ABS mootorrattal
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: ABS mootorrattal
Viimase pölvkonna ABSid on juba väga head ja mingist pidurdusmaa pikenemisest ei ole üldjuhul juttugi, pigem vastupidi. ABS-i peamine eelis tuleb välja just ootamatutes situatsioonides, kus peab kiirelt reageerima - keegi keerab ette, kurv on ootamatult järsk jne.
Cycleworldi vördlustest KTM 1190 Adventurega - keskmise mootorratturi pidurdusteekond ABSiga kruusal on lühem kui vöidusöitjal väljalülitatud ABSiga.
http://www.cycleworld.com/2014/01/17/of ... t-ktm-abs/
Kindlasti leiab netist neid vördlusi veel ja veel.
Vöidusöidus on ABS üldjuhul keelatud pigem vaatemängu huvides. Aastaid tagasi oli ka F1-s lubatud ABS, veojöukontroll, aktiivveermik ja mis iganes välja osati möelda, kuid tänaseks on enamus neist taas keelatud - miks?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.