Milline kiiver?
Moderaator: Moded
Re: Milline kiiver?
Kristjan85 kirjutas:Kristjan85 kirjutas:Kas Arai Vector 2 ja Arai Axces 2 kiivrite näol on tegemist ühe ja sama kiivriga?
Selgitan, soovin osta seda kiivrit:
http://www.bikeworld.fi/verkkokauppa/ky ... -axces-ii6
Käisin proovimas, nagu pähe valatud. Otsisin infot juutubist, infi vähe, siis leian sellise video:
Sama kiiver? Teine nimi? USA turule?
Vectori kohta infot palju rohkem. Ei leidnud, aga et meie poed siin vectorit müüks.
Mõtteid?
Axces 2 ja Vector 2 on sarnased, kuid mitte samad kiivrid. Arai toodab Aasias, Ameerikas ja Euroopas eri peakujule mõeldud kiivreid seega kui Euroopa mudel istub hästi ei pruugi Ameerika versioon sobida.
Su küsimusele lühidalt vastates: Vector 2 on samaväärne Chaser-V mudeliga ning Axces 2 erineb selle poolest, et eemaldatavad on ainult põsepadjad. Chaser-V mudelil saab välja võtta kogu sisu. Axces on PInlock valmidusega, Chaser-V mudelil on see kohe kaasas. Turvalisuse näitajad on samad.
Loodan, et sellest oli abi
Tervitades
Keijo
Bikeman motopood
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2008 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Milline kiiver?
nilsleven kirjutas:urmas66 kirjutas:Panin selle LS2 kiivri otsingusse ja seal oli ka selline avatava lõuaga, aliexpressis olematu hinnaga müügis olev LS2 FF370.Otsisin igaks juhuks ka SHARP testi selle ja ,mis mind hämmastas,et sellele on antud 4tärni ja Shubert C3 on saanud 3 tärni.Ja seda 3-e tärni on saanud ka veel väga paljud tuntud ning kallid kiivrid.
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/schuberth-c3
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/ls2-ff370Sellega on selline naljakas lugu, et kiivritestid ja turvalisus ei ole tegelikult 100% kooskõlas. Nimelt selleks, et saada testis hea hinne, ei tohi kiiver puruneda. Kuid mitte-purunev kiiver ei absorbeeri lööki vaid kannab selle ajule ja selgroole edasi. On hüpotees, et kõige turvalisemad kiivrid ei saagi kiivritestides häid hindeid saada, ning on võimalik suhteliselt lihtsasti teha 5* kiiver, mis ei ole kahjuks eriti turvaline - aga hea on 5* kleeps poes peale panna
Loe ka:
http://jalopnik.com/5582380/how-the-tru ... list-fired...ja sama teema ameerika jalgpalli kiivritega:
http://www.bloomberg.com/news/features/ ... ll-helmetsViimases on hea lause: "Virginia Tech’s STAR system is widely influential, but does it oversimplify the complex science around concussion risk?"
Lihtsalt huvi pärast otsisin LS2 kiivrite kohta infi ja ega nad nii tundmatud polegi.On kasutusel nii Dakaril,kui ka MotoGP-l.Toodangu arvu(2milj aastas) mitte väike tegija ja orienteeritud eelkõige USA ja Canada turule,aga täna on enamus kiivreid ka CE tähisega,euroopas saadaval.Paljud euroopa poed on müüki võtnud ja polegi enam nii väga odav.Kodukas ka igati soliidne http://ls2helmets.com/
Aga üldiselt võiks kiiver ikka peale pauku ka ühes tükis olla.Eks arvamusi on erinevaid,aga katkine koorik ei ole minu ja paljude teiste arust ikkagi turvaline.Lööki peab summutama ikkagi korpuse all olev pehme osa,mitte korpus ise.
Traagiliseim näide, väidetavast kooriku purunemisest, on Schumiga juhtunu.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Milline kiiver?
nilsleven kirjutas:Kas keegi on omanud nii Schuberth C3 kui C3 Pro kiivreid ning oskab seletada, kas Pro mõnu on nii suur, et selle eest lisa 250 eurot välja käia?
On mõlemad olemas, aga mitte ühes peas. Pro mul ja tava C3 naisel. Ei julgeks öelda, et see hinnavahe otseselt tuntav on. Naise kiivril tekib ainult päiksevisiiril mingi kiht aegajalt peale ja siis peab pesema taas selle maha.
Aga kuskohas see hinnavahe nii suur on?
Re: Milline kiiver?
M.T. kirjutas:nilsleven kirjutas:Kas keegi on omanud nii Schuberth C3 kui C3 Pro kiivreid ning oskab seletada, kas Pro mõnu on nii suur, et selle eest lisa 250 eurot välja käia?
On mõlemad olemas, aga mitte ühes peas. Pro mul ja tava C3 naisel. Ei julgeks öelda, et see hinnavahe otseselt tuntav on. Naise kiivril tekib ainult päiksevisiiril mingi kiht aegajalt peale ja siis peab pesema taas selle maha.
Aga kuskohas see hinnavahe nii suur on?
https://www.louis.de/en/produktkategori ... ticle_list
Mhmh, Pro päiksevisiiri üle nad on uhked, et pidada olema parim päiksevisiir maailmas. Optiline kvaliteet jne.
Aga raske on endale seda lisakulu õigustada, nii et tuleb vist tava C3 võtta.
Re: Milline kiiver?
Pro visiir väga ok. Aga selle raha eest sealt Pro küll pole mõtet võtta, siis juba kohalik Motomarket. Kindlasti ka hind mõnevõrra räägitav. C3 neil vist ainult väiksed numbrid.
Re: Milline kiiver?
M.T. kirjutas:Pro visiir väga ok. Aga selle raha eest sealt Pro küll pole mõtet võtta, siis juba kohalik Motomarket. Kindlasti ka hind mõnevõrra räägitav. C3 neil vist ainult väiksed numbrid.
Nii-nii. Ise küsin, ise vastan. Veetsin umbes tund aega Prod ja tavalist võrreldes ja uurides, ning ostsin lõpuks Pro ära. Pro ja tavaline on 2 täiesti erinevat kiivrit. Samasugused on ainult pudi-padi nagu lõuarihm (asukoht on aga teine), lõua avamise nupp, päiksevisiiri hoob. Kiivrite kuju ja polster on väga erinevad.
Nagu eelkõneleja mainis, siis päiksevisiir on täiesti teisest maailmast. Optiline kvaliteet on nagu Ray Ban Aviatoritel. Kui võrrelda teiste visiiridega, siis vahe on väga suur. Kuid vast olulisemalt on Pro niimoodi ümber tehtud, et põsepadjad ulatuvad kaugele ettepoole välja. See on tehtud selleks, et kiiver paremini peas istuks, ja minu puhul on see tulemus ka saavutatud. Vähemalt minul läheb originaalses C3-s nägu kiivris ettepoole surudes vastu kiivri lõuakaitset. C3 Pro puhul langeb raskus patjadele.
Suurim puudus on C3-del minu arust see, et lõua avamise mehhanism on suhteliselt peidus. Kõrvalseisjad kipuvad avarii teinud tsiklistidel kiivreid peast ära kiskuma ning minu teada on ka Eestis heasoovijad ühe tsiklisti niimoodi Valhallasse aidanud. Nt Shoei'del jpt tootjatel on avamise nupp suur, punane ja keset lõuga. Mediteerin väheke ning võimalik, et panen sinna mingid asjakohased kleepsud (kuigi juhend keelab karmilt kleepsude kasutamise, sest pidada pehmendama kiivri koorikut).
Edit: Esimene pikem sõiduproov ka tehtud. Võib öelda, et C3 Pro ventilatsioon on tunduvalt parem kui C3 oma. Vaiksuse osas suurt vahet ei täheldanud - mõlemad on väga vaiksed. Suurematel kiirustel on aga omajagu rohkem turbulentsi võrreldes näiteks mu AGV K4-ga. Samas touring ja kommuunitimise kiivrina ta polegi disainitud suurte kiiruste jaoks.
Üldiselt võib öelda, et hea ost ning vastates oma algsele küsimusele, siis on küll seda raha väärt.
-
- Postitusi: 89
- Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
- Tsikkel: Yamaha r6
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline kiiver?
426f kirjutas:kui palju uue kiivri polster kandes venib
Mu vana scorpion oli S ja surus ka nii, et põsed kortsus ja hammaste vahel. Ostsin ikka ära, sest M loksus veits peas ja valesti tegin, et ära ostsin. Mitte muffigi see ei veninud, 5a sõitsin sellega ringi ja kui sukk oli veel peas, siis hakkas peal pikema aja peale valus. Käsisn hiljuti ja proovisin shoeisi, agvsi ja hjc kiivreid, kõigil oli midagi mis ei sobinud kuni proovisin araid. S suurus arai, pehme mugav ja parajalt vastu põski. Kui oleks teadnud, pooleks ostnud seda scorpioni mis ei olnud sugugi odav kiiver, raske, sahises ja vuhises, mingid päikeseprillid mis logisesid seal sees, aga alguses tundusid ägedad on täiesti mõttetud kui sul on tume visiir. Kiiver peab olema peas mugav, kui ei sobi mine proovi teisi tootjaid kuni leiad õige.
Re: Milline kiiver?
hea teada,et uus kiiver ei veni peas
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 89
- Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
- Tsikkel: Yamaha r6
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline kiiver?
426f kirjutas:hea teada,et uus kiiver ei veni peas
Kui on ikka väike ja natuke ebamugav siis ei julge küll soovitada, et läheb ajaga paremaks, seda omast kogemusest. Erinevatel tootjatel on S suurused seinast seina. Kirjutavad küll, et 55-56cm ja eks see oleneb mis peakujule kiiver mõeldud ka on.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
- Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline kiiver?
Ei ole paha, kui hästi väike väike loks on sees, külmaks läheb ja maski pähe paned ,siis on kül hea.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Milline kiiver?
Lehtlaan_R kirjutas:Ei ole paha, kui hästi väike väike loks on sees, külmaks läheb ja maski pähe paned ,siis on kül hea.
Mul ka väga pisike loks sees. Maskiga peaks jälle hea olema. Proovisin ka ca 40 kiivrit ja sellega tundus kohe, et on õige minule.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Milline kiiver?
Sõidan hetkel HJC FG15 kiivriga, mille tellisin siit http://www.lidsdirect.co.uk/ Lisainfo http://www.fc-moto.de/HJC-FG-15-Racinct-MC5-Helmet Hinnklass Eestis seal 200+ Euri kandis kuid sattusin antud mudeli laotühjenduse müügile, maksin 80 Euri + postikulud. Kiivriga oli tasuta kaasas ka light-smoke visiir, millega kannatab ka öösel sõita kuid väga päikselise ilmaga tahaks ikka tumedamat. Visiiridel ka pin-lock valmidus ja Motodepoos sai pin-lock ka juurde ostetud...linnas palava ilmaga/vihmaga sõites asendamatu asi ikka !! Kiiver muidu igati okei, natuke loksub peas kuid sokiga mõnus. Suvel, palava ilmaga ka jahutus okei. Ainus probleem on tuulemüra, 120+ kiirusel hakkab kohisema mis pikapeale kõrvadele hakkab. Kiivril on ka lõua osas see tuuletakisti kuid abi sellest pole sest tuul pressib ikka lõua ja põskege vahelt kiivrisse. Mõned korrad on kiiver ka asfaldil ära käinud, ühel korral koos minu peaga...siiani terve
Järgmisega plaanis Scorpioni kiiver ära proovida mis on selle AirPump süsteemiga ehk täispumbatavate põsepatjadega. See peaks lahendama nii tuulemüra kui loksumise probleemid. Ilmselt Exo1000, Exo750 vms.
ermicas
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Milline kiiver?
Asfaldil ära käimise puhul on jama selles, et väliselt võib see koorik ju okei olla, aga mats pressib absorbendi kokku. Viimase mõte on löögi energiat hajutada.
Kui nüüd uuesti asfaldit näeb, siis on kiiver oma töö teinud, ehk siis võid niisama haamriga vastu pead ka lüüa, teeb enamvähem sama välja
Pane kapi otsa mälestuseks parem.
Sama on laste turvatoolidega, mida peale matse pole eriti mõistlik enam kasutada.
Ühtlasi pole väga hea mõte kiivrit peegli otsas hoida - peegel rikub absorbenti, surub teda kokku .... asjaolude kokku langevusel .....
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7420
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1097 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Spoiler
ermicas kirjutas:Sõidan hetkel HJC FG15 kiivriga, mille tellisin siit http://www.lidsdirect.co.uk/ Lisainfo http://www.fc-moto.de/HJC-FG-15-Racinct-MC5-Helmet Hinnklass Eestis seal 200+ Euri kandis kuid sattusin antud mudeli laotühjenduse müügile, maksin 80 Euri + postikulud. Kiivriga oli tasuta kaasas ka light-smoke visiir, millega kannatab ka öösel sõita kuid väga päikselise ilmaga tahaks ikka tumedamat. Visiiridel ka pin-lock valmidus ja Motodepoos sai pin-lock ka juurde ostetud...linnas palava ilmaga/vihmaga sõites asendamatu asi ikka !! Kiiver muidu igati okei, natuke loksub peas kuid sokiga mõnus. Suvel, palava ilmaga ka jahutus okei. Ainus probleem on tuulemüra, 120+ kiirusel hakkab kohisema mis pikapeale kõrvadele hakkab. Kiivril on ka lõua osas see tuuletakisti kuid abi sellest pole sest tuul pressib ikka lõua ja põskege vahelt kiivrisse. Mõned korrad on kiiver ka asfaldil ära käinud, ühel korral koos minu peaga...siiani terve
Järgmisega plaanis Scorpioni kiiver ära proovida mis on selle AirPump süsteemiga ehk täispumbatavate põsepatjadega. See peaks lahendama nii tuulemüra kui loksumise probleemid. Ilmselt Exo1000, Exo750 vms.
ermicas
Kaks aspekti mida silmas pidada, sa sõidad naked masinaga ja tuulemüra saadakse normaalselt kontrolli alla alles korraliku lõuakardina olemasolul. Vähetähtis ei ole ka tuulutuse ülesehitus. Näiteks Scorpion EXO500 Air on suhteliselt vaikne kiiver (võrreldes HJC-FG-15; mul on mõlemad olnud) aga kui ülemise ventilatsiooni lahti teed siis enam tore pole. Lõua alt kipub ka pisut müra tulema. Soovitan soojalt avatavat kiivrit HJC R-PHA MAX EVO. Vaikne tänu lõuakardinale ja tihedale istuvusele ning lisaks kõigele sama kerge kui mõni kinnine kiiver. Kinnises asendis pole sisuliselt aru saada, et tegu on avatava kiivriga sest tootjal on kokku kolm erinevat koorikusuurust. Soovitan soojalt.
Lisaks muule sõidab tark mees oma kuulmise kaitseks kõrvatroppidega, sest kiirusel 100kmh kipub tuulemüra sinna 130db kanti tõusma. Pikajalised kahjustused kuulmisele on tegelikult pöördumatud.
Re: Milline kiiver?
Arai sama suurusega erinevad kiivri mudelid pidid olema erinevatele pea kujudele.Pole ise poodi jõudnud proovima.Loodan,et Eestis poes on kohapeal olemas suurem valik Arai kiivrimudelid.
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 02 Mai 2013, 08:10
- Tsikkel: Kawasaki ER-6n
- Asukoht: sadulas
- Tänanud: 5 korda
Re: Milline kiiver?
Kes kasutab, paluks plusse ja miinuseid.
Vaatan uut ja see on sõelal koos suuberttseekolmega.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2698
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 197 korda
- Tänatud: 419 korda
Re: Milline kiiver?
Macintosh kirjutas:... Soovitan soojalt avatavat kiivrit HJC R-PHA MAX EVO. Vaikne tänu lõuakardinale ja tihedale istuvusele ning lisaks kõigele sama kerge kui mõni kinnine kiiver. Kinnises asendis pole sisuliselt aru saada, et tegu on avatava kiivriga sest tootjal on kokku kolm erinevat koorikusuurust. Soovitan soojalt.
Lisaks muule sõidab tark mees oma kuulmise kaitseks kõrvatroppidega, sest kiirusel 100kmh kipub tuulemüra sinna 130db kanti tõusma. Pikajalised kahjustused kuulmisele on tegelikult pöördumatud.
HJC R-PHA MAX ja HJC R-PHA MAX EVO vahe on ainult kooriku materjalis, nii et vabalt võib odavama osta, aga see ei ole mingil juhul täiesti vaikne kiiver
Re: Milline kiiver?
MT Flux, igati normaalne kiiver. Sobis minu kaalikaga OK, netist lugesin ka juurde ja ei saa kurta.
Saab lahtiselt sõita aga kusagil 75+ peab eest kinni tõmbama, sest silmad hakkavad mul vett jooksma.
Integreeritud päikesevisiir on super mõnus. Kui sa arvad, et ei ulatu piisavalt madalale, siis on sul kiiver lihtsalt liiga kuklas.
Re: Milline kiiver?
pisimy kirjutas:Kes kasutab, paluks plusse ja miinuseid.
Vaatan uut ja see on sõelal koos suuberttseekolmega.
Ei kasuta, aga viimati kiivrit valides proovisin kõiki Shark'e, mis Louis olemas olid, ning minu arust olid neil kõigil vaateväli väga piiratud nii vertikaal- kui horisontaalteljel. Ostsin C3 Pro.
See Shark näeb piltide pealt väga lahe välja ning arvestades kaugele ulatuvaid põsepatju võib olla ka väga mugav ja stabiilne kiiver, aga ma soovitan ühe kaalutlusena seda vaatenurga asja ka tsekata. Muidu sõidad pärast nagu läbi lukuaugu vaadates
Re: Milline kiiver?
Kas kellelgi on kogemusi nende kiivritega:
1) http://www.agv.com/agv_wd_en/rp-60-e220 ... 84051.html
2) http://www.agv.com/agv_wd_en/rp-60-e220 ... 84050.html
3) http://www.agv.com/agv_wd_en/hi-jack-di ... 84062.html
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 02 Mai 2013, 08:10
- Tsikkel: Kawasaki ER-6n
- Asukoht: sadulas
- Tänanud: 5 korda
Re: Milline kiiver?
nilsleven kirjutas:Ei kasuta, aga viimati kiivrit valides proovisin kõiki Shark'e, mis Louis olemas olid, ning minu arust olid neil kõigil vaateväli väga piiratud nii vertikaal- kui horisontaalteljel. Ostsin C3 Pro.
See Shark näeb piltide pealt väga lahe välja ning arvestades kaugele ulatuvaid põsepatju võib olla ka väga mugav ja stabiilne kiiver, aga ma soovitan ühe kaalutlusena seda vaatenurga asja ka tsekata. Muidu sõidad pärast nagu läbi lukuaugu vaadates
Jäi ikka C3. Enne oli 2. Kui neid kahte võrrelda, siis 3 on kergem aga 2 oluliselt vaiksem.
Re: Milline kiiver?
Kas Tallinnas on kuskil kohe olemas Premieri kiivrite visiire, toon või smoke? Või siis kasvõi tellimisega, kust oleks võimalik saada? Osakb keegi soovitada/öelda?
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Milline kiiver?
Tere,
Hakkan talviseks ajaks kiivrit vaatama. Kas kellegi kogemusi, kuulnud/näinud kiivrist millel oleks järgnevad omadused:
Dual sport (Tundub talvistes tingimustes kõige sobivam kiivri tüüp olevat)
Avatavad lõuaga (Suitsumehe vajadus)
Liigutatavad päikseprillid (Endal juba ühed prillid ninal)
Küttega/soojendusega visiir
Ventilatsiooni avad avatavad/suletavad
Bluetooth sideseade ( see nüüd ei ole eluoluline aga mugav oleks kui tehasepoolt paigaldatud)
Spiero
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Milline kiiver?
Caberg Tourmax? Köetava visiiri ja BT seadme peaks saama neile vabalt juurde osta.
Re: Milline kiiver?
spiero kirjutas:Tere,
Hakkan talviseks ajaks kiivrit vaatama. Kas kellegi kogemusi, kuulnud/näinud kiivrist millel oleks järgnevad omadused:
Dual sport (Tundub talvistes tingimustes kõige sobivam kiivri tüüp olevat)
Avatavad lõuaga (Suitsumehe vajadus)
Liigutatavad päikseprillid (Endal juba ühed prillid ninal)
Küttega/soojendusega visiir
Ventilatsiooni avad avatavad/suletavad
Bluetooth sideseade ( see nüüd ei ole eluoluline aga mugav oleks kui tehasepoolt paigaldatud)Spiero
1) Dual Sport ei ole talveks hea, sest DS üks põhipointe on pikast lõuaosast tulenev hea ventilatsioon - talvel sa aga ei taha liiga head ventilatsiooni. Külm hakkab. Pigem tahad mingit, millel lõuaalune sirm tuleb kaelani välja.
2) Integreeritud BT on p*sk. Esiteks on Sena nii üle prahi BT komplekt, et integreeritud on sellega võrreldes väga kehvad. Teiseks tasub jätta endale võimalus tõsta kallist BT lahendust ühelt kiivrilt teisele. Mul on Sena SMH10 base plate ja mikrid-kõrvakad nt kahe kiivri peal.
Talvisel kiivril peaks olema kindlasti pinlock, sest tahad kiivrit üsna vähese ventilatsiooniga hoida sooja mõttes ja siis kipub ilma pinlockita rämedalt uduseks minema.
Seega jäävad kõik pinlocki ja päiksesirmiga avatava lõuaga kiivrid. Parimaks neist peetakse üldiselt Schuberth C3 Pro-d, aga kui rahakott ei kannata, tuleb leppida mõne Cabergiga vms.
Mul on teatud kogemus ka, sest sõidan talv otsa, sageli 0 kraadiga 300+ km maanteeotsi. Sel aastal vastavalt juba 11 000 km kella peal
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
- Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
- Tänanud: 2 korda
Re: Milline kiiver?
nilsleven kirjutas:...
Talvisel kiivril peaks olema kindlasti pinlock, sest tahad kiivrit üsna vähese ventilatsiooniga hoida sooja mõttes ja siis kipub ilma pinlockita rämedalt uduseks minema.
...
Kas soojendusega visiiril peab pinlock ka lisaks olema, või suudab soojendus klaasi puhtana hoida?
Spiero
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
spiero kirjutas:nilsleven kirjutas:...
Talvisel kiivril peaks olema kindlasti pinlock, sest tahad kiivrit üsna vähese ventilatsiooniga hoida sooja mõttes ja siis kipub ilma pinlockita rämedalt uduseks minema.
...Kas soojendusega visiiril peab pinlock ka lisaks olema, või suudab soojendus klaasi puhtana hoida?
Spiero
Soojendus ongi selleks, et udu ära hoida, mitte nägu soojas hoida, seega sel puhul eraldi pinlocki vaja pole.
Re: Milline kiiver?
Alusta oma valikut kiivritest, millel üldse soojendus olemas on. See saab sul kõige piiravamaks teguriks.
Re: Milline kiiver?
Kas kellelgi on ka reaalselt olemas mõni soojendusega kiiver?
Ausalt öeldes ma ei ole mitte kunagi ühtegi sellist näinud, ega ka kuulnud, et keegi sellisega sõidaks.
Peast soe on muidugi tore olla.
Piipz kirjutas:spiero kirjutas:nilsleven kirjutas:...
Talvisel kiivril peaks olema kindlasti pinlock, sest tahad kiivrit üsna vähese ventilatsiooniga hoida sooja mõttes ja siis kipub ilma pinlockita rämedalt uduseks minema.
...Kas soojendusega visiiril peab pinlock ka lisaks olema, või suudab soojendus klaasi puhtana hoida?
Spiero
Soojendus ongi selleks, et udu ära hoida, mitte nägu soojas hoida, seega sel puhul eraldi pinlocki vaja pole.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7420
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1097 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
nilsleven kirjutas:Kas kellelgi on ka reaalselt olemas mõni soojendusega kiiver?
![]()
Ausalt öeldes ma ei ole mitte kunagi ühtegi sellist näinud, ega ka kuulnud, et keegi sellisega sõidaks.
Peast soe on muidugi tore olla.
Kiivrit ei soendatagi, soendatakse visiiri, et see jäässe ei läheks.
Soojendusega visiire kasutatakse mootorsaaniga sõidul ja on mudelipõhised lisad (või toodetud spetsiaalselt saaniga sõiduks). Sobivad konkreetse tootja konkreetsele mudelile või mudeli seeriale. Ntx. Scorpion EXOde jaoks on olemas köetav visiir. http://goo.gl/XNWOHW. HJC mõnedele mudelitele toodetakse. https://goo.gl/FLp4ED http://goo.gl/f1t1mK
Motodepoos olen köetavaid visiire riiulis näinud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.