Honda FT500 "Krants" Ascot
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Honda FT500 "Krants" Ascot
Kuna sellest asjast siin mingit projekti ei sündinud, siis sai lahtiste silmade ja avatud meelega ringi vaadatud, kuni soodsa hinna tõttu jäi sõelale üks pealkirjas mainitud imeliku nimega elukas. Tehaseliinilt veeres see sõiduk kunagi maha sellisena:
minu kätte jõudis kellegi kurja käe läbi suht-koht ära pilastatuna:
Erinevates foorumites on Ascotit nimetatud üheks koledamaks rattaks üldse ja ju siis eelmised omanikud üritasid seda lippu auga kanda.
Aga kuna sihiks oli kohvik või midagi sinna kanti, siis tooriku väljanägemine ei heidutanud ja peale aastast garaažis seismist sai sel kevadel hakatud toorikut laiali lammutama ja asjakohaseid vidinaid mööda maailma taga otsima ja tellima. Kohvikule kohaselt said esimestena soetatud clip-on'id ja paak.
Esimestega juhtus see ikaldus, et õiges asendis paigaldamist segasid ülemise traaversi kinnituspoldi pead ja seetõttu leidsid need omale uue elu selles projektis Paagiga ei läinud kah kõige sujuvamalt, aga sellest hiljem.
Tel: 53453529
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
http://bubblevisor.blogspot.com/2014/08 ... racer.html
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 360&type=1
vblla tekitab mõtteid või kergitab latti
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Seda olen vaadanud ja näpuga katsunud Saade Renardi FT-t oli vist esimene asi, mis peale ratta ostmist sai vaadatud:
poison kirjutas:http://bubblevisor.blogspot.com/2014/08 ... racer.html
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 360&type=1vblla tekitab mõtteid või kergitab latti
Tel: 53453529
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Tänaseks peaks see aparaat juba hoopis teist nägu olema ...
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Nii on, ratas on täna juba teist nägu. Aga kõigest järjekorras
Maha müüdud clip'ide asemele sai päris tükk aega uusi otsitud, kuni õnnestus saksast ebay kaudu ühed sobiva mõõduga tommasellid saada, tüv paberitega ja puha. Paari nädalavahetusega sai ratas pulkadeks võetud ja aeg oli raami kallale asuda:
Kuna ft on idee poolest natuke metsa (loe: enduro) poole, siis olid esiputked täpselt 10 cm liiga pikad. Nagu pildilt näha, siis eelmine omanik oli need lihtsalt sisse lasknud ja sõitiski selliste väljaturritavate torudega ringi. Aga enne amortide mahavõtmist oli vaja raam paika saada.
Kuna eesmärgiks oli teha ilma skoobita, nn brat style ratas, siis tekkis vajadus korraliku tagumise looga järele. Samuti sai hakatud otsima mõistliku hinna- ja kvaliteedisuhtega keevitust. Mõlemad justkui lihtsad asjad, aga olles toru painutuse teemal helistanud 3-4 metallitöödega tegelevasse ettevõttesse, selgus et ükski neist ei olnud valmis mulle sobiva läbimõõduga ja raadiusega toru keerama. Kuna udupeente masinate seadistus ja šabloonid ei sobinud. Üritasin leida ka mõnda vana torujüri käsipinki, milliseid vanasti tollise veetoru painutamiseks kasutati ja milliseid vedeles iga kuuri all, aga needki olid kõik oma tee emexis lõpetanud. Ja saigi siis asjakohane jupp, natuke nõme küll, aga Saksamaalt tellitud. Aga selle eest oli asi millimeetri pealt sobiv - peale originaalsaba eemaldamist jäi üle vaid uus tükk kilet välja võtta ja kahe sõrmega allesjäänud torudesse pista. Ja hiljem kinni keevitada.
Keevituse hankimisega ikaldus kah. Olles paar kirjade järgi sobivat välja vaadanud ja üritades neid näpuga katsuma minna, selgus et jälle eesti ettevõtted ei taha raha teenida - kõnedele ei vastatud, tagasi ei helistatud, kodulehel olevale aadressile minnes ettevõtet ei leidnud jms jama. Lõpuks sai ostetud Stokkerist (tänud Peebule asjaliku pakkumise eest), aga koha peal masinale järele minnes õhkus leti taga oleva müüja igast rakust, et olen seal poes ülearune. Seega jäigi traat, mask jm mudru sealt ostmata. Aga põhiline oli olemas ja võis hakata ennast keevitamise saladustega kurssi viima. Algust sai tehtud akukastiga.
Kuna soov oli aku parema kaalujaotuse huvides võimlikult madalale viia (alternatiiv oleks olnud ülemiste amordikinnituste vahele tagaratta ette), siis peale Andresega nõu pidamist ja erinevate sobivalt väikeste akude hindu võrreldes langes valik tavalisele madalale Varta motoakule. Mis aga oli laiem kui originaal ja mis tähendas algajale keevitajale päris tükk nikerdamast Lihtsuse huvides sai uus alus tehtud raami külge keevitatuna. Kõrgus sai timmitud selline, et põhjas tagaamordiga jabb kiige ja aku vahele pool cm.
Raamitöödega paralleelselt said esiamordid ja paak viidud Andrese kätte, et torudel üleliigsed 10 cm maha võtta ja paagil eesmised kinnitused sobivasse kohta ümber tõsta.
Amorte lahti võttes selgus, et juhtpuksid on kulunud ja need tuli välja vahetada, mis omakorda tähendas mõned nädalad juppide ootamist (mis aga ei seganud muid tegemisi). Paagiga kiskus kahtlaseks. Kinnituskõrvad said küll ilusti ringi tõstetud, kuid peale liivapritsi selgus, et nii mõneski kohas oli rooste oma töö teinud ja paagil augud sees. Mis pani natuke mõtlema ja erinevaid variante kaaluma. Võitjaks osutus plaan osta uus paak ja müüa olemasolev mõnele osavnäpule, kes viitsib selle pidamasaamisega vaeva näha. Tehtud-mõeldud ja nädal hiljem oli postiljon uue paagiga ukse taga ja mis nägi kah päris edev välja:
Uuel paagil olid esimesed kinnitused täpselt õige koha peal ja muutmist vajas ainult raamil olev tagumine kinnitus. Nagu pildilt näha, siis olid selleks ajaks ka amordid valmis ja võis hakata sadula peale mõtlema:
Vaiku ja riiet sai kümneka eest Kiili paaditehasest, samuti peotäie soovitusi, kuidas ja mida teha. Võrreldes kunagise epoga mäkerdamisega nagu öö ja päev.
Rehvivalikul kaalusin kas old-skuul firestone või midagi robustsemat ja hinna poolest sai valitud Mitas E-08. Päris keeruline oli leida soovivas mõõdus ühesugust esi- ja tagarehvi ning isegi Mitaste puhul selgus, et esirehvi muster on küll samasugune, aga väiksema sammuga. Aga välja näevad päris head:
Vahepeal sattusin teise ratta summutikeevitusega Prn mnt radikatöökotta, kus selgus, et spetsialistid taastavad ka bensiinipaake. Mis äratas uuesti mõtte reanimeerida algselt plaanitud superspordi paak.
Paari päeva pärast oli paak joodetud ja edukalt survetesti läbinud. Et asi kindel oleks, sai tellitud pudel spetsmääret, mis peaks tihendama igast mikropraod ja takistama edasist roostetamist. Eks näeb. NB! Soovitav kasutada õues ja liikuva õhuga, mul tuulevaikuses tahtis ikka ära lämmatada. Ime, et sellist lennupostiga saata sai üldse...
Vahepeal lõi välja minu sisemine galojan ja sai sobivaid aksessuaare hangitud:
Nagu kogu ülejäänud ratas, oli ka summuti krt teab, kuidas ära näritud
Peale radikaspetside juures käimist nägi palju asjalikum välja
Ja siis lõpuks oli käes see pidulik hetk, kus võis kogu kola liivapritsi ja värvimisse viia. Kuna raamil olid nii rooli- kui õõtsalaagrid korras, siis otsustasin neid mitte välja võtta ja pesin brakecleaner'iga puhtaks ning katsin kinni.
Ja tagasi sain sellised. Tänud Soodahaile ja Laagris olevale värvitöökojale.
Ja vahepeal sai jällegi uuesti sadula kallale asuda, hea et materjale sai varuga võetud
Sadulapõhi valatud, võis paagi värvimisse viia. Toon tuleb samasugune hall, nagu esitulel ja tagakiigel. Esitulest rääkides, sain ka neid mitu tükki teha. Kuna soov oli teha ilma eraldi spidokata ratas (st spido esitules), siis sai kunagi ostetud üks vana IZ-i tuli. Aga vaadates selle BA-20 pirni ja mõeldes selle valgustusomadustele, tekkis soov millegi H4 sisaldava järele ja nii saigi eelmisel sügisel Tagadi laadalt ostetud üks java plastkorpusega esituli, väga korraliku tulevõru ja reflektoriga muideks. Aga siis olles tööriistamarketis kvaliteetaega veetmas, jäi silma mingi H4 sisuga traktori töötuli, parktulega ja puha. Ning mille sisu istus ideaalselt garaaži riiulis vedeleva IZ-i tule sisse. IZ-i tuli meeldis seepärast rohkem, et korpus metallist ja on väiksem (6" vs java 7"). Aga jällegi, miks teine kord on mõistlik terve ratas mustalt kokku panna, esituld paigaldades selgus, et keerates hakkab tuli käima vastu roolilukku ja üldse jäi roolikannule nii ligidale et juhtmete vedamine muutus kahtlaseks. Ja polnudki muud teha kui võtta Jawa tuli ja viia see värvimisse. Selle tule eelis oli jälle see, et kogu juhtme- ja pistikumajandus koos spidokaga mahtus sinna paremini ära:
Pildil on näha ka uus edev pidurivoolik, mis biker.ee kõrval hydroscandis 5 min ootetööna valmis tehti. Igasugused käepidemed, lülitid jm vidinad lähevad originaalid, uus on ainult hiinast tellitud spidokas, mis sobis Jawa tulele millimeetri pealt. Isegi trip-meetri nullimisnupu auk sai tehtud, aga sobivat nuppu peab veel otsima.
Kuna originaalspidokas oli rattal ostes asendatud jalgrattaspidoga, siis tuli ka uus spidoka tross tellida. Esiamortide lühendamise ja laia lenks asemel clip-on'ide tõttu piisas 10-15 cm lühemast, kui originaal. Sobivaks osutus CB500 tross. Ka tellimusel tehtud pidurivoolik sai 15 cm lühem.
Elektriga oli parasjagu peamurdmist, kuna peale erinevat värvi juhtmepikenduste ja isoleeride eemaldamist nägi asi päris trööstitu välja:
Asja tegi põnevamaks see, et originaalis 6 juhtmega süütelukk sai asendatud 4 juhtmega HD süütelukuga. Ning kuna alguses ei leidnud netist ka elektriskeemi, siis oli peamurdmist kõvasti. Süüteluku perfektseks pigalduseks tuli mööblifurnituuri poest soetada üks kroomitud ümmargune kapinupp, lüüa sel põhi minema ja lõigata servad ära nii, et allesjääv osa istuks olemasolevasse lukuavasse:
Tulemusega võib vist rahul olla:
PS: pildil olevad led-suunakaid ei saanudki toimima ja asendasin need halogeen-suunakatega.
Tel: 53453529
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Kui juhtmestik peale sai, siis tekkis jama igasuguste releede jms paigutamisega. Eriti täbar oli starteri releega, kus pädeva läbimõõduga juhtmeid ei andnud väga painutata. Aga paika ta sai:
Kuna paak oli veel värvimises ja sadulamaterjal poes, oli aeg värske õli sisse valada ja vaadata, kas saab katlale tule alla. Õlifiltriga oli alguses plaan see kohalikust kaubandusvõrgust soetada, kuid peale paari erineva poe külastust selgus, et keegi sellist jublakat tarnida ei suuda. Sa siis neid internetist terve peo täis tellitud, et tulevikus võtta oleks. Filtrit vahetades selgus eelmiste omanike loominguline lähenemine - defitsiidi tingimustes oli sobiva läbimõõduga filtrist õlikindla silikooni abil sobiv valmis meisterdatud ja tundus, et töötab. Vähemalt oli õli ja filtrit vahetatud...
Tagapiduri õlipotsik sai asendatud jämedama läbipaistva voolikujupiga, näeb mõnusalt minimaalne välja. Aitähh Andresele idee eest
Vahepeal oli ka tellitud sadula poroloon kohale jõudnud ja peale mõnetunnist lõikumist-lihvimist oli sadulapõhi vakmis. Üks pilt tööprotsessist:
Sadula katte jaoks ostsin Noorest Tehnikust meetri kunstnahka ja käsitöö poest paar rulli jämedamat õige tooniga niiti, kokku õmblesin tavalise koduse õmblusmasinaga. Kuna pealmise kihi alla panin ka aluskatte (5mm kangaga kaetud porolooni), siis kohati ei tahtnud masin korralikult edasi vedada ja õmblus sai ebaühtlane. Eks millalgi talvel peab uue ja korraliku katte õmblema.
Tagumise tule kinnitus ja numbrialus sai samuti garaažis vedelenud alumiiniumtahvlist välja lõigatud ja õige nurga alla painutatud:
Esimesed jalarauad on ebayst kasutatuna ostetud (pärit mingilt 550 kawalt) ja tagumised hiina päritolu, kokku sobivad omavahel hästi:
Kuna paak on joodetud, siis seda pulbervärviga värvida ei kannatanud. Ja kui juba värviga mäkerdamiseks läks, sai lastud Victorial ka mõned triibud peale tõmmata:
Ja siis nagu oligi valmis. Enne ülevaatusele minekut sai mingil kombel veel suunarelee läbi põletatud (salve tn alguses olevast autopoest sai 6 euroga kohe uue) ja peale ülevaatust sai üks kohustuslik kohviku tiir tehtud
Etteruttavalt veel niipalju, et juba on tellitud ka neile ratastele soovitatav peformance-kit: jämedamad düüsid koos 2 hammast suurema esitähikuga. Väidetavalt pidi hea olema, eks näeb.
Tel: 53453529
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
- Tsikkel: VFR750
- Asukoht: Skandinaavia
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Ei oskagi muud öelda kui et
kuigi natuke riivab silma summuti...
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Tõesti ilus masin! Väga tahaks oma silmaga juba näha!
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Kena töö!
Kuidas pulbervärvi kvaliteet on, kas toonid on päriselus sama kirkad, kui pildi peal?
Olen kaua otsinud head pulbri töökoda...
terv,
mark
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
- Tsikkel: jawaha
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
maaling ei tundu üldse victoria käsi. mitte et mulle ei meeldiks.
kiitus muidugi! see mootor timmi ajada, siis sõidaks TONi ka vist
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Värv on korralik ja päriselt kah läigib Oleks olnud võimalus veel pulberlakk kah peale lasta, aga kuna soov oli pigem matt toon saada, siis jäi niisama.
Värvijaga olen rahul, tehti kiiresti ja hind oli kah mõistlik.
makuke kirjutas:Kena töö!
Kuidas pulbervärvi kvaliteet on, kas toonid on päriselus sama kirkad, kui pildi peal?
Olen kaua otsinud head pulbri töökoda...terv,
mark
Maaling on tehtud ette antud pildi järgi ja vist tõesti natuke erinev tema tavapärasest stiilist. Arvestades, et tegemist mõningate omal ajal päris huvitavate lisadega (nt kiirenduspump) rattaga, mille paberite järgne max kiirus 91 mph, siis ilmselt peale salenduskuuri ja moto/karbussi ülekäimist võiks TON-i ära teha küll. Vaatame seda asja talvel
Erik kirjutas:maaling ei tundu üldse victoria käsi. mitte et mulle ei meeldiks.
kiitus muidugi! see mootor timmi ajada, siis sõidaks TONi ka vist
Tel: 53453529
-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
- Tsikkel: Suzuki VX800
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Kole nagu öö, aga sa oled minu kangelane (y)
Eriti kõik need kapinuputeemad ja muud karbist-väljas-mõtlemised.
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Eile sai siis esimene pikem test drive tehtud ja paari seltsimehega Haapsalus käidud. Kuna hommikul startides olid teed alles natuke märjad ja pole varem ilma esiporikata sõitnud, siis ehmatas silmaauku siristav vesi natuke ära (peab vist ikka täbarama ilma jaoks mingi kiiresti installeeritava esiporika välja mõtlema). Aga Keilast edasi oli juba enam-vähem.
Ratas käitus muidu päris okeilt, ainult olles sõitnud kiirusel 100 mingi mõnikümmend km, tegi 10-eurone hiina spidokas korraga plõnn ja muutus otsustusvõimetuks, näidates kiirusi 80 ja 120 vahel. Suvaliselt. Etteruttavalt niipalju, et tagasi tulles enam plonn ei teinud, aga ebaadekvaatne näit laienes vahemikku 20-140. Nii et neid spidomeetreid ei tasu osta. Teine huvitav asi on, et rehvide soojenedes hakkab ratas nagu natuke ujuma või teed otsima, st läheb kergesti pööramisse. Kindlasti mõjuvad lühem ja väiksema nurga all olev esihark, aga peab veel erinevate rehvirõhkudega mängima ja proovima.
Samuti sai ära mõõdetud Krantsi elektritarbimine ja tuleb tunnistada, et ilma tuledeta sõites saab ühe akutäiega julgelt 100+ km sõidetud. Nimelt selgus eelmisel nädalal klassikute hommikusöögile sättides, et akut ei lae ja selle põhjuseks puudulik genekas. Kuna kiiret ravi polnud, siis sai lahenduseks ilma tuledeta sõit koos seljakotis kaasas oleva tagavaraaku ja akulaadijaga.
Haapsalus veetsime aega rongi oodates, niisama tsikleid vaadates ja natuke ka kollektiivselt numbrikirjutamist harjutades. Mille kõige tulemuseks juhtus nii:
Päeva puänt oli loosiauhinnaga saadud aku ja akulaadija, nii et koju tagasi läks sõit kolme akuga
Tel: 53453529
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Väga äge ratas.Ilus ja stiilne
See tuli ja spido olid just väga stiilsed.Kahju et spido ei jäänud toimima.
Keerab tõenäoliselt selle pärast väga äkki,et rehvid liiga täis.Ratas ju väga kerge ilmselt ja isegi norm rõhk,paneb teisiti käituma.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Ja veel. Tsiklisõber, kes sa lubad oma lastel võõraste rataste otsas aeleda ja neid küllili lükata, soovin sulle mehisust järgmine kord ka omanik ära oodata ja huvi tunda, kas või kui palju oleks kohane lõhutud osade eest hüvitada. Krt, ripakil peegli ja jalatapiga ei olnud üldse põnev tagasi sõita. See oli muidugi hea, et ilma liigendita jalaraud hoidis paagi puutumatuna.
Tel: 53453529
-
- Postitusi: 396
- Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
- Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Kahju. Aga kindel, et lapsed? Äkki mõni oli kade ja otsustas oma frustratsiooni rahuldada
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Asja pealt näinud ütlesid, et laps olevat ajanud. Ja pealegi olin ainukese kohvikute klassis priisist ilma jäänud seltsimehega koos, siis kadedus ei ole ilmselt teemaks
Mart kirjutas:Kahju. Aga kindel, et lapsed? Äkki mõni oli kade ja otsustas oma frustratsiooni rahuldada
Tel: 53453529
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Vaatasin ka seal neid põnne ukerdamas ja arvasin et mõni kergem ratas varem või hiljem külili lendab. Ilmeslt selle suure valge eluka omanik nii leppiv poleks olnud kui tema ratas külili käinuks . Endal tegi see hiina spido vanal rattal täpselt sama nalja. Ei kõlba need tõesti kuhugi (kuigi motohoovis olid mingi hetk ca 60euriga letis) Muidu oli tore üritus aint rattaid ja rahvast vähem kui eelmine aasta. Aga eks ilm oli ka selline kahtlane. Endal joppas ning saime ainult tartust tulles korra vihma, sedagi vbla 5mintsa.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
lermo kirjutas:Vahepeal lõi välja minu sisemine galojan ja sai sobivaid aksessuaare hangitud:
Tervitus,
Kust sõiduketsid tellisid, palju maksid ja kuidas sõita???
Terv
Tiit
Edit: ma ikka lontkõrv, tahtsin seda ps is küsida
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
amazon.de-st. Lausmärjas pole proovinud ja kukkunud kah pole, aga muidu on sõita päris mugavad. Lisaks sobivad veel niisama vabaaja-jalatsiks, st kannatab kõndida.
tito kirjutas:Kust sõiduketsid tellisid, palju maksid ja kuidas sõita???
Tel: 53453529
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Tuleb järjekordselt tõdeda, et loll pea on ihu nuhtlus. Ja ratta oma kah. Kui enne Haapsalu üritust avastasin, et laadimist polnud, lasin igaks juhuks ka Neemel rattale juhtmed külge panna ja tõdeda, et genekast ei tule grammigi voolu. Mille peale sai saksast ostetud üks kasutatud mähis ja igaks juhuks kohe ka pingeregulaator. Kuna geneka probleem on erinevate foorumite põhjal selle ratta tüüpviga, siis ei tekkinud ka mingit kahtlust.
Eile sai siis ratas lahti lammutatud ja genekas-pingekas ära vahetatud ja üllaülla - olukord endine. St laadimist pole. Küll oli ellu ärganud genekas. Aga kuna vana mähise näidud olid peaaegu identsed uue kasutatu omadega, siis kahtlustan geneka varasemas mittetoimimises mingit kotermanni sarnast asja.
Et aga laadimine tundus vajalik, sai hakatud mööda juhtmeid jälgi ajama:
Raami vahel oleval kimbul muideks polegi nii lihtne isolatasiooni maha ja siis uuesti peale kerida Aga olles seda 2 (loe: kaks) korda kahe päeva jooksul teinud, saavutab juba mõninga vilumuse...
Kokkuvõttes - kogu laadimisprobleem oli tingitud asjaolust, et ratast ehitades olin kaabeldust korrastades jätnud tähelepanuta mõned eelmise omaniku poolt ise veetud juhtmed, mis tekitasid olukorra, kus (i) ratas käivitus, (ii) lühist ei olnud, (iii) laadimist ei olnud, aga (iv) agregaadid said voolu genekalt ja akut päris kiiresti tühjaks ei sõitnud. Päris äge kominatsioon, või mis.
Ja kui juba sai ratas laiali võetud, siis sai ühtlasi ka karbussidüüsid ja esitähik postiljonionu poolt toodud suuremate isendite vastu vahetatud. :
Kui homme või ülehomme ilma peab, siis saab proovida, kuidas mõjus ja kuhu pöörete vahemikku nüüd linna- ja maanteekiirusel käigud jäävad.
Tel: 53453529
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 04:17
- Tsikkel: Yamaha XS650 Special 1979
- Asukoht: ur mum's place
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Vinge ettevõtmine. Nähes su trippimise pildil ühte tuttavat tsikklit, siis ma olen enam kui kindel, et järgmine hooaeg saame koos paar tiiru teha . Edu.
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Lahe on kui inimesed ise asju teevad. Rattad ja projektipäevikud on teema mille postitusi ootan.
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Nädalavahetuse test-run Pärnusse andis teadmise, et ilma esiporikata on vihmas jätkuvalt jama, ratas iseenesest vett ei karda (st mingit õhufiltri või juhtmeühenduste ikaldust ei olnud) ning düüside-esihammaka vahetus mõjus vastavalt plaanitule. Käiguvahetused-pööretevahemikud muutusid selliseks, et linnas 50-ga sõites on kasutusel 2-3 käik ning maanteel 90-ga 4. Viiendat käiku on üksinda sõites paras lülitada kusagil 100 juures, alla selle jäävad pöörded madalaks ja pool liitrit väheseks. Kokkuvõttes, kui enne otsis varvas maanteel vägisi kuuendat käiku, siis nüüd saab viiega ilusti hakkama.
PS: eelpool näidatud jalanõud ei ole vihmas sõitmiseks, mõne minutiga oli varvas märg.
Tel: 53453529
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
lermo kirjutas:PS: eelpool näidatud jalanõud ei ole vihmas sõitmiseks, mõne minutiga oli varvas märg.
Ilu nõuab ohvreid, ei ole siin miskit imeks pandavat
Kas ma saan aru õigesti, et uus esimene hammakas on 17 hammast, mis vana oli?
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Uus hammakas on jah 17, vana oli 15.
Tel: 53453529
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Selle hooaeg sai sellise lõpu:
Eelmisel nädalavahetusel sõitu minnes lõi peale käimapanekut õlifiltri kaane alt irvakile ja jooksis õlist tühjaks. Täna sisse piiludes avanes järgmine pilt:
Tundub, et DGR-i aftekal oli ühest teeäärest allasõidul saadud löök karteripõhjale ikkagi piisavalt tugev, et filtrikinnitusse mõra lüüa ja nüüd nädalaid hiljem andis lõplikult järele. Kuna uuele põhjale lisaks sai kogu tihendikomplekt tellitud, siis vist piilub asjale ka ülevalt poolt sisse ja vaatab, mis karul kõhus.
Tel: 53453529
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
- Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Kena asi välja tulnud, toorikuga võrdlus öö ja päev..
Küsiks sellist asja, mainisid sadulaehituse kirjelduses, et kasutasid 5mm riidekattega porolooni, kust sellist leidsid ka? Eesti kangapoodidest pole saanud ja päris USAst tellida ei tahaks, ainus kust leidnud..
Plaanin kah ise katsetada istme polsterdamist oma valmiva projekti tarbeks.
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Nii pressitud kui lamineeritud porolooni sain Tulika tn-lt Uniplastist. Aga seal peab kah paarinädalase tellimisajaga arvestama.
mart63 kirjutas:Küsiks sellist asja, mainisid sadulaehituse kirjelduses, et kasutasid 5mm riidekattega porolooni, kust sellist leidsid ka? Eesti kangapoodidest pole saanud ja päris USAst tellida ei tahaks, ainus kust leidnud..
Tel: 53453529
-
Teema algataja - Postitusi: 474
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda FT500 "Krants" Ascot
Sai täna laiskusest võitu ja karteripõhja vahetus ette võetud. Kasutatuna ostetud uus tükk oli nõks teise kujuga ja väiksema mahuga, aga loodetavasti toimib.
Kuna vanal põhi oli lisaks tihendile ka silikooniga, siis on ilmselt mitmeid kordi alt ära käinud. Samas mingit puru ega sodi ei paistnud. Ja ehk ei jäänud mõni tihend panemata, nagu siin kõrvalteemas kaaskannatajal juhtus
PS: esimese pidurisuporti tihendid said kah uued, pidurdamine kohe palju sujuvam. Vanad tolmukad oli oksiidi tõttu pesast välja surutud ja silinder need kuidagi rulli keeranud, nii et takistasid kolvi liikumist. Tagasuportil vaja sama teha.
Tel: 53453529
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.