Kawasaki VN 2053 / 2215
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Black kirjutas:Kiiretes kurvides toimib ju vasturoolimine ja ei tohiks probleemi tekkida. Pigem siis aeglastes? Järeljooksuga miskit nihu? On esikahvlit kuidagi moditud?
Aeglastes, kiiretesse pole temaga veel jõudnud, nagu linnas ringteed, ristmikud. Paistab originaal olema, kahvli nurk tuleks üle mõõta, väliselt samuti korras, laagrites lõtke pole. Mõtlema paneb see, et ees on originaal piduri supordid 2-e kolvilised asendatud 3-e kolvilistega, väidetavalt hayabusa omad. Kas aga nende kinnitused sobivad? Siin kinnitused on 1:1-le korras, samas hayabusa kahvel ta ka ei ole, ikka tundub originaal olevat. Rehvides taga 2,8at, ees 2,5at, manuali saan kolmapäeval. Intruder oma laia tagarehviga eriti siis kui 240-ne asendatud 280-se mis läheb "stocki" rööpmetes "otsib teed" olen tundnud ja pole meeldiv tunne sest ratas on liiga raske selliseks vingerdamiseks. Kurvides aga sellist ebamäärasuse tunnet ei olnud.
Peaks mõõtma üle tagavelje laiuse, pealevaadates samatüübiline mis ees ja originaali kujuga, 240-ne istub seal ideaalselt, pungitamist ei ole, kiige samuti originaal ainult tagaamort asendatud tugevamaga ja seetõttu tagaosa liiga jäik. Ees liiga pehme, taga liiga jäik.
Teine arusaamatu probleem on mootori õliga, lasin motodepoos üldkontrolli teha ja mootoris õlivahetuse. Kui ratas on hargil on õlivarras kuiv, kui aetud loodi siis on mõõtevarda allääres 5mm õli. Panid karterisse 5l õli, teenindused üldiselt panevad manuaali järgse koguse ja muud ei vaata. Tundub aga, et sellele isendile läheb 6+l õli. Kas probleem vardas mis on õlikorgi küljes? Või panid 1l vähem? Paistab, et mootori karteris ja küljepõskedes samuti muudatusi ei ole. Tegu custom rattaga ja vajab uurimist. Õlilekked puuduvad. Kontrollitud jahtunud mootoriga, soojalt peaks veelgi vähem näitama. Garaaž on 500m kaugusel ja 500m - 1l õli ei tarbi ükski sõiduk, summiti otsast heitgaasid puhtad ja pole tahma/õlivingu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.