ABS mootorrattal

Kasutaja avatar

kent
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
Tsikkel: HD
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

Re: ABS mootorrattal

Lugemata postitus Postitas kent »

kaimex kirjutas:
Macintosh kirjutas:

ABS on igati kasulik vidin, soovitan soojalt. Kaasaegse ABSiga saad pidurdada pikalt mõtlemata. Eriti hea märja teega pidurdades. Kombineeritud pidurisüsteem (vajutades üht pidurdavad mõlemad ) on kasutusel ainult osadel tootjatel (Ducati, Honda, BMW) ja sedagi vaid tippmudelitel. Kutsutakse seda C-ABS.

Kusjuures Honda lõpetas ära selle. Ütles, et tänapäeva abs on piisavalt hea, et pole dual brake systemy vaja. :)

ABS ja Dual CBS on 2 eri asja. CBS on hea seetõttu et pole vajadust tagumist kasutada, süsteem teeb seda ise ja ei lase "tagumikku ülesse" ning pidurdamine on stabiilsem. Ees ja taga on 3 kolbi. Vajutades esimest rakendub eest 2 ja taga 1 ning tagumisega vastupidi.
Ise oleks ka veojõu üle õnnelik. Järsemalt startides mõnelt libedamalt kohalt võiks sellest kasu olla. Lisaks saab selle maha võtta. Niiet isiklikult arvan et kõik 3 ikka head asjad ja abiks et ei juhtuks (crash)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”