2x scrambler Domikat (nx650)
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: 2x scrambler Domikat (nx650)
ats30 kirjutas:Peen töö ja meeletu kannatus!
Tänan. Kannatus vast siiski nii väga mitte – pigem ikka pikk teraapia
Sõna „Kannatus“ tundub olema vist paaris sõnaga „Muretsema“. Muretsesin omale mootorratta – no ma tahaks näha seda mootorratta omanikku, kes muudkui muretseb, et tal mootorratas on. Võiks ikka natukene lõbusam olla kui muudkui muretseda ja kannatada
ats30 kirjutas:Eelmisel aastal orienteerumisel vist juhtusin nägema ka elusuuruses ...?
Jep. Kahest viimasest etapist sai osa võetud küll. Väga äge. Sel aastal kindlasti jälle. Nüüd jään ehk aftekalegi, sest telk, madrats ja padi peaks kenasti kaasa mahtuma.
ats30 kirjutas:Kas õhupuhasti jäi täis mahus originaal ja omale kohale?
Antud rattal ei jäänud õhupuhasti alles, sest sabaraami väänamisel ja „joone“ tagaajamisel see ei oleks eriti lihtsasti enam õnnestunud. Tänasel päeval filtreerib sisseimetavat õhku päris kenake UNI švammfilter, mille Streetmoto mulle välja otsis. Raami vahele sai painutatud ja keevitatud kenake plekitükk, et võiks iga ilmaga läbi iga pinnase sõita, kartmata filtri kerget määrdumist. Küll aga saab teisel Domikal kenasti hakkama originaaliga.
ats30 kirjutas:Kuidas eelarve kujunes, võrreldes prognoosiga?
Eelarve ... jah. Sellega on pisut keerulisem. Plaanid muutusid omajagu töö käigus. Aga suures plaanis olen varasemalt eesmärgistanud, et igas kuus oleks kulutada ca 200€. Kui palju see nüüd antud projekti puhul õnnestus – ma täpselt ei teagi Aga kohe saan ise ka teada.
Püüaks siis kokku lugeda, sest mõned arved on veel leitavad:
Toorik Domikas tuli kätte hinnaga 800€. Hiljem olen igasugu projektist üle jäänud juppide eest tagasi saanud ca 250-300€
No ütleme, et toorik siis 550€Esiporikas. Osta.ee oksjon. Saabus Põlvamaalt. 6,95€
Tagaporikas samuti osta.ee oksjonilt. Varemalt IŽ 350 või 49 oma. Hind 25€
Tankituli Tagadi vanakraamilaadalt. Müüja küsis ilusama eest vist 70 ja koledama eest 50. Kauplesin roostesema lõpuks 40-ga. Hiljem siis Tööriistamarektist uus Hella sisu veel juurde. 27. Kokku siis tulele 67€
Paak. Ebay oksjon 112,50 + 50 post. Saabus Iirimaalt. Kokku 162,50€
Komplektne tagavelg, millest läks käiku velje pöid ette. Ebay oksjon 55,92 + 40,90 post. Saabus Prantsusmaalt. Kokku 96,82€
Kodarate komplekt UK-st. £142.70 koos saatmisega. 178€
Sadul. Selle hinda täpselt ei mäletagi. Aga võis ehk olla 250 või 300. Selle eest maksmisel kasutasin eelmisel aastal Valge Daami Bike Show auhinnakotis leidunud kinkekaarti 50€ väärtuses.
Paneme kuludesse siiski 250€
Mootoriremont koos uute tihendite, kolvi, silindri puurimise, klaaskuulpritsi ja värvimisega. Lisaks kõik uued poldid roostevabast. ca 500€
Üksikud detailid nagu suunatuled, kummituutud ja erinevas mõõdus torusid, mida väänata. Ca 200€
Värvimised. Kahjuks ei mäleta absoluutselt neid hindasid, sest kõik detailid sai värvitud üksikutena. Osad detailid Cerakote värvidega. Osad pulbervärvitud. Paak ja ovaalid airbrushitud. Pöidadele pinstripe. Lisaks paak seest ainega möksitud. Porikad värvitud autovärvidega ja lakitud. 99% originaalpoltidest ja -klambritest tsingitud.
Kuluosad. Sama lugu nagu värvimisega. Väga keeruline öelda, sest väga palju juppe sai üksikult ostetud erinevatest kohtadest. Aga eks sinnagi kulus omajagu, sest vahetatud said 90% laagritest koos puksidega, hammakad, kett, pidurikettad, -klotsid, vedelikud, filtrid jne.
Võtame kokku alates tooriku ostmisest ja juppide müümisest punktid 1 kuni 10 550+6,95+25+67+162,50+96,82+178+250+500+200= 2036,27€
Suurusjärguna võiks võtta punktid 11-12 kokku ehk umbes 1500€ ???
Max kulud seega vast kokku koos varem mainimata rehvide ja veel millegagi ehk ca 4000€, jaotatuna umbes 10 kuu peale, mis tähendab, et ületasin 2X oma plaani, kulutada ühes kuus 200€
ats30 kirjutas:Igasugu kriipivatest häältest Domika/Donna mootoris- sõitsin kunagi ühel matkal terve õlivahetusvälba (ca 3000km) kuiva mootoriga. Miks, sellest on pikemalt juttu ühes minu reisijutus, mis on kusagil huvilistele leitav. Igatahes, kui õli sisse sai, oli koju veel mõnituhat km. Ei kuiva ega õlise mootoriga ei olnud kordagi probleemi ei jõu ega käivitamisega. Mis kõige veidram, mootorit lahti võttes selgus, et kannatada on saanud ainult nukkvõll ja nookurid, mis olid lihtast ära kulunud. Vändal ja kepsul-kepsusõrmel ei ole isegi tuntavat loksu. Nii et igasugune pisike vaevukuuldav võõras heli ei pruugi olla muud kui esteetiline "viga". Aga meenub, et igasugu võllide otsas peaks olema terasseibid. See käib selle jutu kohta, kus mainisid, et miski võlli ots paistis kulumisjäljega vms.
Hetkel lasen selle väikese kriipiva häälekesega julgelt ringi. Hullemaks ei ole läinud ja vaid päeva esimesel käivitamisel cab minuti jooksul vaevukuuldav sirin, mida kõik kõrvalseisjad ei ole kuulnudki
566 97 936
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.