ABS mootorrattal
Re: ABS mootorrattal
will111 kirjutas:abs toimib pulsseerides, see tähendab, et maksimaalse jõuga (mitte hetkeliselt, vaid kogu pidurdusmaa ulatuses) pidurdamist ei toimu. seega - lihtne järeldus, abs ei paku parimat võimalikku pidurdusmaad misiganes tingimustes. ja see ka põhjus miks seda ei kasutata võidusõidus, kus pinnas on täiesti perfektne ja ettearvatav. abs pakub parimat võimalikku pidurdusmaad tingimustes, kus inimene ei tea ega suuda mitte mingi valemiga piisavalt kiiresti välja arvutada, milline on parasjagu hetke pinnase pidaine ja kui kõvasti ta tegelikult pidurdada võiks. märksõnaks on nö. tänavasõit ja täiesti ootamatud pidurdused.
miks absi üldiselt vaja ei ole? sellepärast, et tsikliga tavaliselt nagunii ei sõideta teadmatutes ja ettearvamatutes tingimustes sedavõrd piiripealselt, et "inimpidurdamisest" vajadusel väheks jääks.
ja veel, absi efektiivsuses mängib suurt rolli selle "taktsagedus" või töökiirus, nii sisendi töötlemise kui väljundi tekitamise poole pealt, kui ka paraleelselt toimuvate arvutuste osas.
ABSi põhiline point ja idee on ratast mitte blokki lastes säilitada juhitavus. Statistiliselt - vanal hallil ajal - oli ca 40% õnnetusi liiga pikaks veninud pidurdusmaa tõttu ning 60% selle tõttu, et sõiduk kaotas peale pidurdamist juhitavuse - st ei saanud teda enam objektist mööda ruleerida mitte mingi valemiga vaid sõiduk pani otse nagu kelk. ABS tasakaalustas statistikat.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.