Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Sõiduvarustuse kiitmine/kirumine.
franz125 kirjutas:Kaklesin ise sama kiivriga.Oma tähelepanekud.
Mind segas see pinlocki asend samamoodi,jäi vaatele ette-seda sai paigaldada ka ülesse poole nii et jalgu ei jää enam.
Hästi kuklasse peab ta tõmbama küll.
Maha on kukkunud kaks korda ,katki pole läinud.
Kuna C3 M number on võiksem kui X-lite oma siis peab kiivrit väga täpselt pähe sättima muidu hakkab kaalikas lõhkuma.
Mind härib hoopis see (mida nad ise mingiks üüber õhutuseks nimetavad)et mingi õhutus jääbki silmadele puhuma ja see ei ole hea mõne aja pärast on silmad kuivad.Seda sai natuke suunata päikese visiiriga.
Aga nüüdseks olen nende veidrustega harjunud.
Ülehinnatud kärakas tegelikult.
Ja värvide valik on ka kolossaalne.
Mul on XXL suurus ja vana oli samuti. Ühe asja unustasin rääkida, see on mõlemal mudelil: sõidad aasta või 5-7tuhat ja tuvastad, et kiiver on suuremaks veninud polstri deformeerumise arvel. Valikuid on 2.....kas esimene aasta pigistab ja kannatad või on hiljem natuke suur. Valisin viimase variandi. Kuidas aga siseklaasi saab ülespoole, see läheb sisse ülitihedalt, isegi peenike tolm ei mahu vahele.
Muideks C3 katkise klaasi tegin ümber ja panin vanale C1-le ette. Tööd oli meeletult, puurimist, lõikamist, lihvimist ja kuumas vees painutamist. Tulemus on rahuldav, olgugi,et alla suu kohta jäi väike ava aga suvel käib küll ja võib ka maha kukkuda. Kui tuleks veel kord teha siis teaks ja oskaks paremini kompunnida. Klaas on tehtud sellise arvestusega, et kohe mitte kuidagi ei tohi sobida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.