Kawasaki KZ550 '84 - mart63
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
mart63 kirjutas:See 4 in 1 oleks selles mõttes parim, et CV karpadele meeldivat ühest kohast õhku saada, kõigil eraldi filter olevat raskeim timmi saada. Svammist filtrielemendi baasil ise "airbox-filter" ehitada on mõttest läbi ka käinud ja tegelt vist polekski üldse halb mõte, mingid universaalsed 52mm kõriga kummilutid vaja leida, muu jaoks on masinad olemas, et valmistada.
See nukiketipinguti on neil mootoritel üldteada jama ja laksuva heli põhjustaja idles, aga kindlasti kui asi laiali on, siis mõõdan ketilüli pikkuse ära, nagu manual kirjeldab, mingi 20 lüli pikkuste summa vm. Kui tõesti kett ka õhtul, siis õnneks saab ka needitavaid nukakette, niiet vähemalt päris laiali ei peaks kiskuma.
Düüside link hea vihje, panen bookmarksi, tnx!
Ise kasutasin "kõrideks" neidsamu hiinakaid- kogu metallfiltri osa lendas naaahhh 4tk maksab miski 15€
Primaarketti paraku ei pinguta ja niisama lihtsalt ei vaheta-mootor vaja pooleks kiskuda. Venimist sai mõõta lihtsamalt: kui palju kett "mängida" annab ja on õlivanni eemaldamisel tuvastatav.
Kasutatud vs. väga kasutatud
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.