Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Aastavahetusel end viltu ei võtnud, niiet eile sai olla produktiivne, nokitsesin ilusamapoolsed korgid esiamortidele, koos "spets" tööriistaga:
Esituli sai ka veidi madalamale aetud, kronsat veel viimistleb/kergendab:
Õhtuti ka sadula polstriga maadelnud, aga krt "kodukasutaja" pisike õmblusmasin on ikka hädas..
Hakka või elukutseliste meistrite teenuse poole vaatama. On kellelgi kogemust, mis taoline polsterdustöö maksta võib Eestis:
Svamm on vormitud ja alusplaadil, vaid õmblustööd vaja. Aluskiht 3cm jäika svammi, peal 2cm pehmemat svammi ning peale vormi vestmist venitasin kogu kupatusele ühtlustamiseks peale 5mm svammikihi.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Sai toodud mitmed erinevat tüüpi niidid ja nõelad, mitu korda masinat puhastatud ja reguleeritud ning lõpuks sai sätted piisavalt heaks, et ääri-veeri sai polstri tehtud.
Esimese vasika kohta suht rahul, võibolla üritan mingi hetk ka diamond mustriga teha uuesti ja ilusamini, hetkel aga täielik kopp õmblusmasinast..
Nüüd vaja kuskil normaalne klambripüstol sebida, mis plastiku sisse klambri lõpuni laseks, mu odav 15eurine laseb vaid paar mm sügavusele.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Hankisin sellise: https://www.k-rauta.ee/ehituspood/klamb ... ael-6-14mm
Lisaks 6mm terava otsaga klambrid, püstol ca 80% võimsusele reguleeritud, siis laseb kenasti pingule 6mm plastiku sisse, aga ei tohiks veel läbi naha rebima hakata.
Õhtul laseb polstri pingule..
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Tubli töö sadulaga. Esmapilgul liiga rõve polegi! Ma mõtlen seda siiralt kiitusena. Harva on näha, et keegi suudab ise midagi sellist teha, kus vakstu peal voltis ei oleks. Korralik töö jääks hea tegija juures kuskile 50 ja 100 vahele ma pakun.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Tänud!
Hea, et varem siis ei uurinud. Selliste numbrite puhul poleks ise higistama hakanudki. 50eur kindlasti kulunud erinevate kangaste, svammide, nõelte, niitide peale, katse-eksitus meetodi hind.
Aga eks isetehtu ikka uhkem.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Sikutasin peale, täitsa pandav. Kui mahti, teen veel ühe (loodetavasti kenama), kui ei, siis pole tollelgi väga viga.
Pingsusega pean veidi siit-sealt mängima, tagaotsas tõmbas liigne pingsus sisseõmeldud "voldid" sirgeks ja küljeõmblus jookseb vahepeal kõveralt.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Vahepeal oli vaikne, sai pakke oodatud, vaikselt on nüüd tilkuma hakanud ja sain kätte uue gaasirutska ning esipiduri pumba (Kawasaki ZR7 2001a.), originaal tahtnuks remontkomplekti, oli inetult suur ja tundub, et üldse vale. Kolb 14mm, kahe esikettaga peaks tehasest olema 5/8" (ca 16mm). Võibolla see kombineerituna ilmselt väsinud originaal kummist pidurivoolikutega muutiski esipiduri meeletult hädiseks ja pehmeks. Kettad ja klotsid on vinks vonks.. Ette ja taha nüüd vaja veel uued pidurivoolikud teha lasta, siis peaks piduritega timm olema. Veel sain kätte õhufiltri jaoks kummilutud (koos koonusfiltri laadsete toodetega.. hirmus et keegi taolisi oma mootori külge paneb.. ), nendega tegeleb lähipäevil.
Sain ka Koso DB-01R+ spidomeetri kätte, jah jah, natuke väljub retro liinist, aga võlus kompaktsuse ja täisfunktsioonidega. Alternatiiv olnuks pisike ümmargune trossiga spido + paar hoiatustulukest, nüüd on aga spido+tahho+kütuse tase (andur olemas ja ühilduv, 510oomi) + kõik hoiatustuled, mis vaja. Mis nüüd veel rohkem isutab, on väike "tuulelapakas" tule kohale. Peab papist prooviks lõikama ja vaatama siit-sealt, kas hea.
Sain kätte ka suunatuled, aga nende kohapealt pole päris kindel, kas nad mulle meeldivad. E-märk on peal, niiet ÜV jaoks parajad, võibolla hiljem ehitan ise miskid ekstrapisikesed ja võimsad LED suunakad, praegu jätab need.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Paagisisest stock andurit, mis 510 oomine ja seega sobib Koso taha. Kui juba andurit poleks, siis spets pookida ei viitsiks, aga kui on, miks mitte kasutada.
Spido tross kaob ära ja tuleb magnetiline andur, ilmselt tagarattale, lihtsam juhet peita.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Vahepeal on muud projektid suurema aja neelanud, aga tsikliehitus päris soiku pole jäänud. Siiski tuleb tõsta tempot, märts juba ukse taga..
Sain vahepeal kätte uue aku elemendid, A123 liitium-ioon purgid.
Sai need nüüd siis kokku joodetud ja karpi pistetud, mõnusalt pisem kui originaal, ja vaid nüüdki mahub aku napilt, saba sai ikka kärbitud..
Purke on kokku 8, ühendus 4tk jadamisi rööbiti paaridest (4S2P), see annab 5Ah ja 240A käivitusvoolu. Sai juba proovitud kah, akud pooltäis ja ketrab starterit nii et tahab lendu tõusta. Oleks ilmselt piisanud isegi vaid 4tk jadamisi.
Miks ise tegin? Mõistliku hinnaga tööstuslikud liitiumakud on liiga suured, kuna tehtud asendama pliiakut ja ühilduma originaal akukinnitustega ning mul ruumi vähe..Omal süül.
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Väga viis, mis sellise aku omahind tuleb ?
Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Mina arvestasin kunagi jämedalt 10 taala pott pluss nokitsemine. Hea on siis, kui originaaltootja elemendid saad, mitte järgi tehtud.
Ise läksin peale kaalumist seda teed: http://www.go-aliant.com/web/battery/in ... 11&lang=en
Saab Streetmotost või veebikaubandusest, hinnavahet põhimõtteliselt pole.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
200A läbi nende peenikeste akusiseste juhtmetega ei ole väga mõistlik.
Pigem oleks poldid läbi vasest tabide pannud ja mutrite ja seibidega kokku tõmmanud, vähendaks võimalust, kus juhe üle kuumeneb ja joodisest lahti tuleb.
Töö ise on ilus, tundub, et tehnikat ja vahendeid on mida kasutada.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Odava otsa poeakust praktiliselt odavam ei tulegi, kui originaal A123 purke kasutada. http://www.ebay.de/itm/321628679874
11€ *8tk, karp 8€ ja natuke nipet-näpet nokitsemist. Vähemalt on täpselt selle kujuga, mis ära mahub.
Akusisestest juhtmetest 200A läbi õnneks ei lasegi, luban et autodele täkku andma ei hakka..see 240A oli pigem teoreetiline väljund purkide kohapealt. Muudes tegevustes olen sama kaablit 100A kandis kasutanud, kärab. Heh ja ega Kawa originaal jõujuhtmestik pmts jämedam polegi..
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Jälle vähe jutustatud, pilte pole ka väga teha viitsinud, midagi väga põnevat nagunii pole, lõputud pisiasjad ja viimistlemine siit-sealt.
Numbrimärki sai proovitud nii üht kui teistpidi, tagarattavõlli juurde oli tobe ning pika pulgaga tagaratta taha tuua oli ja porr, tuleb "porikapikendusena" ja valgustama ilmselt led-polt/poldid. Ühtlasi sai tagaporikat seetõttu veel paar cm kärbitud ning tagasuunad liikusid ka natuke tahapoole.
Meisterdatud sai ka pisikesed küljeplastid koos põskedega, et õhufilter mahuks.
Eile-täna sai ratas pulkadeks ning raamil kõik külge punktitu sai kinni siristatud ning veel viimased igasugused originaal kinnituskõrvad maha käiatud.
Raam läheb liivapritsi ning siis pulbri alla. Veljed ja mootoriosad ilmselt klaaskuulpritsi ja vedelvärvi alla. Kerevärv aka paak,porikad ja küljeplastid on ikka veel lahtine, kas jätta roheline või proovida midagi muud.. "Turvaline" oleks mustaks kõik teha, aga ilmselt jääks natuke igav..
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Täna sai mindud mootori kallale. Tulemused üle ootuste. Teadsin eelmiselt omanikult, et sees on ilmselt standardmõõdu kolvid remontmõõdu plokis ja et suht kohvi on kogu see combo, muu aga tundus viisakas.
Klapivahed oli kõik normis peale ühe väljalaskeklapi, mis natuke liiga tuuga. Nukakett pole ka välja veninud, 20-lüli pikkus 127.8mm, manual annab maksimumiks 128.9.
Üldpilt kena nii vana kone kohta, nukad kenad ja puhtad, saaled kah. Teine korralik standardmõõdu plokk koos standarmõõdu kolbide ja tutikate rõngastega on mul juba ootel. Nüüd veel mootori ilusakstegemise küsimus.
Altosa värvkate korralik, vaja vaid korralik küürimine teha. Värvida vaja küljekaaned ning plokk+pea. Viimaste jaoks ilmselt vaja soodapritsis käia, liivaprits liiga karm alumiiniumile ning liiga hull nühkimine tundub käsitsi.
Kolbidel on võimsad möödapuhumise märgid ja jube tahmased on ka, tossas ta mul ka külmalt - ei tea kas peaks klapisääretihendid üle vaatama?
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 16 Juun 2013, 10:37
- Tsikkel: KTM adventure
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Sellises seisus vaheta klapisääre tihendid kindlasti ära.Ei maksa varandust ja kripeldama ka ei jää.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
mart63 kirjutas:Õigem vist oleks, tuleb miski klapivedru kokkusuruja ehitada..
Pitskruvi ja jupp toru (5cm), millel on küljepealt pikuti 1cm laiune riba välja lõigatud. Toru läbimõõt peab olema väiksem kui pitskruvi kruvi otsas oleva taldriku läbimõõt. Toru väljalõike kaudu saad kutsikad kätte. Pitskruvile ilmselt tuleb mingeid distantspukse külge keevitada, et pitskruvi tald toetaks klapitaldikule, jne.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Jep kunagi mitmed aastad tagasi sai jännatud mopi klappidega, siis oli ka lõhkilõigatud torujupike ja pitskruvi, seekord klappe rohkem, teeb miski korralikuma agregaadi, jube ebamugav oli.
Klapisääre tihendite ärasikutamiseks tuleb ka vist mingid modifitseeritud näpsid keevitada v saab tavapärast riistadega nikerdatud?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Hoi!
Kõige lihtsam on autorem töökojast klapivedru suruja laenata- ei ole mingit leiutamist ega jebimist.
Mitu korda Sa kavatsed seda siis ette võtta?
Klapisääre tihendid saad lihtsalt ära ja uued paika, ei ole samuti midagi keerulist.
Kui juba pea maas, tee ka klappide test- kaan tagurpidi ja diislit triiki täis, ootad natukene ja näed, kas on mõni ebatihe.
Kui nii kui nii klapid maas, sovelda.
edu
EDIT: kindlasti soovid ise nikerdada
6mm kinnitus läheks nukaraami...
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Kui tahad klappidega korralikku tööd teha siis vii Windorfi.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Eks vaatab, kui ei pea, siis mõtleb edasi. Klapisäärtega saan ise kah hakkama.
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Klapid käisin peene pastaga üle, sai nõgikihi vahelt ära, pinnad kenad. Tahtsin pea kokku laduda ja uue lekketesti teha, aga kahjuks tellitud klapisääretihendid et läinud klapi juhtpuksi osta - tuli tellida uued, need jõuavad alles järgmine nädal, niiet seniks üks lõputu küürimine,nühkimine ja värvimine käinud ca nädala õhtud ja terved pühad. Pilte sai natuke palju, juttu see-eest palju polegi..
5€ - 5min klapisuruja:
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Sai amordid kokku laotud, sisse läks 15W õli, stock 10W asemele, tahaks natuke jäigemaks, kuna madaldatud kah. Eks näis kas hiljem vedrule ka miskit distantspunni vaja eelpinge tõstmiseks.
Kuna spidokas tuleb magneti ja hallianduriga tagarattalt, siis esiratta inetu spidotrossi tiguülekanne pidi kaduma. Kuna originaalis on simmer tiguülekande korpuses, siis tuli teha veljele simmeri adapter ning treida üks uus küljepuks.
Leegitorudelt rooste ning musta kroomi jäägid maha pritsitud ning valmis mustaks võõpamiseks:
Ning viimaseks sain täna ka puuduvad O-rõngad karpadele ning sai need kokku laotud:
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Kahekomponentse autovärviga, eelnevalt oli vist aerosooliga värvitud - carb cleaneriga voolas enamus maha..
-
Teema algataja - Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kawasaki KZ550 '84 - mart63
Nii, raam käis reedel liivapritsis-pulbris. Alla sai tsinkkrundi ja peale poolläikega RAL9005 musta. Leegitorudelt ja sumpapütilt sai ka liivapritsis kroom eemaldatud ning peale läks kuumakindel värv.
Täna sai suures tuhinas ratas kuskile maale kokku visatud, suur kihk oli näha, et kuidas siis on. Mootori ülemine ots tegelt kokku kruvitud veel pole, ei saa enne koostada kui Hollandist ketiliugurid saan ploki sisse - ca uuel kesknädalal vast, viskasin pildi jaoks lihtsalt silindri tikkude otsa. Kuniks mootoriga edasi tegeleda saab, tuleb lõpetada 'keretööd' ning lõpuks värv ära otsustada.. Lisaks igasugu nipet-näpet asju, jalarauad jms pudinad. Seejärel ka ELEKTER. Kui kõik tempokalt edeneb, võiks järgmine nädalavahetus mürtsu saada juba.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.