Ostu abi Yamaha R6 2003
Moderaator: Moded
Ostu abi Yamaha R6 2003
Tere.
Kindlasti on sellest siin foorumis juba kirjutatud, aga mina ei leidnud seda kahjuks hetkel üles. Niisiis kirjutan uue teema ehk on see kellegile veel kasuks peale minu. Nimelt mis on Yamaha R6 2003a. tüüpvead ja mida peab eriti hoolikalt jälgima? Plaanin osta eelmainitud isend läbisõiduks 45 000km väilest paistab korralik, mootor töötas ühtlaselt, aga mul tekkis paar murekohta mille suhtes tahaksin nõu küsida. Kui sõita esimese ja teise käiguga umbes 3000pööret minutis ja gaasi maha lastes hakkab jõnksutama ja tekib siuke hääl nagu kett oleks liiga lõdva kuigi kett on normaalselt pinges. Ise kahtlustan, et see hääl tekib käiguga pidurdamisel. Ja teine murekoht on seisval töötaval mootoril kui sidur peale vajutada kaob ära mootoris mingi "vuhin" ja kui sidurit uuesti lahutada tekib "vuhin" tagasi.
Loodan tõesti, et saite aru proovisin võimalikult kergesti seletada.
Tänud ette,
Alfred
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Ostu abi Yamaha R6 2003
alfred1 kirjutas:Ja teine murekoht on seisval töötaval mootoril kui sidur peale vajutada kaob ära mootoris mingi "vuhin" ja kui sidurit uuesti lahutada tekib "vuhin" tagasi.
x2. Mul on Hornet, mis teeb samat asja ja täieliku võhikuna pole isegi julgend veel küsida, kas see käib asja juurde või mitte...
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 196 korda
Re: Ostu abi Yamaha R6 2003
Hondadel on siduri kolin tavaline nähe.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Ostu abi Yamaha R6 2003
3000 pöörde pealt sel väga väänet ei ole, võib juba puhtalt sellest olla.
Siduri heli ja selle kadu on normaalne.. kui siduri libusevuses veenduda soovid (omal ajal sai ostetud libiseva siduriga 03 r6), siis 3 käik... aga kuskil kus saab arendada 180km/h.
Tyypvigasid 20 000km jooksul ei täheldanud... kui mootor jupsima hakkas, lahenes see enamjaolt kyynalde vahetusega.
Meenus... palun vaata yle pingeregulaatori maanduse klemm... kui see on kasvõi natukegi kärsanud, siis see lööb kõiksugu võimalikke veakoode ja võib päädida aku mitte laadimisega. Sageli piisab puhastamisest/uue kinniti tegemisest.
Tüüpviga kukkumisel on katkine ninagondli hoidja... mis puruneb kergelt ning on mingist nõmedast sulamist ja keevitada seda ei kannata (100-200eur).
Muus osas jälgi pigem valimisel kuluosi... pidurikettad, rehvid, kett, amordid(õli), selleks ajaks võivad olla läbi ka rattalaagrid (loks) ja kännulaager ja seda et masin sirgelt jookseks.
Sissepritse oli töökindel ning käigukasti tyypviga ei tohiks olla...võrreldes varasema(98-02) r6 ga.
Nõrgaks kohaks olid vist ka bensiinipaagi kõrvad, mis olid samuti mingist sulamist.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Ostu abi Yamaha R6 2003
Siduri sahin on jah täiesti normaalne asi. Ja asja jaoks, mis käib lõbusalt teiselepoole 15k p/min, on kolm tuhat tõesti nii vähevõitu, et võib hakata sealkandis tiba nõksutama küll. All otsas pole sellel mootoril ju ei väänet ega võimsust ollagi... Elu käib seal üleval . Proovi, vaheta käik-kaks alla ja sõida sama kiirusega, siis peaks kõik ok olema
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Ostu abi Yamaha R6 2003
Mida te sahistate ostke ja sõitke või kui ise ei julge lähed viid neeme juurde ja teeb vead kindlaks
Pole mõtet kätt väristada
Re: Ostu abi Yamaha R6 2003
tali, esimene ja teise käigu pealt on pisut raske käik või kaks alla vahetada!
aga teatav jõhksumine väikestel pööretel on muidu suht tavaline asi jah
Re: Ostu abi Yamaha R6 2003
Selle ostmine jäi kahjuks ära, sest seda ei saa 25 või 35kw peale piirata.
Suur aitäh kes vastasid mu küsimusele!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.