Kawasaki VN 2053 / 2215

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

tarmoel kirjutas:

Lihtsalt uudishimust: mispärast rihmülekande käitamine (mõtlen tavalist hammasrihma) võtab rohkem energiat kui kettülekande ringi ajamine?

See on minu isiklik arvamus ja ei pruugi tõsi olla: rihma vaja paenutada, kett paendub ise, eriti kui on automaatõlitus ja korralikult õlitatud, rihmal on üldiselt suurem pinge kui ketil ja ka see võib vahet tekitada. Muud vahet nagu ei saa olla ja vahed on tühised

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”