2003 gsxr 1000 turborull RaulK
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Velgedega läheb veel aega ja kuna suurt midagi ilma nendeta teha ei saa, siis nokitsesin ajaviiteks tulele alumise kronsa ära. Kuna torude ümber klambreid ei taha siis sai selline. Ülemine kinnitus tuleb juba sättida siis, kui ratta veerema saan.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
No nii. Saab jälle öid garages veetma hakata. Käisin tiiru tallinnas ja tulemus järgmine...
Kurikristjani käest sain filtrid, mis loodetavasti ka peale sobivad. Velgede ning võllide eest hoolitses Meelis Palm motoremist. Suur sulle veelkord.
Hetkel paistab et tuli tuleb torude vahel alla poole tuua ja esiots üldse veidi madalamaks lasta. Homme alustan võllipukside treimisega. Kui rattad paigas siis saab juba edasi mõelda.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Not so very bad
Esirehviks vist Pirelli Angel? Ma omal ajal pisut uurisin, et kui kasutada ees laia ketsi, mis mõeldud kasutamiseks taga siis oleks mõistlik see ümber pöörata. Leidsin isegi ühe rehvitootja ametlikult kodulehelt küsimuste-vastuste rubriigist rehvitootja soovitused, milles oli välja toodud peamise erinevusena esi- ja tagarehvide vahel see, et üks on mõeldud kiirendusele ja teine pidurdamisele. Sellest tulenevalt rehvi sisese armatuuri vahe. Samas kui vaatad ükskõik millise tootja rehve siis mustrite jooksud ees ja taga on pea alati vastupidised, kus esirehvi puhul puutub mustri välimine serv varem maha ja tagumisel rehvil puudutab maapinda esialgu soone osa, mis rehvi keskel asetseb.
Eks see muidugi kõik üks suur teooria ole aga kui turbo ka peale tuleb ja kiirused juba ägedaks lähevad siis ehk tasub sul pisut seda teemat veel uurida. Teinekord ehk vaja hoog kiiresti maha ka saada.
566 97 936
-
- Postitusi: 749
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
poison kirjutas:kolm kodarat on kena
Tahad ma kingin Sulle oma kolme kodaraga velje ?
Krt Vikiii tsikkel on nagu KTM või see GTM -garaazis tehtud mootorratas
Vinge ehitusteema
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Seda esirehvi pilti vaatasin ise ka ja kuna sul seal midagi küljes pole siis lihtsalt keera ratas võllipeal ringi
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Hetkel ees lihtsalt suvakas pastel mille 20 eest sain. Kui sõitmiseks läheb ostan ikka uue ja 190 või 200 laia. Mustri panen jh nö valet pidi jooksma. Esirattale treisin puksid ja sättisin paika ära. Tekkis ka esimene nusss. Z-i sadulad ei istu ketaste peale. Kettad ca 1,5 mm liiga suured ( täpset mõõtude vahet pole uurinud). Tuleb vist vahe maha treida, kuna see lihtsam kui suzu sadulatele vahetükke leiutama hakata, et need kawa hargiga sobima hakkaks.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Kas velgede keevitamise jälgedega on ka plaan midagi teha? Saab seal üldse midagi nii teha, et oluliselt nõrgem ei jää keevituskoht? Vabandan, kui küsimus rumal tundub - ei ole metallide töötlemise tehnoloogiaga nii hästi kursis.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
t*** 200 ei pane mul on see laius ees Keevitus jälgedest saab lahti nii, et ära kittida ja siis pulbrisse. Poleerida neid jah ei kannataks. Aru ma ei saa, miks ei keevitata seestpoolt kokku velgi.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Ok ras luban et üle 190 ei pane. Keevituse jälje tõmban alu pahtliga viisakaks. Kiige samamoodi.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Esimene velg tehti tagumise velje servadest ja tagumine velg auto velje servadest? Pildilt tundub et mõlemad pooled pole ühesugused, ehk ühele poole on pandud nö rehvi paigaldusserv?
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Pole velgede laiemaks keevitamisega täpselt kursis, aga saan aru, et keevitatakse siis ikkagi vaid ühelt poolt, mitte mõlemalt?
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Oleneb tegijast. Mul on mõlemalt poolt keevitatud ja SEESTpoolt. Väljast kui vaadata,oleks nagu ühest tükist välja freesitud velg Annab poleerida, värvida ja ei mingit pahtliga jebimist. Hinnavahe ka muidugi suur...
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6802
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 460 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Hoi!
Mu masinal oli ka tagavelg tehtud 16" to 17", kasutades auto valuvelge, Keevitatud nii seest kui väljast. Kõik oli ilus sile, märkamatu KUNI....
Mingi hetk avastasin, et tagarehv jookseb vaikselt tühjaks. Velg koos rehviga töökotta ja seal selgus, et keevise mikropraod (tõesti, midagi silmaga näha ei olnud, äkki erinevad sulamid) lekitavad vaikselt aga järjekindlalt õhku. Vo. lämmastik ei oleks lekkinud...
Igatahes tegin epoksiidiga velje seest üle ja jäi pidama.
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Tasapisi tekib vajalikke vidinaid juurde. Kasutaja Koibs saatis maru hää hinnaga 530 keti, mis nibin nabin peaks pikkuse poolest ka sobima. Motohoovist ostsin 2 esihammakat. Üks 16 ja teine 14ne hambaga. Kuna kw kadu tuleb kindlasti märgatav ja et linnavahel mitte päris jalgu jääda, teen ülekande veidi kergemaks. Originaalis oli (vist) 15. Nüüd siis 14 ketti vedama ja 16sest teen võllile otsa.Tagahammakale tuleb ka veidi lisa. Rasmus tõi soomest hunniku alumiiniumit. Tagahammaka vahetüki tooriku läbimõõduks oli 160mm mis tuli lasta 125 peale. Välimise mõõdu koos astmega hammaka jaoks sain valmis, kuid sisemine otsalaagri pesa ning süvend velje poole tuleb lasta teha. Ei mahu pinki see jurakas lihtsalt.
Tugilaagri plaadi võlli koos plaadiga sain samuti. Plaan kiige võlli pealt kinnitus valmis teha, ette otsa ka paar väiksemat lisaks ning siis tagasi soome kus saab juba cnc-s oma õige kuju. Esimestelt ketastelt võtsin ca 2,5 mm maha nii et nüüd istuvad sadulad ilusti sinna peale. Kettad toon velje pealt flantsidega välja, mitte ei vii sadulaid sisse.
Ja väike teemaväline pilt ka. Suvel sai poola ja tagasi kihutatud. Nüüd jõudsid paberid ka kohale.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Laagripesa ja ka rummu poolne ots mõõtu treitud. Augud sees, homme saan vast poltide peadele pesad ka sisse freesida ning hammaka kinnitus augud teha. Nv tahaks ülekande enam vähem paika ajada.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Riistamarketist soetatud 13 eurine frees toimis ning poldipeade pesad said sisse lastud. Samuti hammaka enda kinnitusaugud. Vahepuksi kinnitasin kasutates 12.9 tugevusega 12mm polte, hammakal 10mm-seid.
Tagaratta distants puksid ka paigas ning viskasin keti peale. Õnneks ulatab. Esimene hammakas tuleb küll osta uus, kuna treial pani mooda ning lasi keskaugu 50 asemel 50,3mm peale.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
poison kirjutas:esihammakale tugilaagrit pole vaja?
Mis sa arvad miks see "puks" seal hammakal on.?
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
poison kirjutas:esihammakale tugilaagrit pole vaja?
Vaata paar pildi üles kus asjad laua peal on.
-
- Postitusi: 510
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Kas sul kett siis ka ulatuma jääb kui raskus ratastele läheb? Pildilt tundub nagu napikas.
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
h0lger kirjutas:Kas sul kett siis ka ulatuma jääb kui raskus ratastele läheb? Pildilt tundub nagu napikas.
Siis läheb ju kett lõdvemaks, esi ja tagumise hammasratta vaheline distants muutub lühemaks. Kui ratas aga allapoole, sellest punktist mis pildil on, peaks mingil põhjusel liikuma, siis läheb kett rohkem pingesse.
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
võll kirjutas:h0lger kirjutas:Kas sul kett siis ka ulatuma jääb kui raskus ratastele läheb? Pildilt tundub nagu napikas.
Siis läheb ju kett lõdvemaks, esi ja tagumise hammasratta vaheline distants muutub lühemaks. Kui ratas aga allapoole, sellest punktist mis pildil on, peaks mingil põhjusel liikuma, siis läheb kett rohkem pingesse.
Maksimaalne vahekaugus hammakate vahel peaks olema ikka siis kui kõik 3 punkti - esi- ja tagahammakas ning kiige kinnituspunkt on ühel joonel, mitte vastupidi.
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Täna sattusin kah ootamatult ratta juurde.
Tõesti juba hetkel näeb päris hea välja. Tagaots on ikka live-is korralik lahmakas, piltide pealt ei tundunudki eriti suur
Kultsete kättega mehed
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.