Kas Duke 390 vōi 690???
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Kas Duke 390 vōi 690???
390 ei ole "mingi hiina mootoriga". Jah, kokku pannakse nad Indias Bajaj tehases, aga projekteeritud on nii tsikkel kui mootor Austrias ja lõplik kvaliteedikontroll enne diileritele saatmist toimub samuti Austrias.
Mulle isiklikult meeldib 390 Duke rohkem kui 690 Duke, sest 390 mootor on palju paindlikum ja sujuvam. Jah, Eesti sirgetel maanteedel 44hj just mingi püss pole, aga seda pole ka 690 oma 70hj-ga. Kurvilistel teedel ja linnas ei jää aga 390 (ega ammugi 690) võimsamatele ratastele sugugi alla, samas on väga lihtsasti juhitav ja algaja juhi jaoks palju lihtsam sõita kui suuremad rattad. 390 tippkiirus jääb spido järgi 170km/h kanti, mis seaduskuuleka ratturi jaoks peaks igati piisav olema
690 Duke juhitavus on minu maitse jaoks liiga närviline, iga väiksemgi juhi tegevus paneb ratta trajektoori muutma, mis teeb sõitmise üsna tüütuks. Samuti on mootor üsna kapriisne pöörete osas, alla 3000 pöörde jõuetu ja üle 4500 tuntava vibratsiooniga, selle poolest on 390 tunduvalt mugavam.
Pikemad otsad on mõlema rattaga võimalikud, hooldevälp on 390 puhul 7500km ja 690-l 10000km.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.