Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Moderaator: Moded
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Saan aru, kui on tavaline sõidusaabas aga kui on korralik touring motosaabas, siis see ei lase niivõinaa vett läbi ju.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Üks kõik kui hea mootorratta saabas ,kui ta just kummist või plastikust pole, on peale 3 päeva vihmas vastikult niiske ja rõske, isegi kui ta vett läbi ei lase. Ja oleneb ka mootorrattast, mõnega ei pritsi jalgadele, mõnega sõidad nagu survepesuri all.Kui veel kuivatamise võimalust ka pole,on mugav need peale tõmmata.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Minina enda saapaga olen ka mitmenädalasel vihmasel enduromatkal olnud ja kui seest on kuiv, siis pole oluline, milline ta väljast on, võib-olla tõesti on kellelegi oluline esteetiline pool.
Aga saan nende kummikute mõttest siiski aru, ise lihtsalt ei kasutaks.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
MarekM kirjutas:Hei hei. Kuskohast leiaks kahemeetrine vibalik endale lühikese lõikega ja kitsama mototagi. Suvisteks mootorrattaga sõitudeks. Senised kogenused on, et mis on pikkusest paras, läheb jämeduse poolest liiale. Mis aga kõhnusega sobib, on juba pikkuselt poolde persesse.
Kas said mingi lahenduse? Välismaalt tellida jopet erimõõdus on marukahtlane tegemine. Ehk on nüüdseks mõni Eesti müüja samuti mõne mudeli sisse saanud millel "Long" või "Tall" versioon olemas.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Kas kellegil odavama otsa mootorrattakombedega ka kogemust on? Hind on väga odava, aga mugavus ja kaitse? Või tasuks pigem midagi kallimat vaadata?
https://mprenkaat-store.com/laguna-seca ... ehed5hahu7
Jalanõude kohta siis samad küsimused.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Pigem ostaks paarkorda sõitmas käinud tuntud tootja kaupa
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Käisin täna Vaasas Motonetis siis mootorrattaga sõiduks varustust valimas. Minu suurust motosaapaid polnud meeldivaid. Oli number väiksem ja suurem. Nahkkombed ei mahtunud ükski selga. Leidisn ainult kaitsevest krossi oma, mis oli seljas päris mõnus. tegelikult ka ühe motokiivri. Nimelt proovisin pea kõiki, mis poes olid ja see tundus kohe pähe pannes väga ül mugav võrreldes teistega. Oleks tahtnud küll avatavat mootorratta kiivrit, aga see ka ei häirinud. Ülimugav ja olin valmis juba ära ostma. Siis nägin hinda ja ainult 139€ ja ei ostnudki. Arvatavasti tuleb ikka €estis vaadata kõik varustus ühest kohast. Mugav oli küll, aga ei tea kui turvaline. Jäi veidi kahtlane mulje. Link ka siis.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/3828806/ ... inenharmaa
-
- Postitusi: 504
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Ei saa nüüd aru: 139 eurone mootorrattakiiver tundub liiga odav? Et oli peas jube mugav, aga kuna hind ainult 140 euri, siis ilmselt ikka ei kaitse?
Või sain ma valesti aru?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Braavo Käberlinski
Ainutl üle 1milli maksev mootorratta kiiver kaitseb Sind täielikult kõikide ohtude eest, ka väljakiirgava lolluse eest.
Osta ikka kallimaid asju, nad on küll väga ebamugavad Sulle aga see-eest saavutad kõva RETSEPT'i.....
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Jäi veidi vale mulje. Veidi võtnud kui kirjutasin. Tegelt sellele hinnale lisaks kardan pigem, et kuna mootorratta lube ja kogemusi pole, äkki tuleb autokoolis midagi ilmsiks, et mida kindlasti tahaks. Hetkel ei tea mootorratta kiivrite vaiksustest ja asjadest midagi. Rääkimata kogemustest kinniste ja lahtistega jne. Täielik tühi maa... Ei kujuta ise ette ka mida seal üldse jälgima peaks. Päris välimuse ja pähe proovimise järgi ei ole kindel, et oskan üldse midagi vaadata. Endale meeldis, et saab nagu väikese päikese "visiiiri" alla lasta ja see tundus suht mõnus. Nagu ütlesin tühi maa ja ei julgenud pm ära osta, kartes viga teha... Segane jutt, võtan parem edasi. Ilusat nädalavahetust.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Sinu Rahustuseks võin kirjutada(juba vist 10'ndat korda siin foorumis), et sakslased testisid kuni 100EUR'i maksvaid kiivreid ja enamus neist said turvalisuses hinded:
HEA või VÄGA HEA
Ehk ülejäänud hind on reklaam, arendus, mürasummutus(mitte alati), nimi jne....
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
yeekim kirjutas:Sinu Rahustuseks võin kirjutada(juba vist 10'ndat korda siin foorumis), et sakslased testisid kuni 100EUR'i maksvaid kiivreid ja enamus neist said turvalisuses hinded:
HEA või VÄGA HEA
Ehk ülejäänud hind on reklaam, arendus, mürasummutus(mitte alati), nimi jne....edu
Turvalisuse pärast vast nii väga ei muretseks, et parem vast, kui odavad kasutatud kiivrid. Aga ülejäänud on kõik täiesti must maa. Tean, et oli jahutus avad ees ja taga ja kõik. Võimalik, et tellin ikkagi täna selle kiivri ära ja hiljem saab alati müüa, kui soov teise järgi. Pole nüüd nii kallis ka. Ei tea ainult, kas gopro sinna külge saab.
Muidu proovisin u taolist FOX-i vesti selga. Tundus päris huvitav. Veidi teine ja kallim mudel oli. Netis seda kahjuks pole. Võrk "särk" korralikult kaitsmetega. Kahjuks aga jälle ei tea, kuidas bikeiga sõites sellega oleks. Eks varsti saab teada, sest plaanis ka midagi sellist osta.
-
- Postitusi: 504
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Mootorratta kiivri kohta ma ei oska küll miskit müüd kosta, kui et 140 euroga saab juba turvalisuse poolt täiesti hea kiivri.
Turvalisust saad näiteks hinnata ka SHARP testide abiga.
http://sharp.direct.gov.uk/
Aga mootorratturi kaitsmevest on küll jumala hea asi, eriti palavaga.
Ära ainult 160 euroga osta vesti, mille saad ebay-st 35ga.
Suure tõenäosusega samast tehasest pärit nad. Ise kasutan endurotades ka sarnast hiinakat ja ei kurda millegi üle, kuigi maastikuga kohtunud ikka olen.
Bikega sõites oli ka t-särgi peal, aga kukkumis testi bikega ei teinud.
Mul endal täpselt sama mis sinu pildil, aga ilma logodeta
Näide ebayst: http://www.ebay.com/itm/Fashion-Motorcy ... 19&vxp=mtr
see luxury variant siis.
Pakun et kvaliteedivahet selle sinu väljatooduga ei ole. Saad ülejääva raha eest veel kiivri ka. Seda ära ainult hiinakat osta.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
claw kirjutas:Kiivri kohta ma ei oska küll miskit müüd kosta, kui et 140 euroga saab juba turvalisuse poolt täiesti hea kiivri.
see luxury variant siis.
Pakun et kvaliteedivahet selle sinu väljatooduga ei ole. Saad ülejääva raha eest veel kiivri ka. Seda ära ainult hiinakat osta.
Tegelikult oli minu vest kergelt teine ja maksis 220. Pm samasugune. Krt ainult suurust ei mäleta nüüd. Muidu telliks lingilt kohe ära.
Ise olen 176cm ja 95 kg. Tegelen siis poksi ja jõusaaliga, et ülaosa vb veidi laiem... Äkki oskad mingit suurust pakkuda?
Muidu väga vinge, on kuulda selliseid asju, et saab kuskilt ca 7 x odavamalt.
-
- Postitusi: 504
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Ma ise olen kõike muud kui standardmõõdus, aga sinu asemel võtaks XL vist.
- suht palju saab rihmadest ise suurust ka timmida
- kui ei sobi, siis ma olen üsna kindel, et ostuhinna saad vabalt ise müües tagasi
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
claw kirjutas:Ma ise olen kõike muud kui standardmõõdus, aga sinu asemel võtaks XL vist.
- suht palju saab rihmadest ise suurust ka timmida
- kui ei sobi, siis ma olen üsna kindel, et ostuhinna saad vabalt ise müües tagasi
Võtsingi just mootorratturi XL suuruses vesti ära, tellisin hiinast otse. Ali lehelt, seal 36 doltsi ja läks loosi kohe. Seal oli enamvähem suurused välja kirjutatud ka. Muidu tundus suht mugav seljas a võrk annab mõnusa kerge oleku. Ei tohiks suvel eriti palav hakata.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Minule tuli täna kohale ja ikkagi veidi väike. Nii et kui keegi tahab saab suvel 40-ga ära osta. Tegelikult läks tolli raha ka juurde a pole nüüd iga eur nii tähtis.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Mootorrattakiivritest.... üle 12a. kasutasin Shubert PRO1 kiivrit ja polnud midagi laita. Ainuke häda oli,et jätsin tellimatta uue klaasi ja nüüd on tootmisest maas, üle 8a. vanadele motokiivritele ei ole varuosi. Vanale kogemusele tuginedes ostsin siis PRO3 kiivri ja nüüd hädad algasid:
1) Visiiri kinnitus on tehtud selline, et peab lagunema, ka pisem kukkumine lahtise visiiriga (näiteks laualt vaibale) purustab kinnitus nagad. Nende taastamine on võimalik ainult teoreetiliselt, uus aga maksab 79EUR, sisemine klaas veel juurde.
2) Lõuarihma kinnitus on plastik, eeldatavasti varsti kulub või lakkab töötamast.
3) Visiiri asendite fiksaatorid töötavad kiirusteni 80, hiljem tuul lihtsalt suleb visiiri, vahel palavaga võiks ka pragu või täitsa ülal olla
4) Kas motokiivri tegemisel on mõeldud sellist isteasendit kus ollakse tahapoole 20-30 kraadi kaldu, jalad ees puusade kõrgusel, käed pea kõrgusel lenksu otstes ja juhm pilk taevast vahtimas? Tundub küll! Sest ettepoole kaldu sõiduasendi korral sise- ja välisklaasi liitejoon jääb vaadates tee tasapinda ja segab vaatevälja....muidugi aitab ajutiselt kiivri kuklasse venitamine, kurat ta tuleb ju tagasi.
5) Suu alune tuulutusava on tehtud "eriline" võrreldes vana C1 PRO-st tunduvalt viletsam ja väiksema reguleerimisvõimalusega.
6) Kellel on topeltlõug või lihtsalt lõug jämedam jääb rihma pikkusest väheks, vanal andis ikka palju reguleerida võrreldes uuega
7) Jutud "ülivaikne" "üli aerodünaamiline" j.n.e. võib oma vanaemale rääkida. Võrreldes 13a. vana odava otsa kiivriga sama "vaikne", aeradünaamikast ei oska vaielda.
Kõike eelpool loetut arvestades kas sellest "kiivrist" ka kukkumisel abi on või laguneb enne maaga kokkupuutumist nagu visiiri klaas?
RESÜMEE: sakslane teeb paska, mitte kiivrid üksi vaid ka autod ja muu. Purenemised, lagunemised on sisseprogrammeeritud ja lagunevad just kallid osad ja detailid. Tehas annab valed õlivälbad (long-life õlidele),et aga mootor kinni jookseks. Olen pikka aega olnud germanofiil ja mida viimati saksas nägin ajab öökima, mustus, kõnts, inimsita hunnikud, kipub india moodi minema, elagu multi-kulti ja pasa tegemine kaudses kui otseses mõttes.
kiivri hinne 5 palli süsteemis 2- või 1+..... ta on ikkagi "kiiver" mis maksab 500-620EUR.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Kaklesin ise sama kiivriga.Oma tähelepanekud.
Mind segas see pinlocki asend samamoodi,jäi vaatele ette-seda sai paigaldada ka ülesse poole nii et jalgu ei jää enam.
Hästi kuklasse peab ta tõmbama küll.
Maha on kukkunud kaks korda ,katki pole läinud.
Kuna C3 M number on võiksem kui X-lite oma siis peab kiivrit väga täpselt pähe sättima muidu hakkab kaalikas lõhkuma.
Mind härib hoopis see (mida nad ise mingiks üüber õhutuseks nimetavad)et mingi õhutus jääbki silmadele puhuma ja see ei ole hea mõne aja pärast on silmad kuivad.Seda sai natuke suunata päikese visiiriga.
Aga nüüdseks olen nende veidrustega harjunud.
Ülehinnatud kärakas tegelikult.
Ja värvide valik on ka kolossaalne.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
franz125 kirjutas:Kaklesin ise sama kiivriga.Oma tähelepanekud.
Mind segas see pinlocki asend samamoodi,jäi vaatele ette-seda sai paigaldada ka ülesse poole nii et jalgu ei jää enam.
Hästi kuklasse peab ta tõmbama küll.
Maha on kukkunud kaks korda ,katki pole läinud.
Kuna C3 M number on võiksem kui X-lite oma siis peab kiivrit väga täpselt pähe sättima muidu hakkab kaalikas lõhkuma.
Mind härib hoopis see (mida nad ise mingiks üüber õhutuseks nimetavad)et mingi õhutus jääbki silmadele puhuma ja see ei ole hea mõne aja pärast on silmad kuivad.Seda sai natuke suunata päikese visiiriga.
Aga nüüdseks olen nende veidrustega harjunud.
Ülehinnatud kärakas tegelikult.
Ja värvide valik on ka kolossaalne.
Mul on XXL suurus ja vana oli samuti. Ühe asja unustasin rääkida, see on mõlemal mudelil: sõidad aasta või 5-7tuhat ja tuvastad, et kiiver on suuremaks veninud polstri deformeerumise arvel. Valikuid on 2.....kas esimene aasta pigistab ja kannatad või on hiljem natuke suur. Valisin viimase variandi. Kuidas aga siseklaasi saab ülespoole, see läheb sisse ülitihedalt, isegi peenike tolm ei mahu vahele.
Muideks C3 katkise klaasi tegin ümber ja panin vanale C1-le ette. Tööd oli meeletult, puurimist, lõikamist, lihvimist ja kuumas vees painutamist. Tulemus on rahuldav, olgugi,et alla suu kohta jäi väike ava aga suvel käib küll ja võib ka maha kukkuda. Kui tuleks veel kord teha siis teaks ja oskaks paremini kompunnida. Klaas on tehtud sellise arvestusega, et kohe mitte kuidagi ei tohi sobida.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
See pinlock-klaas annab natuke venima ja painduma.Lihtsalt nügisin paigalduse ajal teda hästi üles serva.Üks variant on muidugi kupli ja kiivri vahele midagi aretada.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 05 Mai 2015, 20:17
- Tsikkel: Yamaha Dragstar 1100
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Tere. Olen paar kuud sõitudeks kasutanud (Motodepoost) kaitsmetega (RST Wax Kevlar) mootorratturi sõiduteksaseid. Mure ja ka küsimus, et kas põlvekaitsmed ei tahagi püsida õiges kohas? Kõrgust pidi saab reguleerida, kuid normaalses asendis kipuvad kaitsmed sissepoole ehk üksteise poole vaatama. Nagu teksadel sääred pöörduks sissepoole. Mõtlen, et kui kaitse pole põlve peal vaid põlvede kõrval, sees pool, siis neist vist väga tolku pole? Kas on keegi veel midagi sarnast täheldanud? Ja kas nahkpükstel on see parem, kui neil üldse kaitsmeid on...?
Ühe variandina on need taskud pükste sees ringi õmmelda
Kõike head! R.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Mootorratturi sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Rixy kirjutas:Tere. Olen paar kuud sõitudeks kasutanud (Motodepoost) kaitsmetega (RST Wax Kevlar) teksaseid. Mure ja ka küsimus, et kas põlvekaitsmed ei tahagi püsida õiges kohas? Kõrgust pidi saab reguleerida, kuid normaalses asendis kipuvad kaitsmed sissepoole ehk üksteise poole vaatama. Nagu teksadel sääred pöörduks sissepoole. Mõtlen, et kui kaitse pole põlve peal vaid põlvede kõrval, sees pool, siis neist vist väga tolku pole? Kas on keegi veel midagi sarnast täheldanud? Ja kas nahkpükstel on see parem, kui neil üldse kaitsmeid on...?
Ühe variandina on need taskud pükste sees ringi õmmelda
Kõike head! R.
Üks asi,kuidas kaitse on siis kui istud ja teine asi kuidas ta siis on kui põlv maha panna.Ehk kui sadulat argivahel pole.Kui ka siis viltu,siis see juba kehva.Kui liigselt kõrvale kisub pakun,et püksid äkki liiga kitsad või suured hoopis.Tsikli teksa ei tohiks ikka päris liibukas olla ja samas ka mitte liiga lai,siis kipuvadki asjad paigast ära minema.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Ma läksin ostsin neile RST teksadele kahe sõidu järel Motomarketist Heldi kollased kaitsmed sisse, originaalid olid ükskõik mille seljas istudes kuskil mujal kui õige koht. Eks see sobivus oleneb muidugi sajast asjast, aga tasub kindlasti proovimist. Originaalid on sellised tugevalt lusikakujulised, kas istuvad täpselt põlve peal või siis on täiesti halvasti, Heldi omad on lapikumad ja seega on mänguruumi rohkem.
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Jesper kirjutas:Ma läksin ostsin neile RST teksadele kahe sõidu järel Motomarketist Heldi kollased kaitsmed sisse, originaalid olid ükskõik mille seljas istudes kuskil mujal kui õige koht. Eks see sobivus oleneb muidugi sajast asjast, aga tasub kindlasti proovimist. Originaalid on sellised tugevalt lusikakujulised, kas istuvad täpselt põlve peal või siis on täiesti halvasti, Heldi omad on lapikumad ja seega on mänguruumi rohkem.
Peab vist sama tegema. Mul on ka RST teksad ja kaitsmed liiguvad põlvede siseküljele ja käia on nendega ka jube halb. Kaitsmed oleks nagu liiga madala, kuigi motikal istudes oleks nagu OK.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Rixy kirjutas:Tere. Olen paar kuud sõitudeks kasutanud (Motodepoost) kaitsmetega (RST Wax Kevlar) teksaseid. Mure ja ka küsimus, et kas põlvekaitsmed ei tahagi püsida õiges kohas? Kõrgust pidi saab reguleerida, kuid normaalses asendis kipuvad kaitsmed sissepoole ehk üksteise poole vaatama. Nagu teksadel sääred pöörduks sissepoole. Mõtlen, et kui kaitse pole põlve peal vaid põlvede kõrval, sees pool, siis neist vist väga tolku pole? Kas on keegi veel midagi sarnast täheldanud? Ja kas nahkpükstel on see parem, kui neil üldse kaitsmeid on...?
Ühe variandina on need taskud pükste sees ringi õmmelda
Kõike head! R.
Teksad on linnavahel ja palava ilmaga hea (loe: võrdlemisi mugav) variant, aga mulle pärast viimast kukkumist need erilist kindlustunnet ei paku. Üks põlv oli ikka päris lõhki. Kaitse peab õiges kohas olema, kui sellise poolpaindes põlvega maasse lendad. Kui ta muudel hetkedel natuke mujale vaatab, pole vast hullu - samas ei tohiks need ka päris siia-sinna loperdada ja ei mäleta, et enda vanadel Modeka teksadel need päris sissepoole oleks vaadanud.
Nahkpüks on jäigem, kaitse tihti pindalalt suurem ja lõige kergelt paindes jalgade asendi järgi, ning seetõttu püsib kaitse ka paremini õiges kohas. Vahetasin enda sõiduteksad selliste nahkpükste vastu: http://www.polo-motorrad.com/en/mugello ... hwarz.html , ja olen rahul - mugavad nii linnas töllerdades kui ka kurvides põlvega maad paitades. Kõik püsib õiges kohas.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Teksad, võrreldes nahkadega ikka päris lödid ju karkude ümber!Kukkudes igal juhul rebitakse teksad suvalisse asendisse. Isegi siis, kui kaitse jääb enam-vähem õigesse asendisse, aga nihkub ju ikka maaga kokku lajatades, rebib liikuv riie nahalt kihi maha. Mida rohkem keha suhtes riietus liigub, seda rohkem nahka maha rebitakse. Riie, mis vastu keha puutub, tehakse võimalikult tihe ja sile, et ei töötaks rasplina.
Lohisemisele-kulumisele vastupidavus juba teisem näitaja, kui esmane latakas maaga-asfaltiga.
Sitaks halb on just teine päev, minuarust, no kolmas ja neljas ka veel. Siis juba harjub asjaga
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
Heikik kirjutas:Teksad on linnavahel ja palava ilmaga hea (loe: võrdlemisi mugav) variant, aga mulle pärast viimast kukkumist need erilist kindlustunnet ei paku.
Mugavad?! On nad jee! Esiteks, näevad need teksad välja nagu oleks paadialuse jalast röövitud ja seega asju ajada nendes linnas ei saa (ega taha).
Mul on nad pigem pikemate sõitude ja jaheda jaoks mõeldud. Selleks sobivad küll ja on tunda, et hakkavad vaikselt paika venima.
Heikik kirjutas:Vahetasin enda sõiduteksad selliste nahkpükste vastu: http://www.polo-motorrad.com/en/mugello ... hwarz.html , ja olen rahul - mugavad nii linnas töllerdades kui ka kurvides põlvega maad paitades. Kõik püsib õiges kohas.
Ma sõidan nii aeglaselt, et kurvist põlve maha panemiseks peaks ma enne ümber kukkuma.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
koi kirjutas:Sitaks halb on just teine päev, minuarust, no kolmas ja neljas ka veel. Siis juba harjub asjaga
Kukkumise või nahkpükstega?
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
w5l1k9 kirjutas:Mugavad?! On nad jee! Esiteks, näevad need teksad välja nagu oleks paadialuse jalast röövitud ja seega asju ajada nendes linnas ei saa (ega taha).
Mul on nad pigem pikemate sõitude ja jaheda jaoks mõeldud. Selleks sobivad küll ja on tunda, et hakkavad vaikselt paika venima.
"Mugav" oli suhtelise mõistena mõeldud. Vaevalt nüüd ülearu mugavat tsiklivarustust (mitu kihti kangast, kaitsmed ja muu pudi-padi) üldse leidubki, aga see pole ka ju primaarne. Mis välimusse puutub, siis asi on muidugi maitses, aga minu omad nägid täitsa ok välja, minu arust ( http://www.motogen.pl/gfx/motogen2/_thu ... g_7663.jpg ). Ei tundnud, et väga asotsiaali mulje jätaks. Õmblused sobisid tagi tikanditega kokku ka. Ja pärast seda, kui nahkpükstele üle läksin, ei taha ühtegi üle 20 km otsa enam muuga sõita. Tee nüüd õhtuti pärast kl 21.00 paar 100+ km otsa või sõida mõned korrad tuule/vihmaga ja siis räägime uuesti, kui sobivad teksad selleks tunduvad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.