Suzuki 1200 Bandit

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Lepa
Postitusi: 60
Liitunud: 21 Mär 2015, 12:24
Tsikkel: RnineT

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Lepa »

Tänud, uurin asja :wink:



Kasutaja avatar

Greger
Postitusi: 116
Liitunud: 14 Apr 2014, 18:29
Tsikkel: Suzuki GSF 1200 Bandit Custom

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Greger »

Siia sai just pandud Manualid. Nendes on enamvähem näidatud mis ja kus.

Kasutaja avatar

Lepa
Postitusi: 60
Liitunud: 21 Mär 2015, 12:24
Tsikkel: RnineT

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Lepa »

Pilt
Natuke talupojaloogikat ja leidsin üles küll - kui varem otsisin 7 piniga suuremat junni, siis reaalselt oli kahe piniga väike klots. Pildil siis noolega viidatud, näha ka Automaailma Lampa relee (seal veel ajutselt prooviks vahel, lõplik paigutus ja ühendus said ikka korralikult tehtud).
Asi korras, tänud kaasa mõtlejatele!


andrek5
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Nov 2014, 19:38

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas andrek5 »

Küsimus küll veidi OT, kuid ilmselt seda teemat jälgivad kõige pädevamad tegelased.

Kas Bandit 600 ja 1200 plastikud on üks ühele samasugused? Aasta 2001 gondliga mudel. Nimelt mul vaja saba ja nina gondleid ning ühest netipoest leidsin 600se omad, minul aga 1200. Välimuselt küll vägagi samasugused, ainult mõõtmeid ei tea.

Tänud ette.

Kasutaja avatar

ristikunn
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Dets 2014, 19:50
Tsikkel: B king
Asukoht: Lihula

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas ristikunn »

Kui just saladus pole, millisest netipoest sabaaluse leitsid?

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Mk1 ninagondli saab minu käest, kui kellegil huvi. Plastid, ninaraam, tuli ja esiklaas. Suunad pealekauba

フーリガン
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Tahab keegi mulle rääkida suzuki õlijahutusega mootorite iseloomulikust häälest? Täna esimest korda käivitades hakkas eriti kõrva mingi klõbin...

フーリガン

KKKKKK
Postitusi: 185
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas KKKKKK »

Ei kuuld omalajal küll mingit klõbint? Käis nigu Antsu viiul. Muidugist sai maha ka müüdud kui alles 55 000 peal oli.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Sõnastan ringi. See pigem nagu kõrin ikka...

フーリガン

trummikas
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Mai 2013, 11:07
Tsikkel: Dragstar Classic 1100 2003a.
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas trummikas »

Omasin ka suurt Banditit ja aegajalt oli kuulda kõrinat just külma mootoriga töödates.Viga ei leidnud aga kahtlus oli et äkki keti pinguti? Muuseas üks 1200-se Banditi manuaal kapis vedeleb võin mõnele Banditi omanikule ära anda.Pilt


KKKKKK
Postitusi: 185
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas KKKKKK »

Mul peaks elektrooniline repair ka kuskil olema.

Kasutaja avatar

ükssilm
Postitusi: 10
Liitunud: 18 Juun 2014, 07:28
Tsikkel: bandit

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas ükssilm »

Eks suurem mootor teebki rohkem müra ja külmalt võib longata madalal pöördel, kui eksin siis parandage.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Ning taaskord on aeg läbi interneti rattale diagnostikat teha. Üle talve on tulnud rattale juurde kaks anomaaliat

Esiteks ratas pudistab 3500 pöörde juures. Kiirendades hakkab ratas korra selles pöördevahemikus tödisema, siis 4000 juures kaob asi ära ja asi ok. Tugevamalt gaasi keerates astub sellest tödinast kiiremini üle, rahulikult kiirendades tödistab kauem, kuni pöörded 4000 on. siis jälle ok. Ebameeldivaks teeb asja see, et bandiidil on viienda käiguga legaalsel kiirusel sõites pöörded 3500... nutt ja hala
Küünlad said uued sisse ja õhufilter samamoodi tutikas. Kõik margikohased. Hetkeks on juhe koos. Eelmine aasta seda anomaaliat ei olnud.

Teiseks.... Pidurituli... tagapidurituli ei funka üldse, esipiduri oma vajutades korra väreleb ja siis kustub... Mõõtes tuleb pistikusse miski 9,3 volti.... kas siis mõlemad lülitid üle talve soojas ning kuivas garaazis pekki läinud?

フーリガン
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Mind huvitab, palju teistel banditimeestel see pill kütet joob? Et kas minu oma eelmise omaniku poolt näpitud või on midagi valesti või peabki nii olema kõik.
Mul maanteel 100-110 vahele sõites on 6.5 sajale ja 110-120 vahele on 7 sajale. Kas seda suts palju pole?

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Greger
Postitusi: 116
Liitunud: 14 Apr 2014, 18:29
Tsikkel: Suzuki GSF 1200 Bandit Custom

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Greger »

sinilind123 kirjutas:

Mind huvitab, palju teistel banditimeestel see pill kütet joob? Et kas minu oma eelmise omaniku poolt näpitud või on midagi valesti või peabki nii olema kõik.
Mul maanteel 100-110 vahele sõites on 6.5 sajale ja 110-120 vahele on 7 sajale. Kas seda suts palju pole?

Minu masin võtab 7,3 sajale. Pole ühtlast kiirust mõõtnud. See on selline ristimkelt minema kiirendmaine kuskil 150-170 km/h siis norm kiirus 90 alas 110kmh.
Möödasõidud ka 5 lappan 3 peale ja paremkäsi põhja ning kiirused kipuvad kuskil 150 km/h + minema. Asulas 50-60 km/h kiirendus reibas. Mingit gondlit pillil pole. Tüüsid samuti vähe suuremad kui originaalis aga mitte väga. Karpad tuleks kindlasti seadistada ja tasakaalu ajada. Ülekanne ka originaal nüüd, ees 15 hammast ja taga 45 hammast.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

6.5 on enam-vähem. 90-ga ja uimase kiirendusega saaksid ehk 5.5 ka kuidagi.

Kasutaja avatar

Greger
Postitusi: 116
Liitunud: 14 Apr 2014, 18:29
Tsikkel: Suzuki GSF 1200 Bandit Custom

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Greger »

Siis pole see kulu mis minul on midagi suurt. Võin rahulejääda.

Kasutaja avatar

Riisirakett
Postitusi: 36
Liitunud: 20 Mai 2015, 20:25
Tsikkel: Yamaha FZS 600 Fazer

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Riisirakett »

Tere.

Olen lähiajal sukeldumas motomaailma ja esimeseks sõbraks on silma hakanud selline isend http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1790176
Lugedes siin seda teemat siis midagi halba ei öelda mudeli kohta.Aga ehk keegi teab midagi konkreetse masina kohta rääkida?

Kasutaja avatar

ükssilm
Postitusi: 10
Liitunud: 18 Juun 2014, 07:28
Tsikkel: bandit

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas ükssilm »

Mina olen 4-sajale ka uimanud ja samas üle 20 sajale pole ka probleem.


Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Melx »

Siin ilmselt liigub 1250 bandiidi kasutajaid ka :) ?
Oleks huvitav kuulda kas keegi on oma pumba sisese filtriga vaeva näinud või teab üldse sellisest probleemsest kohast . . . ?

Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

daags
Postitusi: 3
Liitunud: 09 Sept 2008, 00:50
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250
Asukoht: Raplamaa

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas daags »

1250 pumba sisese filtri probleemi pole t2heldanud. kysiks pigem, mis sellega on ? Teema kohane vastus, eks k6ik v6tab 2ra, mis paaki l2heb. Reeglina ca 200 km ja 12 liitrit kytust. Enamasti maantee s6it.

Võimsust pole kunagi piisavalt.

Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas Melx »

Tavaliselt väljendub probleem lihtsalt jõu kadumises või väheses jõus rohkemal ja kõrgemal pöördel pealekeeramises sest surve kukub pihustitel ära. Ma ise ei tuvastanud või osanud ka seda märgata eelmine hooaeg, kuid kuna tegemise käigus oli pump cirka 4 kuud masina küljest ära siis see tõi probleemi rohkem esile, ilmselt filtris olev sade kuivas ära ja lisaks sai kokku laotud täis tuuninguga (holeshot full stage 2). Peale 24k tuli sealt omajagu zitta välja ning paistab üldse laialt levinud probleem olema.
Lihtsalt juhin tähelepanu. Tagantjärgi tarkusena käiks ma selle üle isegi kui tundub ok, tavaliselt kipub see ilmuma suht järsku kui ühel hetkel filtri "umbe tõmbab". Samuti tasub paagi filtrit mingi regulaarsusega vahetada.

Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

jargo
Postitusi: 97
Liitunud: 08 Mai 2012, 07:36
Tsikkel: BMW R1150R

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas jargo »

Ei ole küll 1200 teemaga otseselt seotud,kuid Bandit on seegi.
Kas oskab keegi miskit halba rääkida selle kohta!
http://www.mototehnika.ee/used/2008982
Käisin vaatamas,istusin peal,kuid proovisõitu ei teinud.
Tundus muhe ja mugav aparaat olema.Mis võiksid selle masina nõrgad kohad olla? Lisaks keti õlitamisele!(otsin iseenesest kardaaniga väiksemat touringut)
Mida võiks kohe kontrollida ja mis kuluosad võiksid jalad nõrgaks võtta?
On sellel rattal ka mingeid plusse,võrreldes eelkäiatega?

63kw peaks matkamiseks vist ka piisama! Eelmine ratas oli tdm850,sellel oli vaid 59kw ja terve euroopa sai sellega läbi sõidetud.Mägedes jäi natuke nõrgaks,kuid ei midagi hullu!

Seda suzut tahaks ka rohkem matkamiseks kasutada.Palju sellisel rattal optimaalne mootori eluiga võiks olla? 50t km ? 100t km?
ootaks igasugust infot konkreetse aastakäigu masina kohta!

lugupidamisega Jargo.

BMW R1150R
KepsKotti

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas cossie »

Täpsemalt ei oska sellle mudeli kohta rääkida aga ära vaata ainult kw numbreid, kui just mägedes meeldib käia. Sinna sobiks vast 1200/1250 vähe paremini

Netist leidsin kiiruga sellised numbrid:
bandit 650 - 63 kW/ 10,500 rpm, 62 Nm/ 8,900 rpm
Tdm 850 - 63.4 kW at 7,500 rpm and 88.8 Nm at 6,000 rpm

Bandit 1200 - 72 kW @ 8500 rpm 91.7 Nm @ 6500 rpm
Bandit 1250 - 70.5 kW @ 7500 rpm 108 Nm / @ 3700 rpm

Kasutaja avatar

jargo
Postitusi: 97
Liitunud: 08 Mai 2012, 07:36
Tsikkel: BMW R1150R

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas jargo »

cossie kirjutas:

Täpsemalt ei oska sellle mudeli kohta rääkida aga ära vaata ainult kw numbreid, kui just mägedes meeldib käia. Sinna sobiks vast 1200/1250 vähe paremini

Netist leidsin kiiruga sellised numbrid:
bandit 650 - 63 kW/ 10,500 rpm, 62 Nm/ 8,900 rpm
Tdm 850 - 63.4 kW at 7,500 rpm and 88.8 Nm at 6,000 rpm

Bandit 1200 - 72 kW @ 8500 rpm 91.7 Nm @ 6500 rpm
Bandit 1250 - 70.5 kW @ 7500 rpm 108 Nm / @ 3700 rpm

Vedelikjahutusega bandit 1250 on kahjuks liiga kallis :(
Tavaline 1200 enne aastat 2007 oli vist õlijahutusega(e. õhkjahutusega)? Vähemalt nii on mulle kuskilt kõrva jäänud.
Õlijahutusega kipuvad masinad 30+ kraadise soojaga üle kuumenema. Enda tutvusringkonnas paar tükki on! Suurema kiirusega kiirteel liigeldes vajas nii mõnigi aegajalt pausi,et kuskil liiklusmärgi taga päikese eest varjus seista :)
Tegemist oli küll Yamahadega,kuid vaevalt,et Suzu selles suhtes väga erineb!

Või oskate väite ümber lükata!

BMW R1150R
KepsKotti

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas villy »

jargo kirjutas:
cossie kirjutas:

Täpsemalt ei oska sellle mudeli kohta rääkida aga ära vaata ainult kw numbreid, kui just mägedes meeldib käia. Sinna sobiks vast 1200/1250 vähe paremini

Netist leidsin kiiruga sellised numbrid:
bandit 650 - 63 kW/ 10,500 rpm, 62 Nm/ 8,900 rpm
Tdm 850 - 63.4 kW at 7,500 rpm and 88.8 Nm at 6,000 rpm

Bandit 1200 - 72 kW @ 8500 rpm 91.7 Nm @ 6500 rpm
Bandit 1250 - 70.5 kW @ 7500 rpm 108 Nm / @ 3700 rpm

Vedelikjahutusega bandit 1250 on kahjuks liiga kallis :(
Tavaline 1200 enne aastat 2007 oli vist õlijahutusega(e. õhkjahutusega)? Vähemalt nii on mulle kuskilt kõrva jäänud.
Õlijahutusega kipuvad masinad 30+ kraadise soojaga üle kuumenema. Enda tutvusringkonnas paar tükki on! Suurema kiirusega kiirteel liigeldes vajas nii mõnigi aegajalt pausi,et kuskil liiklusmärgi taga päikese eest varjus seista :)
Tegemist oli küll Yamahadega,kuid vaevalt,et Suzu selles suhtes väga erineb!

Või oskate väite ümber lükata!

Mul on ka õlijahutusega Suzuki, natuke tiba suurema õliradikaga aga siiski, sõites ta küll üle ei kuumene. Pigem 30 kraadiga ummikus istudes. Kui juba sõidad siis jahutus peaks olema hea. Näiteks mu rattal hakkab radika vent tööle alles ca 125 Kraadi juures õlivannis ja tööle olen ta vist korra ainult saanud südalinnas autode vahel istudes.

Mida suurem kiirus, seda parem jahutus!

Kasutaja avatar

möirapull
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Veebr 2014, 13:52
Tsikkel: Honda X-11

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas möirapull »

ei ole see asi nii hull midagi, ma oma suure bandiidiga euroopas ikka väga suure kuuma kätte jäänud, kui vähegi sõidutuult tekib ei juhtu midagi. 30 kraadi on just paras, hakkab just kenasti hingama, üle 40 kraadi ummikus võib hakata sahisema. Politseil olid kunagi ka sellised suured bandiidid, üks motopolitsei rääkis, et saatis mega palava ilmaga mingit jooksumaratoni terve päeva, siis oli kaane kõveraks tõmmanud.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kes ülekuumenemist paaniliselt kardab, võib silindrikaane jahutuseks ju lisaradiaatori paigaldada.
Kindlasti annab jahedust ka max õlitase ning hea õli.

Huvitav, mis õli temperatuur oli, kui politseibanditil kaas kõveraks läks... Ilmselt kõrbes korralikult.

Muide, kui on ummik mis ummik, siis koha peal seista saab ka seisva mootoriga.

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas cossie »

naised saunas rääkisid, et näiteks meie kliimas ei pidanud vana bandit maanteel isegi töösoojaks minema

Kasutaja avatar

bandiit
Postitusi: 111
Liitunud: 20 Jaan 2015, 11:08
Tsikkel: GSF600 ´97 & R35 ´47
Asukoht: tln
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas bandiit »

jahedama ilmaga ei lähe isegi linnas :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”