Kawasaki VN 2053 / 2215

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

stev666 kirjutas:

92kw=125hp

EI OLE KOHE KUIDAGI! See mida mootori kohta kirjutatakse on lihtsalt üks number mida võib müügistrateegias kasutada. Tegelikkus tuleb dynos välja: X11 136hj on dynos 120hj, siin 92 kw kardaanveoga kui 105hj annab on väga hea.
Mõtlesin eraldi teema teha aga pole mõtet kuna antud tsikkel millest kirjutan pole enam minu kasutuses. Yamaha XV1700-ga sai sõidetud 46000km ostsin uuena 2004a. ja sellest läbisõidust 20000km peale mootori radikaalset ümberehitust. Tehas annab mootori võimsuseks 63KW s.o. 83hj mida omal ajal oli piisavalt. Tegelikult stock-ina dynos on 70-72hj mida polegi kuigi palju. Peale vabade sisse ja väljalasete sai paigaldatud PowerCommander ja süütemoodul, suuremad JE sepiskolvid;suuremad klapid;tugevamad klapivedrud;uus surveaste oli 10,5; teravad nukad; avardatud sisse-väljalaske kanaleid ....ühesõnaga kõike mida andis ja kannatas teha k.a. tugevam sidur. Lõpptulemuseks oli 1775 kuubikut ja dynos 65KW ehk 90hj tagarattast. Mootorist ei võetud viimast kuna kasutasin tänavasõiduks mitte 1/4 miilil kiirenduseks. Lõplik häälestus kestis 10h Bikernikis tuletorudele sai keevitatud eemaldatavad koonuspunnid, et saaks mõlemat silindrit eraldi häälestada. Selline ümberehitus vajab spetsiaalseid teadmisi just antud mudeli kohta, palju kannatab siit - sealt metalli eemaldada, palju kanaleid avardada j.n.e. Pead said rootsis Motospeed-is tehtud, eestis kokkupandud muud asjad. Mis siis muutus??? Peamine oli see, et dyno graafiku sain sirgeks, jonkse polnud ja ja max. võimsuseni 150-200pööret enne piirajat oli ühtlane tõus, piirajat sai ka nihutatud kui mälu ei peta 250pööret, rohkem polnud mõtekas. Ühesõnaga kahekesi sõites oli sama või natuke parem kui enne üksinda, möödasõidud kuni 160km/h autodest hetkelised ja 0-100km/h kiirendus erakordne. Harjutamist oli piisavalt kui mitte ülearu ja see tehase väide ,et warrior iseeneslkult nokka ei tõsta enam paika ei pidanud, tõstis küll! Madalatel pööretel jöristamine linnas muutus halvemaks, kus sai enne 5-ndaga hakkama nüüd vajas 4-ndat, gaasikäepidet paigalvõtul tuli targasti kasutada muidu jäid pikad mustad jutid ja rehvi valikus läksin 200/50-lt üle 190/50 eriti pehme seguga rehvile, et saaks jõudu asfaltisse üle kanda. Kokkuvõtteks võib öelda, et ratas muutus oma dynaamika osas suuresti, kuni 100-ni kiirendusel said vähesed vastu, samas enamus otsi oli ka kaasreisija ja üksida kiirendamisi vähe. Kiirendusel oli selline tunne nagu oleks mingi 1200-1300-ne R4 mootor, ühtlane brutaalne jõud kuni piirajani. Käiguvahetuse kättesaamine 100 - 200 pööret enne piirajat võttis aega aga lõpuks sain selgeks, tahhomeetrit pole ju aega vaadata, kõik käib puhtalt tunde järgi. Kawasakil tahan või õigemini tahaks midagi analoogset saavutada, erivõimsus kg/hj tuleb siin suurem kui warriori korral ja Rocket III-est suurem vääne peaks võimaldama linnas rahulikku jöristamist enamuses 4-5-ndaga. V2 mootor on cruiseri tüüpi rattale parim valik. Enda Honda X11 on ikkagi matkaratas ja cruiseriks võib sellist ümberehitust tinglikult nimetada, mootor on ju põhiliselt super blackbirdi baasil, ainult deforsseeritud variant. Ainuke mida selliste kallite ja pikaajaliste projektide puhul karta on on see, et joonealuse jutu aeg võib varsti kätte jõuda ja siis pole mitte M---gi teha! :D

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”