Milline kiiver?
Re: Milline kiiver?
Tavalise survevaluplastist kooriku puhul on see puuoksa variant paratamatu, seal lihtsalt ei ole mitte mingit struktuurset elementi mis torke vastu töötaks. Vähe peenematel kaabudel on koorik kevlari ja muude põnevate kiudmaterjalidega armeeritud, see toimib "püüdevõrguna" mis jaotab torke energia laiema pinna peale laiali ja võimaldab EPS sisul seda summutada. Isegi tavalisest ühekihilisest kevlarplaadist on noa vms riistaga läbi tungimine ikka tükk tööd.
Kuna kiudude vormi ladumine on tükk maad keerukam töö kui survevalumasinaga lihtsalt korra plurtsti teha, siis see kajastub paraku ka kiivri hinnas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.