjutas:Seda sa sealt küll ei leia,seda lihtsalt ei ole.
Jumal tänatud
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: 17 Mär 2014, 14:50
- Tsikkel: supercharged FXDF
- Kontakt:
Re: Honda Blackbird karpade probleem
Magician kirjutas:Tere,
Rattaks on 1998 aasta karpadega Blackbird. Probleemiks on külma mootoriga käivitamine, mis on nautuke vaevaline. Toorega läheb 3,4 korraga käima aga mootor käib jube ebaühtlaselt alguses. Kui soojaks läheb siis ei ole enam probleemi.
Karpade sünkrooni kontrollimisel selgus, et on sünkroonist väljas ning sai paika pandud. Peale mõningast ratta seismist/mootori maha jahtumist olid karpad jälle sünkroonist väljas käivitades. Kas tegu võib olla tühikäigu düüside ummistusega, mis pidavat antud ratta puhul levinud nähtus olema. Samas ei tohiks see viga sel juhul ainult külma mootoriga esineda vaid kogu aeg!? Pole just suurem asi mehaanik aga abi ja kommentaarid on oodatud.
Väikse mõttena tasub siiski kontrollida, kas ei ole õhuleket silindrite ja karburaatorite vahelt. sümptomid on natuke seda tüüpi.
-
- Postitusi: 978
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Honda Blackbird karpade probleem
tere
külm mootor tahab rikkamat küttesegu. selle tegemiseks on tooreklapp koos startdüüsiga ja tühikäigusüsteem koos tühikäigu düüsiga kuna suletud segusiibri asendi korral on hõrendus peadüüsi suudme juures puudulik. sellest tulenevalt otsiks karpa puhul viga nendest punktidest. kontrollida saaks meelitades külma mootori suurematele pööretele et segusiibri avatuma asendi juures hakkaks kütust võtma ka peadüüsist. kas kõrgemal pöördel käib paremini!? kuidas tooreklapi liigutamisele reageerib?
mina teeksin antud juhul niimoodi: mõõdaksin üle silindrite surved. kui need normi piires siis puhastaksin ära karpad. KORRALIKULT. st karpad lammutatakse täielikult laiali ja puhastatakse KÕIK tüüsid eraldi. karpade puhastus ei tähenda ainult suruõhuga läbi puhumist. kõik kummidetailid tuleb inspekteerida ja vahetada kui kumm on katki või kõva. (arvesta et vana seisnud karburaatori taastamine võib olla väga kulukas).
seejärel tuleb kontrollida klapivahed.
lisaks on oluline küünalde seisukord ehk et kui sa ei tea kui kaua küünlad peal on olnud vaheta ära. küünalde "elukõver" on enamasti sujuvalt ja pikalt langev st et enne kui küünal päris peeti läheb jõuab ta pikalt poolkõva olla.
lisaks arvesta et sünkimine on nö "peenhäälestus" mille puhul keeratakse paika segusiibri asendid vastavalt hõrendusele silindrite lõikes. sünkimine ei ole remont. süngitakse ainult töökorras mootorit!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.