Kawasaki VN 2053 / 2215
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
tarmoel kirjutas:Lihtsalt uudishimust: mispärast rihmülekande käitamine (mõtlen tavalist hammasrihma) võtab rohkem energiat kui kettülekande ringi ajamine?
See on minu isiklik arvamus ja ei pruugi tõsi olla: rihma vaja paenutada, kett paendub ise, eriti kui on automaatõlitus ja korralikult õlitatud, rihmal on üldiselt suurem pinge kui ketil ja ka see võib vahet tekitada. Muud vahet nagu ei saa olla ja vahed on tühised
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.