00' Honda Hornet cbf600

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

Sai siis selline tibukollane herilane ligi võtta paari kuu eest, kui tekkis mõte metsast välja ronida ja maanteel draivida..
Pilt
Hornetiga seoses aga paar küsimust tekkinud :D Hetkel mingi 2000 km läbisõitu selle aastaga ja olen tähendanud et kurvides kallutades tagumine ratas "otsib kohta"? ei oska selle kohta paremat seletust anda, vibab ära vms.. Samas kui võtan mingi näitsiku peale nii ala 50-60 kilose siis ratas käitub stabiilsemalt nii kurvis kui sirgel, muidu vahest tunne et künklikumal asfaldil tahab seljast maha visata.
Rehvidega probleemi ei tohiks olla hetkel mingid eriti pehme seguga rehvid all, küll paar aastat vanad aga pole libedust suurt (liivasel pinnal, pinnatud pinnal ikka ;) ) tähendanud kiirendamistel. Alguses arvasin et rattad tasakaalust väljas ja lasin need pingis ära tasakaalustada, vähendas seda loperdamist üksi sõites aga see endiselt seal... -.- Peale seda hakkasin vedrustusele mõtlema, ehk siis kas on võimalik tagumise otsa tugevust ise muuta? Või peaks minema Honda keskusesse ja laskma oma 69 kilose kehakaalu järgi seal see seada? Muidu oleks nagu kõik tore et kahekesi ratas hea.. aga sellest 2000ndest ehk 100 on kahekesti seljas istutud :D

Lisaks, kas kasutatud rattal oleks mõistlik küünlad ära vahetada ostes? 40000 km läbisõitu peal hetkel, ma pole veel vahetanud aga tühikäigul töötades kuidagi poriseb või nii

Vabandan algaja küsimuste eest xD
Valdo.



Pilt

mart211

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Rehvirõhku oled kontrollinud?

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Mul sarnane toode, 2001 aasta oma. Ja kurvides ei hüple tagaratas kuidagi. Võib-olla on asi ka sõitja kaalus - ma kaalun koos oma motovarustusega nii kerged 120 kg :)

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Tagaamordis on õli ikka sees?

--
Vallo

Kasutaja avatar

jazz1
Postitusi: 31
Liitunud: 13 Apr 2012, 11:43

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas jazz1 »

Ka 2001a. isendi omanik kuid sellist käitumist pole küll täheldanud.
Tuli küll korra mõttesse, kuid see, et esiratas on enne ´01a masinaid 16" (vs. tagumine 17") ei tohiks vast ratta käitumist tavakasutajale väga muuta.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas tali »

Löö "Randmevääne" lahti ja vaata, kas Sa ikka ise teed kõik kurvi kallates õigesti (vastujuhtimine, õigel hetkel lahti keerama hakkamine jne). Vedru eelpingest oleneb ka stabiilsus kurvis kindlasti. Mis on hea kahekesi, ei pruugi seda üksi sõites olla ja vastupidi. :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Slinky
Postitusi: 118
Liitunud: 13 Mär 2011, 18:25
Tsikkel: 05' z750
Asukoht: Tallinn

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas Slinky »

mul "viskas" või otsis kohta ka kui rehv oli kulunud, tutikas kumm alla ja sõidaks nagu teise rattaga :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

mart211 kirjutas:

Rehvirõhku oled kontrollinud?

Rehvirõhud nagu raami peale kleebitud kleepsul 2.5 bar ees 2.9 taga...
Amordid üle kontrollitud juba poe poolt kust ratas osta sai (bikepointist) seega julgen eeldada et nendega ei tohiks ka muret olla :D Aga ootab palgapäeva ära ja käib korra Honda keskuses vaatab mis mehaanik räägib.

Dunlop-i sportmax ei tohiks nii libe ka olla ju? Küll veidi vanemad rehvid kuid sõites lähevad ikka kenasti pehmeks, ning rehv käitub ju ikka samamoodi olenemata kas on varustusega 80 kilone onu seljas või siis 2 inimest 120-140 kilo kui ma ei eksi?

Pilt

raunts
Postitusi: 141
Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas raunts »

Eksperimenteeri rehvirõhkudega. Mina laseksin rehvidest õhku vähemaks. Aga noh ma kaalun 2 sind kaa :)

Kasutaja avatar

paikas
Postitusi: 75
Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 1 kord

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas paikas »

tagarehv on kandiline, isegi sellelt pisipildilt ju näha, sellest ka otsimine, tean ise vaevlen sama murega banditiga ja ootan hetkel palgapäeva, et saaks rehvi lasta ära vahetada. Kuna banditil saab ainult taga amorti regulleerida siis see on igatepidi läbi testitud juba aga vahet ei olnud ja ilusa ümara rehviga bandit nii ei käitunud.

Ajalugu: Pannonia T5: 250cc, IŽ planeta 5: 350cc, jawa 634: 350cc, honda mbx50: 50cc, Suzuki GSF600N Bandit: 600cc
Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

paikas kirjutas:

tagarehv on kandiline, isegi sellelt pisipildilt ju näha, sellest ka otsimine, tean ise vaevlen sama murega banditiga ja ootan hetkel palgapäeva, et saaks rehvi lasta ära vahetada. Kuna banditil saab ainult taga amorti regulleerida siis see on igatepidi läbi testitud juba aga vahet ei olnud ja ilusa ümara rehviga bandit nii ei käitunud.

hah tegelt enne foto tegemist sai sõita üht "head" kallutamis teed millel oli palju talvel liivatud liiva veel peal (Saarlased ehk teavad Orissaare - Leisi nn maanteed xD) ja see kuidagi kleepus sinna, peale seda teed oli 1.5 km sirget asfaldit mis ei suutnud rehvi puhtaks teha.

Pilt
Kasutaja avatar

arendaja
Postitusi: 285
Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
Tsikkel: Tenere 700
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas arendaja »

Ma katsetaks ka rehvirõhu vähendamisega, enda hornetil ka taha 2.9 peaks panema aga sellega nagu kits põrkab meie vahvatel Tallinna teedel. Ägedamateks kurvisõitudeks olen tavapärasest 2.7 asemel lasknud veel suts vähemaks. Aga vedrustusel muud seal saa muuta, kui eelpingu. Võid vaadata, kui oskad, et kas vedru on keeratud pingemale. See peaks käima vast sõitja kaalujärgi paika.

Slr 650 > Gsxr 600 > Hornet 919 > Cbr1000rr > Mt09 > Tenere 700
Kasutaja avatar

paikas
Postitusi: 75
Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 1 kord

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas paikas »

aga noriks ka natukene, et cbf600 ei ole hornet ju, see ninakondliga cb600 ehk cb seeria on hornet.

*Muidu testisin ise nüüd rehvirõhu vähendamist enda kandilise rehviga, isegi siis aitab hästi lasin 0,2 bari vähem rõhku sisse ja paremini püsib kaldes, proovi ära kuigi jah enne vaata taga amordi preload asendit, et kui su kaalu kohta liiga jäik siis ka suht otsib.

Aga Leisi-orissaare tee ongi vist eesti parim tsiklitee, olen eesti küll jah autoga igatepidi läbi sõitnud aga too ainus kus autoga sõites peab kurvis hoogu vähendama, ehk rattaga mõnusalt kaldesse minema.

Ajalugu: Pannonia T5: 250cc, IŽ planeta 5: 350cc, jawa 634: 350cc, honda mbx50: 50cc, Suzuki GSF600N Bandit: 600cc
Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

paikas kirjutas:

aga noriks ka natukene, et cbf600 ei ole hornet ju, see ninakondliga cb600 ehk cb seeria on hornet.

*Muidu testisin ise nüüd rehvirõhu vähendamist enda kandilise rehviga, isegi siis aitab hästi lasin 0,2 bari vähem rõhku sisse ja paremini püsib kaldes, proovi ära kuigi jah enne vaata taga amordi preload asendit, et kui su kaalu kohta liiga jäik siis ka suht otsib.

Aga Leisi-orissaare tee ongi vist eesti parim tsiklitee, olen eesti küll jah autoga igatepidi läbi sõitnud aga too ainus kus autoga sõites peab kurvis hoogu vähendama, ehk rattaga mõnusalt kaldesse minema.

Hetkel seal lahtine killustik :/ + on seal risti rööpad üle tee kuskil kilomeetriks..
Ning norimise koha pealt sõna "Hornet" ilutseb paagi kleepsu peal :D ning yeah pealkirjas sai veidi vales järjestuses panna siiski cb600f :D ei teadnud et neil mingi vahe oli algaja nagu ma olen

Pilt

dragontree
Postitusi: 50
Liitunud: 27 Juun 2011, 08:32
Tsikkel: Honda CB600FS Hornet

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas dragontree »

Ninagondliga isend on FS märgistusega. Hornetid on nad kõik ikka.

Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Lisaksin mõned asja veel, mida võib vaadata:
Pane ratas püsti seisma või lase kellegil hoida, nii et ta peal ei istu.
Mina tagaratta juurde ja "raputa" seda, et kontrollida, et kas kiige laager ja tagaratta laager on korras. Kui seal kuskil loks sees siis tuleb midagi ära vahetada.

Lisaks võid hammasratast ka katsuda. Hammasratas ei tohi liikuda, kui tagaratas on paigal.

Kõige lihtsam on, et viid mõnda motopoodi ja lased kellegil üle vaadata. Jääb see häma ära, et mis, kus ja võibolla. :bsmile:


zazzikas
Postitusi: 1
Liitunud: 21 Okt 2008, 08:10
Tsikkel: Yamahaxvs1100
Asukoht: Kehra-Tln

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas zazzikas »

Kui kunagi sai Hornet soetatud oli algselt sama probleem,et tagaratas otsis räda.
Tagumine rehv oli 190 mis oli sellele veljele lai,vahetasin 180se alla ja igasugune rajaotsimine oli kadunud.
:wink:

Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

Sai täna Honda keskuses käidud ja muudeti taga ratta vedru eelpingsust pehmemaks ja nüüd on kõik kena (y)

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

Kellegil 00´ Horneti kasutaja manuaali pole? Tahaks teada kui pikad peavad olema esi amordis olevad vedrud, simmerite pärast pidin nkn laiali tõmbama juba et siis võiks need ka üle mõõta :)

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

Noo nüüd mõni aasta rattaga sõidetud ja omandatud ka hooldus manuaal. Kahjuks iga asi mis liigub kulub ja nüüd oleks vaja teada mis laagrid lähevad 2000a Horneti tagarattasse, uurinud manuaali risti ja rästi läbi ja seal pole see kuskil kirjas või ei oska ma seda leida.. :wack:

Tänud ette, Valdo

Pilt
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Manualis sul seda kirjas polegi.Võta lahti ja vaata järgi.Mu VTR-il olid vist 602.Igatahes võta c3.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

Sellega probleem selline et elan korteris ja ratas hetkel mu põhiliikumis vahend, seega kui tõmbaks tagumise ratta alt ära ja uuriks mis seal sees on siis kaotaksin oma liikumisvahendi et saaks uusi laagreid tooma minna, seega eelistaks laagrid enne hankida ja siis ühe alt ära võtmisega ära vahetada...

Samas vb oleks kergem ta lihtsalt kusagile veeretada ja lasta professinaalidel ära teha..

Pilt

wend

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas wend »

6303 C3 laager peaks minema. Mõõdud on 17x47x14 mm.

Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

(Y) suured tänud

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00´ Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

Ajasin ka lõpuks ratta kuuri alt päikese kätte ja avastasin ühe põneva asja külje pealt. Keegi oskab öelda mis viga? Ilmselt selle tihendi vahetus vaja ette võtta? Ratas jäi sügisel seisma mustana ja enne talvekorterisse minekut ei kontrollinud üle ka kuna arst andis 5 kuud jalutamisest puhkust - seega näidatav pilt võis avaneda juba Leedust naastes. :wack:
Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

ermicas
Postitusi: 88
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 13 korda

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas ermicas »

Tagumise ratta teeotsimine võib olla tingitud rehvirõhust, millest te juba rääkinud olete. Tagumist amorti saad ka teeääres timmida, vasakpoolne küljeplastik maha ja orig.tööriistakotis on see võti sul olemas (juhul kui sul see kott rattaga kaasa tuli). Tagavelje leevendid, kiige laagrid jne. Seal taga palju mis tagumiku vibama panevad.

ermicas

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Päris sita koha pealt lekib :( Korralik töö see tihendi vahetamine sellise koha peal.

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

Sai tegelt valges uuritud juba ja see tuleb kuskilt karpa vahelt.. nüüd pean ainult veel lahti võtma ja vaatama kas lohvid karburaatori ja mootoribloki vahel on terved ning kas neis on bensiini. Kui jah siis ilmselt karpas nõel ei pea ja ujutab üle

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

Nii kevadine hooldus LÕPUKS tehtud korralikult ja ka nire probleem leidis lahenduse.. Vaatasin aga youtuubis videosid ja hakkasin lolle mõtteid mõtlema :wack: Tea kas peaks 16a ratta sumbutil [Motobot: õige on "summutil"] sõelad jms laskma ära uuendada või hoopis mingi uuema püti saba peale sebima? Kellel Horneti custom sumpsidega tegemist on olnud võiks kommenteerida ja pakkuda oma arvamust.

Rahakotile vist esimene mõjuks tervislikumalt samas?

Pilt
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus Postitas AzA »

Mul on 2k6 hornet mingi nn custom summutiga. Saad juurde müra, lolliks minemiseni karbusse regullida ja siis noh kõik :)
Katku lihtsalt see summuti lahti ja vaheta vill ära.

Aga mulle meeldib.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”