2003 gsxr 1000 turborull RaulK

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Velgedega läheb veel aega ja kuna suurt midagi ilma nendeta teha ei saa, siis nokitsesin ajaviiteks tulele alumise kronsa ära. Kuna torude ümber klambreid ei taha siis sai selline. Ülemine kinnitus tuleb juba sättida siis, kui ratta veerema saan.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas poison »

viisakas

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

No nii. Saab jälle öid garages veetma hakata. Käisin tiiru tallinnas ja tulemus järgmine...

Kurikristjani käest sain filtrid, mis loodetavasti ka peale sobivad. Velgede ning võllide eest hoolitses Meelis Palm motoremist. Suur :bsmile: sulle veelkord.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Hetkel paistab et tuli tuleb torude vahel alla poole tuua ja esiots üldse veidi madalamaks lasta. Homme alustan võllipukside treimisega. Kui rattad paigas siis saab juba edasi mõelda.

Kasutaja avatar

ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Not so very bad :)
Esirehviks vist Pirelli Angel? Ma omal ajal pisut uurisin, et kui kasutada ees laia ketsi, mis mõeldud kasutamiseks taga siis oleks mõistlik see ümber pöörata. Leidsin isegi ühe rehvitootja ametlikult kodulehelt küsimuste-vastuste rubriigist rehvitootja soovitused, milles oli välja toodud peamise erinevusena esi- ja tagarehvide vahel see, et üks on mõeldud kiirendusele ja teine pidurdamisele. Sellest tulenevalt rehvi sisese armatuuri vahe. Samas kui vaatad ükskõik millise tootja rehve siis mustrite jooksud ees ja taga on pea alati vastupidised, kus esirehvi puhul puutub mustri välimine serv varem maha ja tagumisel rehvil puudutab maapinda esialgu soone osa, mis rehvi keskel asetseb.
Eks see muidugi kõik üks suur teooria ole aga kui turbo ka peale tuleb ja kiirused juba ägedaks lähevad siis ehk tasub sul pisut seda teemat veel uurida. Teinekord ehk vaja hoog kiiresti maha ka saada. :bsmile:

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas poison »

kolm kodarat on kena

Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 749
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 63 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas tito »

poison kirjutas:

kolm kodarat on kena

Tahad ma kingin Sulle oma kolme kodaraga velje ? :D
Krt Vikiii tsikkel on nagu KTM või see GTM -garaazis tehtud mootorratas :mrgreen:
Vinge ehitusteema :bsmile:

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas puna »

Seda esirehvi pilti vaatasin ise ka ja kuna sul seal midagi küljes pole siis lihtsalt keera ratas võllipeal ringi

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Hetkel ees lihtsalt suvakas pastel mille 20 eest sain. Kui sõitmiseks läheb ostan ikka uue ja 190 või 200 laia. Mustri panen jh nö valet pidi jooksma. Esirattale treisin puksid ja sättisin paika ära. Tekkis ka esimene nusss. Z-i sadulad ei istu ketaste peale. Kettad ca 1,5 mm liiga suured ( täpset mõõtude vahet pole uurinud). Tuleb vist vahe maha treida, kuna see lihtsam kui suzu sadulatele vahetükke leiutama hakata, et need kawa hargiga sobima hakkaks.
Pilt

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Kas velgede keevitamise jälgedega on ka plaan midagi teha? Saab seal üldse midagi nii teha, et oluliselt nõrgem ei jää keevituskoht? Vabandan, kui küsimus rumal tundub - ei ole metallide töötlemise tehnoloogiaga nii hästi kursis.

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

t*** 200 ei pane mul on see laius ees :mrgreen: Keevitus jälgedest saab lahti nii, et ära kittida ja siis pulbrisse. Poleerida neid jah ei kannataks. Aru ma ei saa, miks ei keevitata seestpoolt kokku velgi.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Ok ras luban et üle 190 ei pane. Keevituse jälje tõmban alu pahtliga viisakaks. Kiige samamoodi.

Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 177
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 11 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas steal »

Esimene velg tehti tagumise velje servadest ja tagumine velg auto velje servadest? Pildilt tundub et mõlemad pooled pole ühesugused, ehk ühele poole on pandud nö rehvi paigaldusserv?

Kawasaki ZX-6R 2003

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Pole velgede laiemaks keevitamisega täpselt kursis, aga saan aru, et keevitatakse siis ikkagi vaid ühelt poolt, mitte mõlemalt?

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Oleneb tegijast. Mul on mõlemalt poolt keevitatud ja SEESTpoolt. Väljast kui vaadata,oleks nagu ühest tükist välja freesitud velg 8) Annab poleerida, värvida ja ei mingit pahtliga jebimist. Hinnavahe ka muidugi suur...

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6802
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 460 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Mu masinal oli ka tagavelg tehtud 16" to 17", kasutades auto valuvelge, Keevitatud nii seest kui väljast. Kõik oli ilus sile, märkamatu KUNI....
Mingi hetk avastasin, et tagarehv jookseb vaikselt tühjaks. Velg koos rehviga töökotta ja seal selgus, et keevise mikropraod (tõesti, midagi silmaga näha ei olnud, äkki erinevad sulamid) lekitavad vaikselt aga järjekindlalt õhku. Vo. lämmastik ei oleks lekkinud...
Igatahes tegin epoksiidiga velje seest üle ja jäi pidama.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Tasapisi tekib vajalikke vidinaid juurde. Kasutaja Koibs saatis maru hää hinnaga 530 keti, mis nibin nabin peaks pikkuse poolest ka sobima. Motohoovist ostsin 2 esihammakat. Üks 16 ja teine 14ne hambaga. Kuna kw kadu tuleb kindlasti märgatav ja et linnavahel mitte päris jalgu jääda, teen ülekande veidi kergemaks. Originaalis oli (vist) 15. Nüüd siis 14 ketti vedama ja 16sest teen võllile otsa.Tagahammakale tuleb ka veidi lisa. Rasmus tõi soomest hunniku alumiiniumit. Tagahammaka vahetüki tooriku läbimõõduks oli 160mm mis tuli lasta 125 peale. Välimise mõõdu koos astmega hammaka jaoks sain valmis, kuid sisemine otsalaagri pesa ning süvend velje poole tuleb lasta teha. Ei mahu pinki see jurakas lihtsalt.

Pilt

Tugilaagri plaadi võlli koos plaadiga sain samuti. Plaan kiige võlli pealt kinnitus valmis teha, ette otsa ka paar väiksemat lisaks ning siis tagasi soome kus saab juba cnc-s oma õige kuju. Esimestelt ketastelt võtsin ca 2,5 mm maha nii et nüüd istuvad sadulad ilusti sinna peale. Kettad toon velje pealt flantsidega välja, mitte ei vii sadulaid sisse.
Pilt

Ja väike teemaväline pilt ka. Suvel sai poola ja tagasi kihutatud. Nüüd jõudsid paberid ka kohale. :D
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Laagripesa ja ka rummu poolne ots mõõtu treitud. Augud sees, homme saan vast poltide peadele pesad ka sisse freesida ning hammaka kinnitus augud teha. Nv tahaks ülekande enam vähem paika ajada.
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Riistamarketist soetatud 13 eurine frees toimis ning poldipeade pesad said sisse lastud. Samuti hammaka enda kinnitusaugud. Vahepuksi kinnitasin kasutates 12.9 tugevusega 12mm polte, hammakal 10mm-seid.

Pilt

Tagaratta distants puksid ka paigas ning viskasin keti peale. Õnneks ulatab. Esimene hammakas tuleb küll osta uus, kuna treial pani mooda ning lasi keskaugu 50 asemel 50,3mm peale.

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

steal
Postitusi: 177
Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
Tsikkel: kawasaki zx-6r
Asukoht: saaremaa
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 11 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas steal »

Hea vaadata, kuidas mees mässab.

Kawasaki ZX-6R 2003

joel
Postitusi: 1829
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas joel »

Kas alumiiniumi sees on 12.9 poltide järgi vajadust?

Joel
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

Võimalik et mitte , kuid vägemalt kindlam tunne endal :D

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas poison »

esihammakale tugilaagrit pole vaja?

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas stev666 »

poison kirjutas:

esihammakale tugilaagrit pole vaja?

Mis sa arvad miks see "puks" seal hammakal on.?

dr800 2x
Kasutaja avatar

Teema algataja
RaulK
Postitusi: 636
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas RaulK »

poison kirjutas:

esihammakale tugilaagrit pole vaja?

Vaata paar pildi üles kus asjad laua peal on. :wink:

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas poison »

minu viga, kerimine pole veel selge :wack:

Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 510
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 30 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas h0lger »

Kas sul kett siis ka ulatuma jääb kui raskus ratastele läheb? Pildilt tundub nagu napikas.

Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas võll »

h0lger kirjutas:

Kas sul kett siis ka ulatuma jääb kui raskus ratastele läheb? Pildilt tundub nagu napikas.

Siis läheb ju kett lõdvemaks, esi ja tagumise hammasratta vaheline distants muutub lühemaks. Kui ratas aga allapoole, sellest punktist mis pildil on, peaks mingil põhjusel liikuma, siis läheb kett rohkem pingesse.

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2485
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 164 korda
Tänatud: 355 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas M.T. »

võll kirjutas:
h0lger kirjutas:

Kas sul kett siis ka ulatuma jääb kui raskus ratastele läheb? Pildilt tundub nagu napikas.

Siis läheb ju kett lõdvemaks, esi ja tagumise hammasratta vaheline distants muutub lühemaks. Kui ratas aga allapoole, sellest punktist mis pildil on, peaks mingil põhjusel liikuma, siis läheb kett rohkem pingesse.

Maksimaalne vahekaugus hammakate vahel peaks olema ikka siis kui kõik 3 punkti - esi- ja tagahammakas ning kiige kinnituspunkt on ühel joonel, mitte vastupidi.

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas stev666 »

millega kaitsed poleeritud velge

dr800 2x
Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

Täna sattusin kah ootamatult ratta juurde.
Tõesti juba hetkel näeb päris hea välja. Tagaots on ikka live-is korralik lahmakas, piltide pealt ei tundunudki eriti suur :D
Kultsete kättega mehed :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”