Kawasaki VN 2053 / 2215
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
StreetMoto kirjutas:Meie teeninduses käib regulaarhoolduses kolm VN2000 tsiklit. Õli on läinud sisse alati 4,8-5,2 L (olenevalt kui tublisti vana välja nõrutad). Tegu on kambrilise karteriga ja peale käimapanekut tuleb natuke sõita, et õli ühtlaselt mootoris laiali loksuks - alles siis on mõtet mõõta. Vastasel juhul täidad tublisti üle ja kõik lendab otse õhufiltrisse (sama lugu nagu 1800 Intruderitega). Aga üldiselt on see mootor üsna õlijanune - õli peab regulaarselt kontrollima ja lisama, seda eriti pikematel kõrgema pöördega otstel.
Selguse sain: vaja natuke sõita, 3 min. tühikäigul töödata lasta, siis 1 minut seista ja panna loodi. Eelviimase punkti jätsin vahele ja tänu sellele....
Manul sai allalaetud...
Kurvides lenksu "keeramisel" võib mitu põhjust olla. Käisin Motokeskus-es ja seal oli üks HD millel sama viga. HD-l oli esihargi nurka suurendatud ja tänu sellele, minu ratta puhul on midagi muud, järsku ikkagi esiamordid? See ei käi seisva tsikli kohta, aga ka seisval kui keerad siis tahab ise lõpuni minna.
Ratas, eriti cruiser peaks "ise sõitma" minimaalselt jõudu kasutades. Kurvid läbides nii, et kallutad ja ratas ise pöörab ilma lenksust kramplikult juhtimata. Amordid aga sellised, et vedrutab, põhja ei löö tavaolukordades kunagi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.