Külgkorviga Jawa 360 1972a - Aivar & Märt → Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt


jäme kobra
Postitusi: 113
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Hayabusa
Asukoht: Pärnu

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus Postitas jäme kobra » 13 Aug 2015, 15:31

ratsoup kirjutas:Nii, täna sai tehtud esimene pikem (15km) sõit pärast küünalde vahetamist. Kõik asjad kinni keeratuna oli ka kindlasti mootori hääl parem. Piibud istuvad samuti kenasti peal.

Pärast küünalde vahetust olen märganud kahte asja:
1) Mootor käib tunduvalt elujõulisemalt külmalt käivitades. Samuti on tühikäigu pöörded külmast peale kuidagi nagu natuke kõrgemad.
2) Mingil põhjusel mootori soojenedes tühikäigu pöörded tõusevad väga kõrgele. Korra valgusfoori taga oli olukord, kus kõrva järgi pöörded olid kuskil ca 2/3 peal tühikäigul. Mõtlesin, et mängin gaasiga, ehk midagi muutub. Selle peale lendasid pöörded laksti piirajasse ning jäid sinna. Keerasin ruttu süüte välja lastes pööretel kukkuda ning uuesti sisse. Ehk siis pöörded on niisama tühikäigul kõrged ning lisaks sellele nad ei kuku kuhugi maale.

Karburaator sai ca kuu tagasi asjatundja poolt vanade küünaldega ära reguleeritud. Seega saan aru, miks paremini mootor töötab külmast peast. Samas tühikäigu pöörete nii kõva tõus räägib mingist probleemist karburaatoris. Oskab keegi kommenteerida?
Tasub üle tsekata,kas gaasitross on korras,st kas tross kõri sees on täiesti terve,pole lahti murdunud kiudusid,mis segaks trossi normaalset liikumist ja,et tross liiguks täiesti vabalt,vajadusel määrida.Teiseks eemaldada õhupuhasti lohv ja veenduda,et karburaatori siiber liiguks gaasi andmisel vabalt,ega jääks pessa kinni,kuidas on lood siibrit tagasilükkava vedruga.See,et kohapeal gaasiga mängides pöörded lakke lendavad ja sinna jäävadki tundub kangesti seda moodi,et gaasi tagasi keerates karburaatori siiber ei võta oma algasendit ja annab mõnuga vinti edasi.


Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”