Kawasaki VN 2053 / 2215
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Black kirjutas:Kiiretes kurvides toimib ju vasturoolimine ja ei tohiks probleemi tekkida. Pigem siis aeglastes? Järeljooksuga miskit nihu? On esikahvlit kuidagi moditud?
Tuleb rooli amort panna?
Käisin dynos ja siin on max. kiirused erinevatel käikudel ja võimsuse / pöördemomendi graafikud. teistel analoogsete tsiklite omanikel huvitav vaadata. Torkab silma suur pöörete vahemik millal on üle 90hj 3500 - 5200, samas on 4200 - 5200 100hj, võimsuse tõus puudub, see on nukkadest ja kiirendades tekibki selline tunne, et "karjub aga edasi ei lähe". Tuleb sellisel siis 4500p/min vahetada käiku, järgmised 700 pööret ei anna suurt midagi
Peamine muutus on madalatel pööretel, enne oli 2000 pöördega 25hj nüüd 40hj, paigalt läheb tühikäigul ja saab 2-ga tühikäigul sõita. Linnasõidul piisab 2000 pöördest, lappa aga käike kui viitsid.
https://www.dropbox.com/s/lapxmrn8frirg ... a.bmp?dl=0
https://www.dropbox.com/s/tqjlxijh8o2xh ... 0.bmp?dl=0
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.