Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)

Kasutaja avatar

Teema algataja
StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Streetmoto Klass 2016 (rajale sõitma eriväljanne)

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

spiero kirjutas:
StreetMoto kirjutas:

Litsentsi tegemiseks EI OLE klubi kohustuslik. Vorm küll nõuab, sest litsents on esmajoones ette nähtud motosportlestele, kuid kirjuta sinna mida tahes alates tühikust või punktist ja asi tehtud.

NB! minu andmetel saab terve hooajalitsentsi vormistada ka esimesel etapil kohapeal.

Uurisin asja, hooaja litsensi saamiseks peab olema klubi liige, muidu ei saagi.
Peab uurima maad kas kuskile saab liikmeks, või peab iga võistlus hakkama ühekordset ostma.

Nii - uurisin ka asja ja leidsin omast arust mõistliku lahenduse. EMF nõuab tõesti klubilist kuuluvust kui ei ole tegu ühekordse litsentsi ostuga. On olemas meil üks klubi nimega "Estonian Supermoto Racing Team", kes on nõus võtma sind klubiliikmeks 10 eurose regamistasu eest. Vastu saab klubisse kuulumise ja klubiomaniku sõnutsi ka väikese preemia mingi hoolduskeemia näol. Seda pead juba ise küsima Reimo käest. Kontakt klubisse astumiseks ja eelnevaks suhlemiseks säärane: Reimo Kerdt (sõidab ka ise supermotot) - tel: 55511975 ning e-post reimokerdt@gmail.com

Edu uustulnukalitsentsi soetamisel

Teine teema - rinkagondlid ja odav kukkumine. Ka mina ei taha teemat fleimiks muuta aga nii minu kui korraldajate seisukoht lähtub võrdsusest, lihtsusest ja sarja minimaalsest kulukusest osaleja jaoks. Mäletan väga hästi enda sõitmise algusaastaid, kus mul oligi teiste 100 kiloste tsiklite kõrval 187kg registripill tänavarehviga Pirelli MT60. Ainus kulu, mis tuli juurde oli kaugemal asuva etapi korral käru rent. Oli odav sõita täpselt sinnamaani kui oli vaja slikke ostma hakata, rehvisoojendajaid ostme jne. Jutu mõte on selles, et jääme antud klassi juures pidama just seal, kust algab kulutamine.

Rinkagondlitest - jääme taas selle juurde, et see klass on eelkõige neile, kes tulevad sõites kohale ja kui tsiklil on rinkagondel küljes ning tänavakasutuse jaoks number taga ja mingi tuli ka, et politseionu väga halvasti ei saaks öelda, siis ei saa ka meie halvasti öelda. Ja lõpuks - kuskohast jookseb piir ütlemaks, et see on rinkagondel ja see on vinge tänavasõidugondel või originaalkonditsioon. Jääme oma fraasi juurde - sõiduk peab olema stardijoonel tänavalegaalne, välja arvatud peeglite olemasolu nõue ning klaasist tuled teipida. Täpselt nii lihtne see ongi. Ja kes saab kihutamise maigu aasta jooksul kätte ning otsustab ratast nii välimuselt kui siseselt tuunima hakata, see jätab selle igamehe rajasarja ja siirdub järgmisel aastal kuskile päris võidusõidusarja. Evolutsioon ja areng on selle tegevuse nimi...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”