Saagimise asendustegevus - liiklusavarii arutelu

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7419
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1096 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: Saagimise asendustegevus - liiklusavarii arutelu

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

madmax kirjutas:

Ikkagi huvitaks see Mac´i poolt kirjeldamata asjaolu. Takso ehk oli klienti peale võtmas,seistes oma tänava vasakpoolses ääres, heki varjus. Kunde peale ja süstis, kuna nägi sealt, et temal parem käsi vaba... Spekulatsioon muidugi, aga seletaks, miks kumbki teist ei näinud.

See mainimata asajolu on seee, mille üle kõik spekuleerivad - takso tegelik kiirus. Kuna ma ei uskunud, et nii rängalt kodu ukese ees eksisin, siis tellisin avariisimulatsiooni. Algatuseks 30 ja 40 kmh, sejärel 50 kmh ja viimaks palusin teha simulatsiooni, mis vastaks minu antud lõpptulemusele. Simulatsioonid tehakse spetsiaalse tarkvaraga, mis on mõeldud just ja ainult avariisituatsiooni läbimängimiseks, arvesse võetakse konkreetsed sõidukid koos nende dünaamikaga, liikumissuundade, kiiruste, sõitjate hulga, reaktsiooniaegade, teekatte ja jumal teab veel millega.

Sain tagasi sellised videod:
30 kmh -
40 kmh -
50 kmh -
Iseenesest oleks 50 juba üsna hästi sobinud aga probleemiks oli asjaolu, et siin viib mootorratta enda liikumisest tulenev jõud ta sündmuskohast liiga kaugele jätmata rismiku nurka vajalikke lohisemisjälgi. Et lohisemisläljed paika saada tehti veel üks simulatsioon. Sellel viimasel ei saadud küll ratast täistiiru tegema aga mulle seletati, et muutujaid on liiga palju, et kõiki arvesse võtta.
58 kmh -

Mootorratta kiiruseks määratleti avariihetkel 12 kmh, vähemal kiirusel oleks auto mootorratta piki tänavat endaga kaasa vedanud ja suuremal oleksid ratas mööda mööda Ööbiku tänavat tunudvalt kaugemale libisenud ning enamusel juhtumitest asafaldile pidama jäänud.

will111 kirjutas:

huvi pärast küsin, et kuidas või millega selle video tegid?

Video on toodetud avariisimulatsioonitarkavaraga Virtual Crash.

urmas66 kirjutas:

Kiirusele ilmselt ei saa apelleerida juba Maci enda poolt ühes teises teemas toodud näite põhjal,kus vastas suunas peateel liikunud autole ei antud teed,aga oleks pidanud andma ja süüdi jäi mitte vastasuunas sõitja vaid see,kes talle teed ei andnud.See,et taksojuht kiirust ületas on rikkumine,aga motikas sõitis taksole ette,kuigi oleks pidanud teed andma paremalt lähenejatele.

Saab küll aga tõestamine on keeruline. Selle kohta on olemas Riigikohtu otsus, mis ütleb selgesõnaliselt, et kaasliiklejad peavad saama eeldada, et kõik teised peavad kinni Liiklusseaduse nõuetest. Tegid nad selle ühe konkreetse juhtumi baasil, kus Haapaslu lähistel sõitis üks (endine?) rallisõitja kõrvalteelt välja sõitnud sõidukile otsa. Paar inimest sai surma.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”