Saagimise asendustegevus - liiklusavarii arutelu
-
Lontrus
- Postitusi: 107
- Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
- Tsikkel: TDM850 '92
- Asukoht: Vembutembumaa
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Saagimise asendustegevus - liiklusavarii arutelu
Koolifüüsikast kaua aega möödas, nendest numbritest ei oska midagi arvata, aga seal jõuarvestuses on arvestamata jäetud motika kineetiline energia, ehk siis minu arusaamise järgi peaks autol tõukejõudu vähem vaja olema.
Loogiliselt on sõites tavaliselt nii, et kitsamalt tänavalt laiemale sõites ollakse alateadlikult ettevaatlikumad kui vastupidi. Lisaks on Pardi väikse liiklusega tänav. Kui seda risti pidevalt sõita ja Pardist harva või kunagi pole kedagi tulnud, siis võib väga lihtsalt hooletuks muutuda ja lõpuks sõitagi üle risti vaid korraks ükskõikse pilgu paremale visates.
Kas see joonis on õige ja sõitsidki tõesti nii paremas ääres?
Kas mõõtmistulemused on ametlikud, näiteks avariigrupi poolt mõõdetud?
Kas su lendamist 7,5 meetrit kinnitab ka autojuht või ikka libisesid/kukerpallitasid ka seda maad?
Palun mitte valesti aru saada, üritan tugineda faktidele ja loogikale lihtsalt, mitte teemaalgatajat süüdlaseks teha.
Mootorrattaid sisaldavate muusikavideote playlistid: https://www.youtube.com/channel/UCn4gSk ... /playlists
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.