Yamaha Fz & Fazer omanikud (Fz1, Fz6, Fz1000)

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Yamaha Fz & Fazer omanikud (Fz1, Fz6, Fz1000)

Lugemata postitus Postitas AzA »

Vedrustus meie mõistes koosneb kahest osast - vedru ja amort ise. Ma pole terminitega eriti kursis, aga püüan seletada.
Vedru ilma amordita jääks üks edasi tagasi õõtsuv käkerdis, sestap on lisatud amort.
Amort on laias laastus nagu presskohvikann, kopsik on kiige või esiratta küljes, varras siis raami või küljes - vastavalt tagumine - esimene.
Damping compression seadistab kui kiiresti amort kokku läeb, rebound omakorda kui kiiresti ta tagasi lahti tuleb.
Nende seadistustega mängimine on paras peavalu, eriti kui ees ka seadistatav on.
Ega sa niisama tuuritades vahest aru ei saagi, võta mingi teejupp, millel on sinu sõiduolud ja käruta seda erinevate seadistustega edasi tagasi.
Kõige lihtsam on ilmselt tehase seadistus ja siis sellega hakata mõmmima.

Kindlasti kompressiooni ühest äärmusest teise keeramine muudab olukorda. Keera vedru esialgu jäigemaks ja katseta.



Aga mulle meeldib.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”