Külgkorviga Jawa 360 1972a - Aivar & Märt → Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt


Teema algataja
ratsoup
Postitusi: 43
Liitunud: 19 Mai 2015, 16:33
Tsikkel: Jawa
Tänatud: 7 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus Postitas ratsoup »

Täna sai tehtud katse leida lahendus tühikäigu probleemile. Esiteks kontrollisime õhu sissevõtu poolt siibri töötamist nii nagu see oli. Vedru surus siibri ilusti alla, kui gaas oli keeratud "nulli". Järgmisena võtsime ette gaasi trossi - mõtlesime, et vahetame ära, kuna see mis peal, selle sukk on ühest kohast katki ning ehk põhjustab liialt hõõrdumist mingites oludes ja uus tross oli tsehhist tellitud. Panime asja kokku ning siibrit kontrollides leidsime, et see ei ulatu uue trossiga põhja mitte kuidagi. Põhjus on järgneval pildil:

[kahandapilt]http://www.upload.ee/image/5130796/IMAG0509.jpg[/kahandapilt]

Uuel trossil teistmoodi kinnitus. Seepärast ei mahu see kinnituse taha nii sügevale kui vana. Kas mulle müüdi vale tross või peabki seda otsa modifitseerima? Tross mis peal oli, tundub et selle otsaga on keegi kunagi "vaeva" näinud. Kuna esialgu lõhkuma ei tahtnud hakata, panime vana trossi tagasi, esmalt seda korralikult õlitades. Kuna õhufiltri korpuse ja karburaatori vaheline kummilõdvik tundus kuidagi üsna pehme, jättes mulje, et see võib soojuse käes veelgi vedelamaks muutuda põhjustades lisa õhu juurdepääsu, panime selle karburaatori külge klambriga kinni - et asi lollikindel oleks. Kui ratta tööle panime, olid pöörded kohe jube kõrged. Panime ratta seisma ning leidsime, et karburaatori trossi fiksaator oli liiga kõrgele karburaatorit lahti keerates läinud. See sai alla poole reguleeritud ja pöörded olid korras. Hiljem tegime veel 10km otsa, et testida sooja mootoriga olukorda. Kõik toimis hästi! :)

Küsimus: Kas karburaatori siibri vedru peaks olema suuteline trossist tõmbama "Gaas peal" asendist käepideme "Gaas nullis" asendisse? Meil ta seda igaljuhul ei jaksa, olukorras kus tross käib hästi.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”