ABS mootorrattal


will111
Postitusi: 3381
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 218 korda

Re: ABS mootorrattal

Lugemata postitus Postitas will111 » 17 Sept 2015, 14:59

abs toimib pulsseerides, see tähendab, et maksimaalse jõuga (mitte hetkeliselt, vaid kogu pidurdusmaa ulatuses) pidurdamist ei toimu. seega - lihtne järeldus, abs ei paku parimat võimalikku pidurdusmaad misiganes tingimustes. ja see ka põhjus miks seda ei kasutata võidusõidus, kus pinnas on täiesti perfektne ja ettearvatav. abs pakub parimat võimalikku pidurdusmaad tingimustes, kus inimene ei tea ega suuda mitte mingi valemiga piisavalt kiiresti välja arvutada, milline on parasjagu hetke pinnase pidaine ja kui kõvasti ta tegelikult pidurdada võiks. märksõnaks on nö. tänavasõit ja täiesti ootamatud pidurdused.

miks absi üldiselt vaja ei ole? sellepärast, et tsikliga tavaliselt nagunii ei sõideta teadmatutes ja ettearvamatutes tingimustes sedavõrd piiripealselt, et "inimpidurdamisest" vajadusel väheks jääks.
ja veel, absi efektiivsuses mängib suurt rolli selle "taktsagedus" või töökiirus, nii sisendi töötlemise kui väljundi tekitamise poole pealt, kui ka paraleelselt toimuvate arvutuste osas.


Mine “Mootorratastest üldiselt”