Motodepoo uudised


Rasmusk
Postitusi: 103
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda Varadero XL 1000V
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Motodepoo uudised

Lugemata postitus #181 Postitas Rasmusk » 08 Mai 2015, 10:54

Ei oskagi nüüd öelda, kas liigitada alljärgnevat juhtumist positiivseks või negatiivseks, kuid kummaline oli kogu olukord küll.

Nimelt otsustasin ma mõned nädalad tagasi (täpsemalt öeldes 17. aprillil) muude tegemiste seas läbi põigata ka Tallinna Motodepoo kauplusest. Nimelt oli mul väga suur huvi soetada oma Schuberth C2 kiivrile korralik originaal uduvisiir koos põhivisiiriga. Olles käinud eelnevalt ka teistes kauplustes olin väga õnnelik, kui tore naisterahvast müüja teatas mulle, et muidugi saab. 2-3 päeva saabumiseks ja kuna olen Rakverest, siis lubati kaup mulle ka Rakverre ära organiseerida. Tasuma pidin kauba kättesaamisel.

Nädal oli mööda saanud ja kaubast ei kippu ega kõppu. Saatsin e-kirja, millele vastust ei tulnudki. Helistasin kaupluse telefoninumbril, mille puhul oli kaks olekut - kas keegi ei võtnud vastu või number oli kinni. Tagasi helistama ei vaevunud mitte keegi mitte kunagi. Helistasin seejärel järgmisel päeval hoolduse telefoninumbril ja minu mure kuulati kenasti ära ning lubati info edasi anda ja minuga ühendust võtta. Ootasin, aga ei midagi. Lõpuks suutsin mingisugusegi kommunikatsiooni tekitada SMS-ide vahendusel, kus viimaseks SMS-iks jäigi 27. aprillil saadetud info, et kohe, kui kaup jõuab, siis võetakse ka minuga ühendust.

Tore lugu on see, et sattusin 5. mail Tallinna ja kuna oli pisike ajareserv, siis käisin ka Motodepoo kauplusest läbi. Suur oli minu üllatus, kui müüja vägagi rõõmsalt teatas, et minu kaup on juba ammu kohal ja ootab mind. Lisaks veel mainiti, et nad olidki juba mures, et kas klient üldse kaubale järele tuleb. Naljakas oli see, et pakendil oli rohelise märkmepaberiga suurelt minu nimi ja telefoninumber ning ka märge, et saata Rakverre. Kas tõesti oleks raske olnud helistada? Kas tõesti on nii raske minu e-kirja, telefonikõnesid ja SMS-e tellimusega kokku panna ja klienti kauba saabumisest teavitada?

Paraku peab küll tõdema seda, et kaup ei olnud päris see, mida ma soovisin. Nimelt lubati mulle 60€ Schuberthi originaalvisiir koos uduvisiiriga (ilma pinlock-ita variant), kuid reaalsuses telliti siiski pinlockiga variant ja uduvisiiri eest tuli lisaks põhivisiirile maksta 30€ lisaks, ehk siis kokku kogu asi 90€.

Seega kokkuvõtlikult sain küll kauba, aga mitte päris seda, mida soovisin ning suhtlemisoskus antud kaupluses jätab minu hinnangul ikka väga-väga tugevalt soovida. Algaja mootoratturina minu jaoks kahjuks negatiivne kogemus ja üldises pildis ka kuidagi kummaline olukord. Tulevikus eelistan tõenäoliselt Rakvere kohalikke kaupmehi vaatamata sellele, et hinnad mõnevõrra krõbedamad - vähemalt suhelda osatakse ja lubadustest peetakse kinni.



Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist