Kaassõitja vanuse alampiiri langetamise ettepanek esitatud → Re: Kaassõitja vanuse alampiiri langetamise ettepanek esitat

Kasutaja avatar

jkpoig
Postitusi: 28
Liitunud: 08 Mai 2013, 14:23
Tsikkel: ZR7

Re: Kaassõitja vanuse alampiiri langetamise ettepanek esitat

Lugemata postitus Postitas jkpoig »

Sinna nimekirja võiks minu meelest juurde lisada, et lapsel peab olema kinnine kiiver.
ja see täistallaga peab ulatuma oli ka väga mõistlik tähelepanek.

Kinnine kiiver kahel põhjusel.

  1. Et vältida ebakõlasid, mida kiiver tähendab.
  2. Kui ikka väga kehvasti läheb siis maha riivitud lõug tagasi ei kasva ja lapsel edasine elu võrdlemisi keeruline (rikutud).

Lisaks:
Võimalik, et on mõistlik ka muu varustuse nõue eraldi ära märkida antud punkti all. Nii on üheselt selge, et lapsel on vaja ka teisi kaitsmeid peale kiivri.
Elu näitab, et inimesed ei oska seadusi lugeda ja neist aru saada. Samas kui küsimus on lapse turvalisuses, siis võiks eraldi olla punktis välja toodud veelkord tingimused ka turvavarustusele täpsemalt kui ainult kiivri nõue.

Nii ennetaks keskmise lugeja tehtava vea, kes loeb välja, et ainult kiiver peab olema.
Minu meelest ennetaks see rumalust ja ehk päästaks elusid. Muul põhjusel ei näe seda vajalikuna täpsustada.



Money well spent Pilt

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”