Leegika ja sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ühenduskoha tihendamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 15 Aug 2011, 16:57
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan EN500
- Asukoht: Kose & Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 4 korda
Leegika ja sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ühenduskoha tihendamine
Hei
Kas keegi seletaks/jagaks kogemust, kuidas saaks tihendada leegika ja sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] vahelist ühendust?
Probleem on selles, et sealt vahelt tuleb heitgaasi läbi.
Lahti võttes selgus, et sumpsi ja leegika vahel on olemas selline eraldi tihendusvõru laadne asi aga see ei ole piisav.
Kuna sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ei ole originaal, siis uut varuosa on ka keeruline tellida ja prooviks ise hakkama saada võimaluse korral.
Üks pool on ok aga teisel pool tuleb gaasi läbi.
Any ideas?
Ratas: Kawa EN500
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Leegika ja summuti ühenduskoha tihendamine
Suvalises autopoes võiks olla summitite jaoks mõeldud tihenduspastat. Paned sellega sumpa kokku ja kuumusega kivistub see ära.
-
- Postitusi: 506
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Leegika ja summuti ühenduskoha tihendamine
Osad nendest pastadest muutuvad kivistudes savilaadseks s.t. pudedaks, mistõttu võib see kraam sealt välja pudeneda.
Korra sain mingist autpoest mingi pisema tuubi, kus sees olev punane ollus muutus silikooni laadseks, tundus oluliselt sümpaatsem.
Mingid ahjunöörid vms on ka olemas.
Oleneb, milline see vahekoht sul seal on.
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 15 Aug 2011, 16:57
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan EN500
- Asukoht: Kose & Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Leegika ja summuti ühenduskoha tihendamine
claw kirjutas:Oleneb, milline see vahekoht sul seal on.
Pilti kahjuks ei teinud aga põhimõtteliselt on leegitoru, selle ümber on see tihendusvõru (ca 30-40 mm pikkune torukujuline õhuke plekk), siis on sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] selle peal ja sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] peal omakorda poltkinnitusega klamber.
Nööri sinna vahele toppida ei mahu, võib-olla niiti . Pastat vast õnnestub panna.
-
- Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Leegika ja summuti ühenduskoha tihendamine
Ma olen jämedamate vahede korral toimetanud asbestriide, -paberi või -nööriga (jaa, tean on tappev ja peaksin ropu raha eest tellima spetsialistid, kes sellise materjali utiliseerimisele veaksid ). Kitsastes oludes olen vaskplekist sobiva võru keeranud ja vahele pistnud.
Tel: 53453529
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.