Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Autode hooldusest, diisel vs bensiin.
Ma ju kirjutasin, et vabalthingav on teine lugu, turbobensiinid on õite õbluke värk, eriti need mikrokad. Igast 1.2 turbod jms.
100k kellal ja pihustite vahetus pole just harv nähtus.
Bensiin on lihtlabaselt teise karakteristikuga kui diisel, samahästi võiks öelda, et R4-jaga võib särkidele nööpe õmmelda, aga vat V2-s peitub jõud.
Tegelikult ikka pöördemoment sama kubatuuri juures ei muud ju.
Üldreegel, et linnas benss ja maanteel diisel on samuti jura, point on ikkagi läbisõidus ja momendis.
Korra päevas 3 kilomeetri kaugusel käia tampoone ja kantosse ostmas, siis tõesti pole diislil väga mõtet, aga 3h ringi löristada, edgar savisaar pagasnikus hakkab teine lugu olema.
Mina hindasin oma 2.0 turbo pumpdüüsidega vagi mootori mõistlikuks, sest kärutasin üle 25k aastas ja selleks ta osutus ka. Kuludeks on õli, filtrid ja tavalised klotsid kettad.
Täna oma heal juhul tonnise kuu läbisõiduga ihuüksi ei vaataks diisli poole, samamoodi ei vaataks R4-ja poole, kuna rinkale asja pole ja 200kmh teedele tihti ei satu. Seda praktilisest vaatenurgast.
Emotsioon on muidugi teine lugu ... hayabusa eestis noh
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.