ABS mootorrattal

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: ABS mootorrattal

Lugemata postitus Postitas kalle »

Selles osas on autod üsna rohkem varustatud. St moodsate piduri assistentidega võrreldavaid süsteeme pole tsiklitel veel rakendatud. KTMil esimesena mängu tulnud (kuna tegu on Boschi süsteemiga, siis võib oletada, et sama süsteemi müüjakse millalgi ka muudele tootjatele) uus absiga seotud (kurvi)stabiilsus kontroll on selles osas suur samm uue asja poole. Aga muus osas on tegu siiski enamsti piduri auto mõttes lihtsa võimenditega, mida ka vaid pigem bemm kasutab. Ja pole see piduri võimendus olnud ka väga valutu teema rakendada tsiklile, nii et sellest reaalselt kasu oleks. Nii ongi, et minu 98 aasta 1100GS ja tänane uus 1200GS saavad ikka üsna sama maa peal pidama. Lisaks oli mulle pisike üllatus, et nt bemmi K1600 pidurid jätsid reaalsel äkkpidurduse katsel üsna tavalise piduri mulje ja ka pidurdusmaa oli üsna võrdne palju vanemate ratastega samas olukorras proovides. Ja kui K1600 pole uus tippmudel, siis mis veel on? Kokkuvõtteks tuleb tsikliga pidurdedas ka tänapäeval palju rohkemk ise ametis olla, kui moodsa autoga, kus abimehi ikka palju rohkem.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”