ABS mootorrattal

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6135
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 788 korda
Tänatud: 656 korda
Kontakt:

Re: ABS mootorrattal

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 17 Sept 2015, 17:58

mx77 kirjutas:will, ära nüüd ürita ikka peaga seina maha joosta. korra nägin ka soome TV-s tehtud testi, kus võidusõitja testis ABS ja NO-ABS ratast ja situatsioonis, kus oli vaja lihtsalt kõige lühema pidurdusmaaga seisma jääda lõi ABS-iga varustatud ratas mitte-ABS ratast pika puuga.
Oma silm on kuningas.


will111 kirjutas:... ÜKSKÕIK kui hea abs ka ei oleks, ideaalsel pinnasel ja planeeritud pidurdamiste puhul oskaja pidurdaja käes ei saa see kunagi parem olla ühtlase optimaalse jõuga pidurdamisest. isegi kui signal processing on täiesti nullise delay'ga siis füüsiliselt jääb abs ikka ja alati tegema "tükilist" pidurdamist. arvuti ei pidurda, arvuti vaid arvutab välja millal ja kui palju pidurit vajutada.
Tehnoloogia on paljudes asjades parem, kui inimene. Fakt. Steampunk ajastu on läbi ja varsti võtab Skynet üle. Väike liialdus aga tõsi ta on, et tehnoloogia ületab paljudel juhtudel enamiku meie meie oskusi hästi modelleeritavates oludes.

Tark mees loeb siit lisaks
http://www.americanmotorcyclist.com/Fea ... aking.aspx


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Mine “Mootorratastest üldiselt”