Keti hooldus ja eluiga
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Keti hooldus ja eluiga
will111 kirjutas:sest kui need rullikud liiga suure kihi sita sees on siis nad enam vabalt ringi ei käi. siis ei jõua ka keti peale kantav määre enam sinna kohta, kuhu see määre üleüldse jõudma peaks, rulliku sisepinnale.
See viimase lausejupi lõpp oli küll lausrumalus. Ükski keti määrimine ei suuda aerosoolpudelist pihustatavat määret suruda kummirõngaste vahelt läbi välimise rulliku sisepinnani. Sinna on määre paigaldatud tehase poolt ja O- või X-ring kujuga tihendi eesmärgiks ongi seda seal kinni hoida. Teiseks eesmärgiks on tihendil mitte lasta välismõjudel (lenduv sodi, tolm, maanteemustus, liiv jne) jõuda sinnasamasse välise rulliku alla/vahele.Tehasemääre püsib seal niikaua kuniks suurimad esteedid seda sealt survepesuri üüratute bar-idega välja ei uhu või keegi vale pesuvahendiga (bensiin, carb cleaner, atsetoon jms) kummirõngaid nii suureks ei paisuta, et see määre sealt lihtsalt vabatahtlikult lahkub või see siis lõpuks oma normaalse eluea otsasaamise tõttu lahkumud pole.
Keti pesemine kujutab endast keti välispinna pesu ja puhastamist kuni tihenditeni ja vajalik on see selleks, et eemaldada keti vaba liikumist takistav sodi ning puhastada ketirulliku ja ketiratta kokkupuutepind. Seda kõike selleks, et valmistada ette pind järgmiseks korrektseks määrimiseks ja määrde õigele pinnale jõudmiseks. Ja no loomulikult peab ka keti väliskülg puhas olema esteetilisel eesmärgil
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.