Keti hooldus ja eluiga
Re: Keti hooldus ja eluiga
ats30, lugedes läbi sinu jutu ja kirjelduse saan täheldada vaid kahte asja. esiteks, kett millest räägid pidi olema ikka ULME läbi juba ilmselt siis kui reisile läksid. õlitanud ei ole sa seal vist mitte kunagi mitte midagi või siis oled seda teinud palju ja valesti nii, et kuskil mainitud "kummist kate" oli tegelikult keti ja ülejäänud liikuvate osade jaoks elav liivakast, kut koguaeg värsket "liivapaberit" peale jooksis.
teiseks, peab see ikka olema üks s**t mootor ja disain kui on kuidagi suudetud välja mõelda selline kombo, et hammaka peal kõrgemale tõusev kett jookseb mootori plokki sisse!!! ja deformeerib seda ausalt öeldes on raske ette kujutada isegi midagi sellist, aga no mine tea jah.
kui pikk see matk siis oli? mina sõitsin mingi suvi siin eestimaal ketiga, mis oli juba alguses ikka suhteliselt kulunud ja läbi, kuskil 6000km ja vahetasin siis välja kuna ketti ei saanud enam normaalselt pingutada...pingul ja lõdviku jooksu osa erinevus oli nii suur ning kett tegi suht lolli häält ka sõites. aga taolisi probleeme, mida sina siin oled kirjeldanud, ei oskaks küll ette kujutadagi. või seda, et kett sõidu ajal maha jookseb
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.