Keti hooldus ja eluiga
Re: Keti hooldus ja eluiga
silmas pidasin loomulikult mitte seda tööpinda, mis kummirõngaste taha/alla jääb, vaid ikka neid metallrõngaid, mis siis nö. hammakate ja keti vahel liiguvad ja seal vabalt liikuma peavad. ei oska nende kohta mingit täpset terminit kasutada aga videojupis, mille ennist linkisin, on täpselt näha, mida silmas pean. nende rõngaste vahel mingeid kummirõngaid ei käi ning määre pääseb sinna vahele küll, usutavasti selle jaoks ketti justnimelt taolise pihustimäärdega üsna hea määrida ongi, et see "ronib" ka kohtadesse kuhu ehk niisama tilgutades ei oleks õlil väga mugav ligi pääseda.
aga nii nagu sinna pääseb üsna vabalt pihustatav määre, nii pääseb sinna ka muu s**t ja sodi, ja nii pääseb vähemalt osa sellest ka ketti leotades sealt jälle välja, et siis määre pääseks sodi asemele
kuid tegelikult läheb see arutelu siin vist ikkagi suht lihtsa asja ümber liiga teaduslikuks ära. kett on küll suht kallis osa, aga mitte ka nii kallis, et sealt iga viimast kui kilomeetrit üritada kätte saada, seega puhastagu igaüks nii kuidas heaks arvab või üldse mitte. mina teen seda rohkem seepärast, et kett hästi jookseks ja sõites vähem lärmi tekitaks...maanteel seda loomulikult ei kuule aga mõnel muul puhul küll
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.