Kawasaki VN 2053 / 2215
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
KIBU kirjutas:stev666 kirjutas:Asi ei olnud dynos, dyno võimsus on sul juba eraldi välja toodud. 92kw=125hp.. Või olen ma loll
kas nüüd just loll... pigem ehk kiuslik või tähenärija vms!
![]()
Toodud oli ju järgmised andmed: 2) Suzuki Boulevard M109 ja HD V Rod 85-92KW=115hj, dyno 100-115hj.
seega samahästi võiks välja tuua et 85KW =115HJ mis on ka täpne ju?! jah korrektne oleks 85-92(kw) = ca 115-125(hj). aga kuna ka dyno näitab max 115hj olenemata andmetes välja hõigatud optimistlikust 92-st KW siis ongi minuarvates mõistlik jääda toodud 115hj juurde.
las olla.....minu teadmist mööda võtab kõige rohkem energiat variaator, siis kardaan, siis rihm ja kõige vähem võtab kett. X11 alusel tuleb 136hj mis mootor väljastab tagarattasse 120hj. Seda on ka mujal kirjutatud, warriori näite varal 63kw mootorist tagarattasse saada 65kw vajab mootori täielikku ümberehitust ja kubatuuri tõstmist.
Tegin kawasakile tööriistakasti aku laadimise klemmid, vahel on 70A kaitse ja juhtmed 6mm, saab siis teiselt akult ka käivitada. Plaanisin panna suure fooferi pistiku mis kannatab 100A või isegi rohkem aga polnud enam kusagil, tuli natuke nadim lahendus. Antud isendil on akule ligipääs raske ja vajaduse korral saab nüüd lihtsalt käivitada ja laadida...
Tööriistakast lootusetult väike ja muidu oleks jäänud kasutamat.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.